رواية اضاءت قلبي بعد ظلمته الفصل الحادي عشر 11 بقلم رباب احمد
رعد بهدوء مميت
عوزه تطلقى ليه مش ده ال بعتنى عشانه
ريتاج بتوتر
كنت غلطانه وندمانه جدا انا لسه بحبك يا رعد
رعد
بتحبينى هو ال بيحب حد بيخونه ويبيعه
ريتاج
صدقنى ضحك عليا وندمانه فعلا انى اتجوزته والدليل على كده اول ما حسيت انو هيأذيك كلمتك على طول
رعد بلؤم
يعنى خايفه عليا
ريتاج طبعا
رعد
طب لو طلبت منك حاجه تعمليها عشان تثبت ان شريف عاوز يأذينى تنفذيها
ريتاج
طبعا اى حاجه فيها مصلحتك هتنفذها وعشان اثبتلك انى لسه بحبك
رعد بخبث شديد وانا كمان عمرى ما نسيتك وكنت زعلان منك بس اول ما سمعت صوتك وشوفتك نسيت كل حاجه
ريتاج
بجد يا رعد
رعد
بجد يا قلب رعد بس عوزك تساعدينى نكشف شريف وتقدرى تطلقى منه وبعدين نكون مع بعض
ريتاج بفرحه
موافقه بس ازاى
رعد
هقلك انا هديكى جهاز هتحطيه فى اوضه المكتب فى مكان ميقدرش يشوفه فيه
ريتاج تمام
رعد
تقدرى تدخلى على الاب توب بتاعه
ريتاج
مش عارفه مدخلتش عليه قبل كده
رعد
طب حاولى تشوفيه كده وتكلمينى
ريتاج بدلع
حاضر يا حبيبى
رعد وبيحاول يتحكم فى اعصابه
تسلميلى يا قلبى
ريتاج ايه رايك نسهر سوا النهارده
رعد وبيبتسم
ياريت بس عندى حفله النهارده
ريتاج حفله ايه
رعد حفله تبع شغل بابا
ريتاج
فين الحفله دى
رعد
فى فندق ٠٠٠٠
ريتاج
خلاص هاجى
رعد
طيب برحتك يلا عشان اوصلك عشان متأخرش
ريتاج
يلا يا بيبى
رجع رعد الفيلا وطلع اوضته اوخد شور ولبس بدله شيك جدا رمادى تجنن عليه وحط برفانه الجذاب وتلفونه رن
رعد الو
عدى
ازيك يابوب ايه الاخبار
رعد بثقه
كله تمام وتحت السيطره انا رعد يابنى
عدى
ههههه هتقلى بس خلى بالك لحسن تتلسع بنار تانى دى ملهاش امان
رعد بنظره مرعبه
ده انا ال هدوقها النار واحده واحده متقلقش لبست عشان الحفله ولا لسه
عدى جاهز من بدرى ونازل جايلك
رعد
مستنيك سلام
فى اوضه عثمان وحنان
عثمان حنون
حنان نعم
عثمان ايه رايك فى الفستان ده
حنان الله جميل ده عشانى
عثمان
طبعا انا عندى اغلى منك
حنان برقه
ربنا يخليك ليا
عثمان وهو بيبوسها من جبينها ويخليكى ليا يلا اجهزى بسرعه عشان منتأخرش عشان نستقبل الضيوف سوا
حنان والبنات
عثمان متقلقيش هروح انا وانتى وامينه الاول والبنات هيجوا مع سيف ورعد
حنان
طيب بس احنا لازم نستعجل بكتب كتابهم
عثما
ن متقلقيش انا مرتب كل حاجه قبل نهايه الاسبوع هنخلص الموضوع بتاعهم
حنان طيب
فى اوضه البنات وبيجهزوا للحفله
فيروز لبسه فستان اوف وايت هادى جدا وطرحه نفس اللون ومكياج هادى جدا بس كانت جميله جدا
اما جومانا لبست فستان فيروزى رقيق وحجاب نفس اللون ومكياج هادى وكانت قمر هيا كمان
اما الشقيه جورى كانت لبسه فستان نبيتى روعه عليها ومكياج بسيط جدا
فاصبح الثلاث بنات ملكات جمال فى حجابهن وبساطتهن فاصبحوا ايكونه من الرقه والجمال
رعد قاعد فى الرسبشن مستنيهم
نزل عثمان وحنان وبعديهم امينه
عثمان
رعد انا هسبقك انا وحنان وعمتك امينه عشان استقبل الضيوف وانت هات البنات مع سيف وحصلونا
رعد حاضر عدى هيعدى علينا ونروح سوا
عثمان طيب وخلى بالك من البنات ومتتاخروش سلام
شويه ونزل سيف ولبس بدله سودا روعه
سيف وبيبص فى ساعته عدى هيتاخر
رعد وقاعد بثقه يعنى انت شفت الهوانم ال فوق نزلوا
شويه وجه عدى وقعدوا الثلاثه مستنين البنات
شويه البنات نزلوا كانت اولهم جومانا ال سيف فضل سرحان فى جمالها ورقتها
وبعديها جورى الشقيه ال عدى اول ما شافها كان عاوز يجرى يخدها ف حضنه
واخيرا البرنسس فيروز ال كانت ايه من الجمال
رعد غصب عنه سرح فى رقتها وجمال الحجاب عليها وحاول يبعد نظره عنها لانه بيكدب احساسه انو مشدود ليها
جور
ى مش يلا ولا هتفضلوا واقفين
سيف ايه اه يلا
البنات هتركب معايا وانت وعدى حصلونا
عدى اشمعنا
سيف بغيظ
هو كده
عدى ماشى هانت
رعد بثقه
يلا يا عدى وهما هيجوا ورانا بالعربيه
وصل رعد وعدى الحفله شويه وريتاج دخلت وكانت لبسه فستان اسود قصير يبرز مفاتنها وفرحانه بنفسها
عدى
صحبتك وصلت
رعد بصلها باستهتار وبيقول ل نفسه انا ازاى كنت هتجوز واحده زى دى جسمها رخيص عليها وماشيه بتعرض فى نفسها و٠٠٠٠
يتبع