مدونة كامو – رواية عشق الوقح الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم مايا النجار – قراءة وتحميل pdf

رواية عشق الوقح الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم مايا النجار

رواية عشق الوقح الجزء الرابع والعشرون

رواية عشق الوقح البارت الرابع والعشرون

عشق الوقح
عشق الوقح

رواية عشق الوقح الحلقة الرابعة والعشرون

. شغف قومي ايه الي حصلك يا حبيبتي
كان هذا صوت فاروق الذى كاد أن يموت قلقا عليها وهو يراها مغمي عليها لينهض بسرعه ويأتي بمياه و يسكب عليها الكأس بالكامل من شدة الخوف فتفزع شغف وتفتح عينيها بتعب ووجع ينظر اليها فاروق ويتنفس براحه يتسطح بجانبها وهو يضع يده علي قلبه الذي كان سيتوقف ليقول. الله يخربيتك يا شيخه
تضع شغف يدها علي بطنها وهي تتألم بشده تبكي بوجع ليضمها فاروق وهو يقول. بس يا عمري بس في ايه حاجه وجعاكى
شغف بدموع وهي لا تدري بشئ. بطني يا بابا وجعاني اوي
يبتسم فاروق وهو يسمع منها كلمة(بابا) يشعر بأنها بالفعل ابنته وهذه لم تكن مجرد كلمه عابره بالنسبه له يهمس بجانب أذنها. الف سلامه عليكي يا قلب بابا قومي ناخد دش وهتبقي فل
تنفى شغف برأسها وهي تدفنها في رقبته وتقول. نو مش عاوزه اقوم سيبني انا تعبانه اوي
فاروق بهدوء. ايه الي تعبك يا روحي
شغف بدموع. دايخه اوي عاوزه انام سيبني بقي
يمسح فاروق علي شعرها وهو يقول. قومي بس استحمي علشان تبقي كويسه كده هتفضلي تعبانه يلا
تنفى شغف براسها وهي متعبه بشده ليحملها فاروق وهو لا يريدها تنام لكي لا يحدث بها مثل ما حدث قبل قليل تبكي شغف بقوه وتقول. لالالالا مش عاوزه سيبني انام حرام عليك سيبني
ينظر اليها فاروق ويقول برفعة حاجب. في ايه يا شغف
لم ترد عليه شغف وهذا يثير استغراب فاروق اكثر و يقلق عليها ايضا لأن وجهها يبدو عليه بأنها متعبه بشده يدخل بها الحمام يشغل المياه وهما اسفل الدش ويتعمد ان المياه تنزل علي وجهها وهي تغلق عيونها بإنزعاج وتخبط علي كتفه وهي تقول. بس بقي
فاروق بهدوء. هو ايه الي بس انا جيت جنبك
شغف وهي تغلق عيونها مره ثانيه. بليز خليني انام انا تعبانه
فاروق. طب قولي ايه الي وجعك
شغف بدموع. بطني و ضهري و رجلي
ينفخ فاروق بغضب ويقول. ما بطلي عياط مش بحب الزن انا ايه الي حصل حاجه غريبه عليكي مش انتي كبيره وعارفه ولا ايه النظام
شغف بدموع. رجعنى لبابا انت وحش اوي سيبني امشي
فاروق ببرود مصطنع. انتي الي بسكوته يا شغف وانسي رجوعك لابوكي ده علشان علي موتي انه يحصل لو سمعت منك الكلام ده تاني ديتك معايا بالمطوه و اسحب لسانك و اقطعه
شغف ببراءة. يا وحش نزلني علي الارض
ينظر اليها فاروق بنظره جعلتها تبلع ريقها بتوتر وينزلها علي الارض وكاد أن يتركها ولكنها تمسكت به بقوه وهي تشعر بأن قدمها ترتجف ولا تستطيع ان تقف لتقول وهي تتمسك به. لا خلاص طلعني تاني مش قادره اقف
قال فاروق وهو يحملها. اطلعك وماله
تتعلق شغف في رقبته وهي تتأوه من الألم ليقول هو بهدوء. شغف حبيبي مكنتش متوقع انك بسكوته كده يا روحي احنا معملناش حاجه علشان الاڤوره دي كلها
شغف بدموع وغضب. انت مفتري وقاسي اوي انا الي مكنش توقعه انك بالجحود ده
فاروق برفع حاجب. بالجحود هي وصلت للجحود يا بت انا كنت بسخن مش اكتر الصعب لسه جاي في الطريق
