رواية ذئاب من نار الفصل الثاني 2 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

رواية ذئاب من نار الفصل الثاني 2 بقلم بيري الصياد

✨البـارت التـانـي✨وهو يقول.طب لاحظ ان البنت دي مراتك ومينفعش كلامك ده عنها يا عم اتلم شويه
ينظرون الي صاحب الصوت يرونه تميم ينظر ايهم أمامه ويشرف من الزجاجه ببرود شديد ليقول تميم بغضب شديد.يا شيخ يلعن ابو اللي يتكلم معاك كلمه
ايهم بغضب ونبرة قوي.في ايه يا ابن تاليا ما خلاص يا حبيبي وكفايه علي كده
يذهب تميم ويجلس على الناحيه الاخرى ويقول.مفيش فايده فيك يا ايهم خليك يمكن ربنا يكرمك بمصيبه تطلع من عينك
يبتسم ايهم بسخريه وينظر الي دياب التي يشرف من السيجاره التي بيده ببرود شديد ليقول.مالك يالا بتفكر في ايه
ينظر اليه دياب وينظر الي تميم ويبتسم ببرود شديد ويضع السيجاره في فمه ويمسك الزجاجه ويرميها بقوه وسرعه كبيرة علي تميم التي لف بسرعه ومهارة شديده علي الناحيه ويقول دياب بصوت عالي.بقي انا بكلمك يا زباله وانت بتكلم اخت الاستاذ ولا همك حاجه
ينظر ايهم بسرعه الي تميم الذي بلع ريقه بصعوبه وقال.هدي يا فرعون دي كانت بتسال علي حاجه وانا رديت عليها بس من غير كلمه زياده حتي
يعود دياب بظهره الي الخلف ويشرب نفس من السيجاره نفس كبير ويقول بجمود شديد.كداب دي كانت بتدلعه وبتضحك معاه كمان
تحمر عين ايهم بشدة وينهض ويقول بغضب شديد.انت مالك بيها يا ابن ال$$$$$
ينهض تميم ويقول.يا عم هي اللي وقفتني وكلمتني الاول
ايهم بصوت عالي.هي تعمل اللي هي عايزاه لكن انت لا لو كلمتك متردش عليها حتي وتختفي من قدمها علي طول
تميم بصوت عالي أيضاً.يا شيخ يلعنك انت واخ
قطع كلامه ايهم التي هبط عليه بلكمه قويه جعلته يتزحزح بشدة ويصراخ ايهم به بصوت عالي وهو يقول.كلامك معايا انا يا زباله ملكش دعوه بيها فاهم
ينفخ تميم بقوه كبيرة ويضع يده مكان اللكمه ويقول.يلنعن ميتنيك يا ابن الكلب ايه الغباء ده يا ايهم ده انا ابن عمك يا عم حتي
يذهب ايهم ويجلس ويشرب من الزجاجه ببرود شديد ويقول.علشان بعد كده تتكلم معاها كويس يا روح امك
ينظر تميم الي دياب الذي يشرب من السيجاره ببرود شديد ويقول.اتمني يكون الباشا مبسوط كده
ينفخ دياب الدخان في الهواء ويلوح بيده بجمود ويقول.انا مليش دعوه بيكم انتوا ولاد عم مع بعض
يضحك تميم بسخريه ويبتسم ايهم ببرود ويقول تميم بصوت عالي.ولاد عم وعلشان كده كنت بتسخنه عليا مش كده
دياب ببرود شديد.علشان بعد كده متعبرنيش يا زباله
تميم بغضب.معبركش ايه يالا يا $$$$ احنا كنا مخلصين كلام وبعد ما انت اتصلت هي سابتني ومشيت
ينظر اليه ايهم بغضب شديد وكان ان يتحدث لكن يقول دياب بصوت عالي.مكنتش رديت عليا وهي
قدمك يا حيلتها وتخليها تمشي وبعدها ترد عليا مش تعمل اللي عملته ده
يبتسم تميم بستفزاز شديد ويقول.ما انا كنت ناوي اخلص معاك وارجع ليها بس هي مشيت ول
قطع كلامه الزجاجه التي تطير في الاعلي وكانت ان تنزل عليه لكن يمسكها بسرعه كبيره وينظر إلى من فعل ذلك يره ايهم الذي فعلها وهو ينظر امامه ببرود شديد لينفخ بقوه كبيرة وهو لا يستطيع ان يتحمل هذان الاثنين وينظر الي دياب ويقول.تخيل الاخ خد كام علي الفلاشه اللي جابها دي
يرفع دياب حاجبه وقال.ليه هو سيف دافع علي الفلاشه دي مش ده من المهمات اللي علي الأستاذ
