رواية احببتها بقسوة الفصل الثالث والعشرين 23 بقلم ايمي – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

رواية احببتها بقسوة الفصل الثالث والعشرين 23 بقلم ايمي

الحلقة 23 الاخيرة
هنكد عليكوا شوية 😂😂
ذهبت سلمى مع احمد الى حفل الزفاف
وبعد. انتهاء الحفل عادت سلمى الى عرفتها واخذت تتذكر احمد
—-☆☆☆☆☆☆☆☆—-
فى غرفة احمد
موبايله بيرن
احمد: تمام حاضر خلاص فهمت
سيف: مش عاوز سلمى تحس بحاجة ومعاملتك ليها ترجع زى الاول كفاية دلع النهاردة
احمد بحزن : حاضر
الشخص الآخر: ايه مال صوتك
احمد: مفيش بس سلمى بدأت تصعب عليا
سيف : تصعب عليك ده انت قبل ما تتجوز كنت بيعاملها اسوء من كدة
احمد: بس كان بيبقى بسبب
سيف: هى دى الطريقة إللى تستاهيلها وبعدين ده احسن ليه خليها تعتمد ع نفسها وتفوق بقى انا مش هعيش ليها وخايف اموت والناس تضحك عليها
احمد: حاضر ويغلق الهاتف
‘—-☆☆☆☆——
فى منزل سارة
وليد: احمد كان ماله النهاردة
سارة: معرفشى انا كمان مستغربة ازاى كان بيعاملها كدة
وليد: يمكن ربنا يهدية
—-☆☆☆☆——☆☆☆
فى منزل ريهام ومراد
مراد: احلى حاجة النهارده ان سلمى ضحكتها كانت على وشها
ريهام: فعلا
مراد: انت عارفة يا ريهام انا بحب سلمى زى اختى يمكن لو كانت ليا أخت مكنتش هحبها ازاى سلمى بحس ان سلمى طيبة اوى وبريئة 😍😘
ريهام: هى كدة فعلا انت عارف هى إللى جمعتنا كلنا احنا مكناش اصلا نعرف بعض انا بحبها اوى يا مراد 🤩😍
—-☆☆☆☆——
فى منزل هايدى
والد هايدى: جايلك عريس
هايدى: طيب قولى ازيك حتى يابابا 😂
الاب : مفيش ازيك جايلك عريس ومش هترفضيه 😂😂
هايدى: ومش هرفضة ليه ان شاء إللة😂
الاب: لانه عريس حلو
هايدى : طيب انا هطلع انام دلوقتى والصبح نبقى نتكلم علشان انا فاصلة خالص
—-☆☆☆☆——
فى الصباح
فى منزل احمد وسلمى
احمد بيخبط الباب على سلمى
سلمى : فى ايه
احمد: البسى يالا وتعالى نروح
سلمى : حاضر
احمد: هستناكى تحت
سلمى : حاضر
—-☆☆☆☆☆—–
فى منزل هايدى
والد هايدى : صباح الخير يا هانم
هايدى : صباح النور يابابا 😍
والد هايدى : فكرتى فى إللى قولتلك عليه 😂
هايدى: ايه اللى انت قولتلى عليه 😂😂
الاب : العريس
هايدى : مرفوض من قبل ما اعرف😂😂
الاب : كنت عارف انك هتقولى كدة علشان كدة انا عزمته النهاردة والخطوبة كمان شهر 😂
هايدى: انت بتقول ايه يابابا انا مش هتجوز بالطريقة دى😂😂
الأب: هى دى الطريقة إللى تنفع معاكى ويتركها تمسك هايدى موبايلها وتحدث البنات وتحكى لهم
نوران : طيب اهدى واحنا هنتصرف نشوف هنعمل ايه
هايدى: انا مش هستنى انا هطفش العريس😂😂
زينب : مش يمكن يطلع حلو زى مراد ريهام كانت بتقول كدة 😂😍
هايدى: انت عايزة تجننينى صح حتى لو طلع حلو انا مش موافقة
سارة: ليه بقى يا ست هايدى
هايدى : علشان الطريقة قديمة اوى 😂
سارة : قديمة
هايدى : المفروض كنت اعرفه الاول قبل ما يكلم بابا
ريهام: حد يقتل البت دى علشان هتفقع مرارتى 😂😂
زينب: على فكرة هو عمل الصح
كامليا: مقولتناشى اسمه ايه وبيشتغل ايه 😂😂
هايدى : معرفش😂😂
البنات بيضحكوا 😂😂
نوران : اومال عايزة تطفيشيه ازاى
هايدى،: اقفلوا انا غلطانة انى كلمتكوا 😂😂😂
—-☆☆☆☆☆—-
سلمى : انا جاهزة يالا نروح
احمد: يالا
فى الطريق
سلمى : مالك يا احمد .
احمد: مخنوق شوية
سلمى : طيب من ايه
احمد: مفيش
سلمى : طيب براحتك
بعد فترة وصلوا لمنزل أمجد وملك
احمد: ازيك يا امجد
امجد: تمام بس انت مالك
احمد يغمز له وكانه يقول لما سلمى تمشى
سلمى : اومال فين ملك
أمجد: جوه
سلمى : طيب انا هدخل ليها
فى الغرفة
سلمى بصوت مرتفع : انا فرحانة اوى يا ملك انا شوفت الحب فى عين احمد امبارح 😍😘 انا مش مصدقة احمد بيحبنى
ملك : انتى بتحبيه ياسلمى
سلمى: بحبه ايه ده انا بموت فيه 😍😘
وما ان سمع احمد.كلام سلمى كاد قلبه ان يطير من شدة الفرح ولكنه تذكر مكالمة إلامس فكان بين نارين اما يعترف هو الاخر لسلمى بحبه او يستمر فى معاملته لها 🙂🙃
بعد فترة
احمد: يالا بينا ي سلمى
سلمى يالا
—-☆☆☆☆☆——
فى منزل احمد وسلمى
وصل احمد وسلمى الى منزلهما
احمد: اعمليلى قهوة يا سلمى 😍
سلمى: وتدخل المطبخ وتصنع القهوة
سلمى : اتفضل
احمد: يضع القهوة على فمه وسرعان ما يرميها 😂😂
سلمى: فى ايه
احمد بغضب : انا بشرب القهوة سكر زيادة ودى سادة يا هانم
سلمى: واللة دى زى إللى انت علمتينى اعملها 😪
احمد: قصدك ايه
سلمى: مش حاجة هعملك واحدة تانية
احمد: لا تانية ولا زفت امشى غورى على أوضتك 🙂🙃
سلمى: تطلع على أوضتها وتغلق الباب وتبكى
احمد: ينظر إلى سلمى الذى كان قلبه يتقطع من أجلها 😍😘
—-☆☆☆☆☆—

