مدونة كامو – رواية القاسي والبريئة الفصل الحادي عشر 11 بقلم إيمان ابراهيم – قراءة وتحميل pdf

رواية القاسي والبريئة الفصل الحادي عشر 11 بقلم إيمان ابراهيم

رواية القاسي والبريئة الجزء الحادي عشر

رواية القاسي والبريئة البارت الحادي عشر

القاسي والبريئة
القاسي والبريئة

رواية القاسي والبريئة الحلقة الحادية عشر

يوم كتب الكتاب الكل على قدم وساق هديه تقريبا منامتش وجاسر زيها فضل يتقلب فى سريره لحد ما النهار طلع مستنى اللحظة اللى هتبقى فيها هديه مراته حتى اذا هتفضل فى بيت اهلها لحد ما الشقه تخلص بس هتبقى مراته قام واتصل بهديه وصبح عليها صباح الخير يا حرمنا الصون ان شاء الله هديه ضحكت برقه وقالتله صباح الفل قالها برضه صباح الفل ساده كده ده خلاص كلها كام ساعة وهتبقى مراتى انطقى بقى هديه ردت بضحكة فيها دلع 😉😉 اصل جاسر ناقص بقى 😄 احلى صباح يا حبيبى اخيرا يا ساتر عليكى جاسر قالها نمتى كويس هديه قالتله لا كنت قلقانه طول الليل يدوب عينى غفلت شويه لقيت النهار طلع روحت قايمة قالها ولا انا كمان عرفت انام مش مصدق ان كلها شويه وهتبقى حرم جاسر جلال الدين العربى هديه اتكسفت وقالتله ولا انا يا جاسر مصدقة بجد كانى بحلم قالها لا دى حقيقة خلاص هتبقى بتاعتى واللى يفكر يقرب منك انا هقطعه قالتله للدرجة دى يا جاسر قالها واكتر يا هديتى وبكرة الايام تثبتلك هى طبعا مش عارفه يقصد ايه هتشوفى هتشوفى استنى بس 🤌🤌😁 المهم انا قلت اصبح عليكى واسمع صوتك انا هسيبك بقى عشان انتى عندك يوم طويل وانا هاجى على المعاد متقلقيش انا مرتب كل حاجه ماشي يا حبيبتى قالتله تمام يا حبيبى وقفلوا مع بعض وكل واحد راح بقى عشان يخلص اللى وراه عند هديه رقيه طبعا صاحية وعماله تبرم من الصبح عشان الفساتين ماهى بقى اللى عملت لهديه فستانها وكان تحفه لونه سكرى وفيه لمعة رقيقة اوى محدد شويه على الجسم وبعدين نازل على واسع شويه زى ديل عروسه البحر كده حاجه كده رقيقة وشيك زى هديه لانها كانت عايزة فستان شيك وفى نفس الوقت بسيط ورقيه فستانها سماوى محدد برضه شويه كله دانتيل وطويل برضه رقيق اوى وشيك جدا متزوق بفصوص فضى رقيقة اوى وشريف برضه كان بيجهز الحاجه بتاعته وكمال وامال بيجهزوا برضه وبيتابعوا التحضيرات لان كتب الكتاب عند هديه فى البيت وهيبقى فى كبار العيلة من الناحيتين من عند هديه وجاسر جاسر قال لعمامه الاتنين وعمته وامال قالت لاخوها ومراته وكمال قال لاخوه ومراته واتفقوا يعزموا باقى الاهل فى الفرح ان شاء الله والاصحاب .
الميك اب ارتست جت وهى ست طبعا لان جاسر قال لهديه طبعا تبقى ست والكوافير كمان لانه مش هيسمح بغير كده وفعلا هديه خلصت شعرها وبدات تحط الميك اب كانت حاجه كده شبه الملايكة وهى اصلا جميلة الوش المدور اللى زى التفاحة والعيون العسليه والشعر الاحمر على خفيف ولبست الفستان وبقت جاهزة ورقيه كمان كانت قمر هى كمان خمريه شويه والعيون المسحوبه لوناها بنى غامق وشعرها لون عيونها مع الفستان السماوى قمر هى وهديه وشريف كمان جهز وكمال وامال بس هديه كانت متوترة جدا بس رقيه كانت عماله تضحكها عشان تهديها شويه عند جاسر بقى لبس بدلته وكان زى الامير فيها شكله جذاب جدا جدا واحمد كمان شكله كان ميقلش عن جاسر جاذبية حتى جاسر قاله جرا ايه يا سي احمد انت هتغطى عليا ولا ايه ياعم الشياكة احمد قاله لا يا سيدى دى ليلتك يا عريس انا هحصلك بس شويه كده 😉😉 جاسر قاله ماشي ياعم ونهله كانت جميلة اوى فستانها رون شيفون نازل للوسط وبعدين واسع لحد تحت وكم شيفون وشعرها قصير كستناءى لحد كتفها وميكب روز رقيق اوى كانت زى الفراشه 🥰🥰 وكانوا خلاص جاهزين وجاسر قالهم جاهزين يا شباب ردوا عليه جاهزين الف مبروك يا جاسر
