رواية عشقي الأسود الفصل العشرون 20 بقلم نور الشامي (الرواية كاملة)

رواية عشقي الأسود الفصل العشرون 20 بقلم نور الشامي 

رواية عشقي الأسود الفصل العشرون 20 

 رواية عشقي الأسود

Part 20 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في اليوم التالي…. وتحديداً في الشركه….

ـ دخلت نور وساره للشركه … 

ـ ساره : انتي هتيجبي الفستان امتي ؟

ـ نور : لسه معرفش بس اظن بكره …

ـ ساره : ماشي …

ـ نور : انتي هتيجي معايا صح ؟

ـ ساره : اه اكيد … 

ـ نور : ماشي انا هيطلع اشوف فهد …

ساره : ماشي …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في الأعلي في مكتب فهد ….

كان فهد يقف وينظر للطريق العام من الزجاج… 

دق الباب …

فهد : اتفضل …

ـ دخل عمر …

ـ عمر : حجزت المكان يا فهد وكل حاجه جاهزه …

فهد : مش عايز اي غلط يا عمر ….

ـ عمر : لا متخافش 

ـ فهد : تمام …

ـ عمر : عندنا اجتماع النهارده… مهم 

ـ فهد : تمام  جهز الاوراق …

دق الباب ودخلت نور …

ـ فهد : كويس انك جيتي …

ـ نور : هو في حاجه ؟

ـ فهد : لا بس كنت عايز اديكي الكريدكارد عشان تشوفي هتجيبي اي …

ـ نور : لا انا معايا ف …

ـ فهد : تمام انتهي النقاش وانتي خارجه هتلاقيها مع السكرتير …

ـ نظرت له نور بعدها خرجت …

ـ عمر : اتغيرت يا فهد بس لسه زي مانت في حاجات لسه متغيرتش …

ـ فهد : بس اتغيرت حاجات كتير اوي …

ابتسم عمر 

ـ عمر : احسن من مافيش …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ف يوم الخطبه …. 

نور : انا خايفه اي حاجه تحصل النهارده ..

ـ ساره : خايفه من اي ؟

ـ نور : مش عارف حاسه قلبي مش متطمن خالص …

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية زمردة الزين الجزء الثاني الفصل السادس عشر 16 بقلم فاطمة سعيد - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

ـ ساره : طيب أهدي …

رن هاتف نور …

ساره : طيب انا هسيبك تتكلمي وهرجع تاني … تمام ؟

اومأت لها نور …

ـ نور : الو ؟

ـ فهد : مالك ؟

ـ نور : مالي مافيش حاجه …

ـ فهد : لا صوتك مش كويس…

ـ نور : لا لا عادي ..

ـ فهد : متاكده؟

ـ نور : ايوه …

ـ فهد : طيب محتاجه حاجه ؟

ـ نور : لا خالص شكراً…

ـ فهد : ماشي … بس لو خايفه من حاجه ف متقلقيش ماشي ؟

ـ نور : لا متخافش…

ـ فهد : ماشي … انا هروح اكمل الاجتماع ….

ـ نور : ماشي باي …

ـ فهد : باي 

أغلقت نور الهاتف وهي تقول …

ـ نور : يارب اليوم ده يعدي علي خير …

دخلت ساره بعد خمس دقائق….

ـ ساره : هاه عملتي اي ؟

ـ نور : ولا حاجه بس عارفه كلامه بيريحني شويه مهما كنت متوتره …

ـ ساره : يا سيدي … 

ـ نور : بس يا بت …

ـ ابتسمت ساره …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في المساء … 

وقفت سيارات كثيره باللون الاسود وووقفت سياره بيضاء ف المنتصف ونزل منها فهد …. ومعه  جده وعمر واسراء …

ـ دخل فهد والاضواء عليه بسبب التصوير والصحافه …

الصحافه : استاذ فهد ممكن كلمه ؟ استاذ فهد….

دخل فهد ونظر ووجد نور تخرج وساره معها …

كانت نور ترتدي فستان ابيض بنفشه بسيطه من الاسفل ومزين بالخرز من عند للخصر … وشعرها علي شكل كعكه وخصلتين علي وجهها…

خرجت نور ووالدتها ووالدها يقفون وينظرون لها بحب وحنان  وبجانبهم أقاربها ينظرون لها بحسد 

فتاه من أقاربها : شايفه يا ماما بقي نور دي تاخد فهد يامن ؟

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية القاسي والبريئة الفصل الخامس عشر 15 بقلم إيمان ابراهيم - قراءة وتحميل pdf

ـ والدتها: بس بس يابت انتي لحسن خالتك تسمعك …

 خليها تسمع …

…. اقتربت نور ووقفت أمام فهد … الذي كان ينظر لها بعين مليئه بالحب …

ـ امسك فهد يدها و كاد أن يجعلها ترتدي الخاتم …

ـ ولكن فجأة جاء صوت من ورائها …

ـ نور …

ـ نظرة جميعاً للصوت وكانت المفاجأة….

توسعت عين نور وهي تقول ….

نور : يوسف ؟

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

استووووب مفاجأه مش كده اسفه علي التأخير وعارفه أنه بارت صغير بس انا مكنتش هنزل النهارده عشان عندي امتحان بس عشانكم ….

شكراً لتعليقاتكم السكر 💗🎀 

متنسوش تسيبو اثركم الجميل يا حلوين 🫠

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top