فى منزل هايدى
اتى العريس وهايدى تحدثت معه ثم قالت با انها ستعطى له فرصة
—☆☆☆☆☆☆☆
تمر الأيام واحمد.كل يوم بحالة يوم حلو ويوم وحش
بعد مرورة ٨شهور
كانت سلمى قد انهت امتحانتها وفى انتظار النتيجة
وقد اعطاها احمد موبايلها وتحسنت معاملة لها نوعا ما وكانت سلمى قد تعلمت طبخ معظم الاصناف تقريبا
موبايل سلمى بيرن
سلمى : ايوه يا ملك عاملة ايه وحشانى
ملك: مفأجاة 🤩😍
سلمى : ايه هى
بعد فترة
سلمى: بجد ده احسن خبر سمعته فى حياتى مبروك ياروحى 😍😘
ملك: اللة يبارك فيكى يا قمر 💙❤
—-☆☆☆☆☆—–
فى إحدى الأماكن العامة
هايدى: مكنتش متخيلة انك هتخلينى احبك كدة
انور: علشان انا بحبك قدرت اخليك تحبينى😂💙
هايدى: انا كنت حالفة انى اطفشك بس اعمل ايه قدرى انا احبك
انور: مفترية😂😂
—،-☆☆☆☆☆—-
احمد يفتح الباب وينادى على سلمى بطريقة لم تشهدها سلمى من قبل.
احمد وهو يطير من الفرحة: سلمى سلمى سلمى
سلمى : فى ايه يا احمد 💙❤
احمد: عندى ليكى خبر حلو
سلمى : وانا كمان عندى لك خبر حلو ❣
احمد: قولى خبرك
سلمى : لا قول انتى الاول
سلمى : هتبقى خالو 😂
احمد وقد تغيرت ملامحه : عرفتى ازاى
سلمى: ملك لسه قافلة معايا دلوقتى
احمد: مبروك كان نفسى تبقى بابى 😂🙃
سلمى : قولى بقى والخبر الحلو.
احمد: حضرتك نجحتى وبتفوق غير كل سنة
سلمى : بجد البركة فى استاذى😂
احمد: غمض عنيكى وهاتى ايدك
سلمى : ليه
احمد: نفذى ياسلمى وحياتى عندك ياحبيبتى ❣❤
سلمى: حاضر حبييتى 💙
بعد.شوية
سلمى: وصلنا
احمد : ايوه بس خليكى مغمضة.
سلمى: حاضر
بعد شوية
احمد: ايه رأيك
سلمى: ايه .ده
احمد: اوضتنا بجهز فيها من زمان
سلمى : ايه دة ورد وبلالين هليوم وريش نعام
احمد: انا بحبك اوى ياسلمى ❤💙
سلمى: قولت ايه
احمد:: وهو يحضنها ويلف بيها بحبك بحبك.💙
سلمى : تاخد بلونه وتشفط هليوم وتتحدث فقد تغير صوتها
واحمد يجرب وسلمى تحدفه بريش النعام 😂😊
بعد.فترة موبايل سلمى بيرن
سلمى : بتقول ايه
وليد : سارة بتولد يا سلمى 😂
سلمى : أحمد لازم نروح المستشفى 😂
احمد: فى ايه
سلمى : سارة بتولد
احمد “: يالا
فى الطريق
احمد: ممكن تبطلى عياط ده لو انتى إللى بتولدى مش هتبقى كدة 😂💙
سلمى: طيب بسرعة والنبى
احمد: طيب بلاش دموع دموعك غالية وبعدين فى الضحكة بتاعت سلمى💙❤😊
سلمى تبتسم
احمد: انا آسف ان كنت زعلتك فى يوم غصب عنى انا بحبك اوى 😍💙