جاسر وصل بيت هديه وكمال استقبلهم ورحب بيهم وكلهم كانوا مبسوطين اوى احمد بص لنهله وغمزلها فى الخباثه 😉 وهى اتكسفت ونزلت وشها فى الارض اه اذا جاسر شافك 🫣😄 كمال بارك لجاسر ودعاله ربنا يكمل على خير ودخلوا يقعدوا عقبال ما الناس توصل وفعلا بدا الناس توصل لحد ما كلهم وصلوا وهديه فى اوضتها رايحة جايه رايحه جايه 😵‍💫 رقيه راحت قالتلها يابت اقعدى بقى روشتينى عينى وجعتنى فى ايه هى ولادة ولا جوازة 😄😄 مالك هديه قالتلها خلاص انا تعبت من الانتظار بقى وخايفة يكون شكلى مش حلو او فى حاجه ناقصة رقيه قالتلها لا انتى قمر وكل حاجه تمام وبابا وجاسر وشريف كانو متابعين كل حاجه اهدى بقى لان ممكن فى اى وقت يندهوا عليكى استنى اروح اشوف الماذون جه ولا لسه وهرجعلك اوعى تتحركى من هنا ورقيه طلعت تسلم على الناس لحد ما وصلت لجاسر تباركله قالتله مبروك يا عريس ربنا يتمم على خير قالها الله يبارك فيكى عقبالك نفرح بيكى قريب ان شاء الله 😉😉 راحت ضحكت برقه وقالتله مرسي اوى وطبعا احمد كان فى عالم موازى 😄😄 ومش بينطق طبعا كان مركز مع الملاك اللى قدامه ورقيه لاحظت نظراته بس تظاهرت بالثبات وهى من جوه فى طبل وزمر وقالتله ازيك يا احمد عقبالك انت ونهلة قالها قريب ان شاء الله 😍😍 وسلمت على نهلة وحضنوا بعض جامد وقالتلها تعالى معايا نروح لهديه وخلى الرجاله مع بعض وهما رايحين شريف شاف نهلة راحلهم بسرعة ونده على رقيه قال يعنى بقى هيسال على حاجه 😄 قالتله نعم عايز ايه قالها هعوز منك ايه انا بطمن على هديه قالتله اممم ماشي كويسه هااا ايه تانى 😄 قالها يا رخامتك يا شيخة قالتله انجز عايزين نروح للعروسه قالها مش اسلم الاول اهمدى بقى ازيك يا نهله عقبالك 💓💓 قالتله مرسي ومبروك ربنا يتمم على خير قالها الله يبارك فيكى رقيه بقى اجيب اتنين لمون بقى 😉😄😄 شريف قالها ياريت عشان انا زهقت منك والله نهلة ضحكت اوى عليهم قالها خلاص روحوا انا عارف مش هخلص منها دى اختى وانا عارفها بس انتى زى القمر يا نهلة ☺️☺️ نهلة قالتله شكرا وانت كمان ماشاء الله شكلك وسيم اوى رقيه قالتلهم يا حلاوتكوا استاذن بقى عشان شكلى بقى وحش اوى 🙃🙃 شريف قالها لولا الملامه كنت وزعتك بس معلش مضطر استحملك بقى خدى نهلة وروحوا لهديه وانا هروح لجاسر وبابا الماذون خلاص على وصول .
هديه كانت امال معها وعماله تدعيلها وتحضنها وتقولها ماشاء الله يا حبيبتى كبرتى وبقيتى عروسه ربنا يحميكى ويتمم على خير قالتلها ربنا يخليكى يا ماما وميحرمنيش منك انتى وبابا وراحت رقيه ونهلة داخلين عليهم ونهلة سلمت على امال وقالتلها مبروك يا طنط عقبال شريف ورقيه امال قالتلها الله يبارك فيكى حبيبتى بس ايه الحلاوة والجمال ده قمر حبيبتى ردت نهلة ربنا يخليكى ياطنط امال قالتلهم اسيبكوا بقى واروح اشوف الناس اللى جت وسابتهم مع بعض نهلة

1 2الصفحة التالية
نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية سر تحت الجلباب الفصل الثالث 3 بقلم سلوي عوض (الرواية كاملة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top