شغف بصراخ وخجل. انت وقح كده ليه
يبتسم فاروق ويقول وهو يقبل وجهها. متبقيش رهيفة كده يا بطتي خدى نفس كده علشان الي جاي محتاج صحه
شغف ببراءة. طب انا جعانه و سقعانه
يهز فاروق راسه وهو يضعها في البانيو الذي يوجد به مياه دافئة لكي يرتاح جسدها ينظر اليها وهي تغلق عيونها بوجع لتصعب عليه وهو يعرف بأنها لا تتحمل ذلك بعد فتره يسحبها فاروق ويجعلها تقف لينظر اليها وهي عاريه تماماً وجميع الأفكار الوقحه تدور فى عقله يهز رأسه بقوه لكي ينفض هذه الأفكار لانه اذا فعل شيء منهم ستموت هذه الفتاه بين يده يحملها ويخرج بها يضعها علي السرير ويمسك المنشفه و يمسح علي جسدها بوقاحه تغلق شغف عينيها وترجع راسها الي الخلف وهي تشعر بيده علي جسدها يقبل فاروق وجهها وهو يقول بصوت هادئ. ها بقيتي احسن
اومأت له شغف وهي تقول. ابعد عني انت وانا هبقي كويسه اكتر
فاروق بوقاحه. لا ده عندها يا قلب فاروق قال ابعد عنك بقالك كام سنه بعيد عني احسبيهم و اضربيهم فى اتنين تقضي معايا المده دي وبعد كده هبعد عنك
ترفع شغف عينيها له وهي تفكر وتقول. انا عمري اربع وعشرين سنة هضربهم في بعض هيبقي أربعين
يبرق فاروق عينه لتقول شغف بتوتر. خمسه وأربعين متبرقش كده اهو هنحط اربعه وعشرين في الايد دي وهنعمل ايه انا كده هعيش معاك كام سنه علشان ابقي عامله حسابي
يضربها فاروق علي فمها ويقول. هتعملى حسابك علي ايه يا زفته
شغف بوجع وهي تضع يدها علي فمها. اااه بوقي
يبعد فاروق يدها عن فمها وهو يقول بوقاحه. سلامه بوقك يا حبيبي
شغف بغيظ. ابعد عني علشان انام لا هغير هدومي الاول
ينظر فاروق الي جسدها ويقول بستغراب مصطنع. تغيري ايه هو انتي لبسها اصلا
تخجل شغف وهي تري بأنها عاريه تماماً تسحب الشرشف علي جسدها وهي تقول. انا مخدتش بالي وانت بتستغل الفرصه
فاروق بهدوء. طب قومي البسي علشان نفطر صباحيه مباركه يا عروسه مش قادر اصدق انك بقيت مراتي امبارح كان نفسي ادفنك جوه جسمي يا شغف ااااه يا بنت الكلب انتي عملت فيا ايه بس
شغف بغضب. فاروق متغلطش في بابا
فاروق بهدوء. صوتك يا بت انتي هلسعك بالقلم علي وشك
تنظر اليه شغف وتبتعد عنه وهي تريد ان تذهب من جانبه ولكن فاروق لا يعطيها الفرصه يسحبها له بقوه لتصرخ شغف وهي تشعر بوجع يضغط فاروق على زراعها وهو يقول. هتروحي فين
شغف بزعل. سبني يا فاروق خليني امشي انا غلطانه اني قبلت بيك بأسلوبك ده
ينظر اليها فاروق بغضب ويضغط علي زراعها بقوه فتتألم شغف اكثر ويقول بغضب. ماله اسلوبي يا جزمه انتي لسانك ده عايز يتسحب و يتقص صح اقصه ونخلص
تنفى شغف برأسها راسها ببراءة وهي تغرز أظافرها في صدره وتقول. خلاص سيبني ايدك وجعتني انت ليه قاسي كده حرام عليك انت مكنتش كده اتغيرت بعد الجواز
يضمها فاروق وهو يراها تبكي ليقول. اتغيرت ايه يا هبله ده جوازنا مكملش أربعة وعشرين ساعة ايه الكلام الي مش مقنع ده وبعدين انتي نكد بشكل يا شغف يعني واحده زيك في صباحيتها تقوم تلبس حاجه حمراء لجوزها ترص حجر شيشه و تتحزم و ترقصله شويه ده انا عايش في حرمان من تلاتين سنه انتي هتستعبطى يا

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية متملك الفصل السادس والعشرين 26 بقلم آية عيد - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top