سلمى:طيب بص قدامك هنعمل حادثة 😂😂
احمد: ماشى ياسلمى غيرى الموضوع 😂 بس بردو بحبك
Emy Elsafty
—-☆☆☆☆☆☆☆☆☆
فى إحدى الأماكن العامة
هايدى : انا لازم امشى حالا
انور : فيه حاجة
هايدى : لا بس سارة بتولد ولازم اروح المستشفى 😂😊
انور : استنى هوصلك
——–☆☆☆☆—-،
وصلوا الجميع المستشفى ليجدوا وليد يقف أمام غرفة العمليات
سلمى بعياط: سارة بتولد😂😪😪
وليد : حرام عليكى ياستى انا قلقان لوحدى مش ناقصة قلق اكتر سكت مراتك ي احمد 😂
احمد: اسكتى ياسلمى ياحبيتى
بعد.شوية
احمد: طيب انا نسيت حاجة فى العربية هنزل اجيبها
سلمى: اجى معاك
احمد: لا خليكى ثوانى وهاجى نزل احمد
الدكتور آسر يشوفهم : يسلم على الجميع ثم يجد سلمى والدموع فى عيناها يذهب اليها ويظل يضحكها ويهديها حتى تضحك سلمى
فى ذلك الوقت يدخل احمد وقد جن جنون فيضرب الدكتور آسر ويسحب سلمى بقوة وينزل بها

أمام غرفة العمليات

نوران: احنا آسفين يادكتور آسر بس انت عارف هو مجنون.
آسر: انا مش مشكلة المهم سلمى ده ممكن يأذيها
فارس “: متخافشى لو كنت تشوفه كان بيعاملها ازاى من شوية مكنتش هتقول كدة
آسر: طيب هستأذن ا انا
فى عربية احمد
سلمى : احنا هنروح فين وهنسيب سارة وبعدين مينفعشى تضرب الدكتور آسر كدة 😂
احمد: خايفة عليه اخرسى خالص😬😔
أمام غرفة العمليات
زينب : هيه سارة ولدت ويخرج الدكتور🥳🥳
كامليا “:سارة كويسة يا دكتور
الدكتور: ايوه بس هى تحت تأثير المخدر كمان شوية تقدروا تدخلو كمان الأطفال نقلناهم الحضانة
وليد: أطفال
الدكتور : ايوه ولد وبنت هو حضرتك متعرفشى
وليد: احنا محبناشى نعرف يادكتور
الدكتور : طيب بعد اذنكوا
فى القسم
احمد: إدخلى الحبس ياسلمى انا غلطان انى خليت قلبى يتحكم فيا
سلمى: حرام عليك يا احمد كدة كتير😪😔 احمد كل ما فى عقله هو منظرها وهى تضحك مع اسر
احمد: يأمر احد الحراس بأن يغلق الحبس ويذهب إلى مكتبة وقلبه مشتعل
فى الحبس
إحدى المسجونات : انت مالك كدة يابت
مسجونة اخرى: هى كل يومين كانت تيجى الحبس بقالها فترة مجتشى
المسجونة الاولى : يعنى رد سجون
سلمى : احترمى نفسك ومتغلطيشى
المسجونة : انتى بتقوليلى انا الكلام ده ثم تخرج المطواة 😬😳😲
————–☆☆☆☆
سارة فاقت
نوران : مبروك يا سوسو
سارة تتفقد ثم تقول فين سلمى
تحكى هايدى ما حدث
سارة: ربنا يستر
—-☆☆☆☆☆–
فى مكتب احمد النمر

عم ربيع: الحق يا احمد.باشا
احمد:فيه ايه
عم ربيع : فيه مسجونة ضربت سلمى بالمطواة وهى بين الحياة والموت
احمد يقف ويجرى ويقول سلمى سلمى


نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية شهد الفصل الرابع 4 بقلم اسماء صلاح (الرواية كاملة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top