ينفي تميم ويقول.لا ياخويا هو شرط علي سيف مبلغ قبل ما يجيب الفلاشه دي وسيف علشان يجيب الفلاشه اللي هتعرفه كل المخططات اللي هتتعمل في مصر الشهرين الجايين وافق عليه
ينظر دياب الي ايهم ويقول.يا ابن ال$$$$ يعني تسيبنا احنا هنا وتطلع انت مهمة زي دي وتاخد عليها فلوس غير المرتب بتاعك وغير كل اللي بيطلعك في كل مهمه
ينظر اليه ايهم ويشرب من الزجاجه ويقول ببرود.قولتلكم الشغل في مصر مش بيجيب همه انتوا اللي ماسكين في وبعدين مخدتش كتير ده يا دوب خدت اللي صرفته
تميم بصوت عالي.احااااا انت صرفت عشرة مليون جنيه في ايه يالا وبعدين دي مهمه مخدتش نص ساعه كنت فين ده كله ياخويا
ينظر اليه ايهم ويقول دياب بسخريه.اكيد كان صايع بره البلد ومخلي الكل مفكرين ان هو شاب مكافح وخايف علي بلده وطول الوقت في شغله علشان يحافظ عليها
يبتسم ايهم ببرود شديد ويشرب من الزجاجه ويقول.خلصت منك لي
تميم بغيظ شديد.يا شيخ يلعن ابو برودك ده انت عارف يا ايهم لو برودك ده يختفي من حياتك والله هتتعدل وكله هيكون مبسوط منك واولهم مراتك
ينظر اليه ايهم ويقول بغضب.اتلم يالا في ايه
ينهض تميم ويقول.والله حياتكم دي ما تنفعش ولا ترضي حد ده انتوا يتسبلكم بلاد معرفش مستحملين نفسكم ازاي انا ماشي احسن ما اتشل معاكم هنا سلام
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ينظر خلفه دياب وينظر الي ايهم ويقول ببرود.ايه يا فرعون مال خلقك بقي ديق كده ليه
ينظر اليه ايهم ويمسك علبة السجائر ويخرج منها واحده ويشعلها وياخذ منها نفس كبير وقال.قرفت من العيشه دي مفيش حاجه جديده كانك بتلف في دايره مقفوله
يرفع دياب حاجبه ويقول.انت بتتكلم بجد ولا انا اللي فاهم غلط
ايهم بغضب شديد.في ايه يا دياب انت كمان مال الاستعاب بتاعك بقي ضعيف ليه
ينفخ دياب بقوه ويقول.اولآ صوتك احنا مش قاعدين في زريبه ثانيا من امتي وحيات ايهم الجارحي بقت ممله ده انت كل يوم في بلد شكل وناس شكل ايه اللي حصلك دلوقتي
ينظر ايهم امامه ولا يتحدث ليقول دياب برفعة حاجب.متكنش بتحن للماضي يا فرعون ولا ايه
ينظر اليه ايهم وياخذ نفس كبير من السيجاره ويقول ببرود شديد.الماضي ده يحن لي واحد $$$$ مش انا يا ابن السويسي
يبتسم دياب ويقول ببرود أشد.ليه اتجوزت كارما يا ايهم
يرفع ايهم جاجبه ويقول.ايه السوال ده
يبتسم دياب بخبث شديد ويقول.رد عليه يا فرعون ليه اتجوزت كارما برغم انك عارف ان لا هي لونك ولا شكلك يعني مش هتنفع معاك
ينظر ايهم امامه ويقول بجمود.علشان ارتاح من الزن يا دياب وملقتش احسن منها اهي واحده متربيه قدامي وعارف اخرها ايه
دياب ببرود شديد.يعني انت متجوزتش كارما علشان ت
قطع كلامه ايهم التي قال بصوت عالي بشدة.لا يا دياب متجوزتهاش لي السبب ده وقولتلك السبب الحقيقي اللي اتجوزتها علشانه
يبتسم دياب وياخذ اشياءه وينهض ويقول بجمود شديد.علي العموم براحتك يا ايهم بس اعرف انك بتظلم بنات الناس معاك اوي بطريقه دي وده خطر عليك انت قبل ما يكون عليها
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ينظر خلفه ايهم ويمسك زجاجه من علي الصينيه ويفتحها ويشرب منها وياخذ نفس من السيجاره وهو يفكر في عدة أشياء

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية ليل صعيدي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم أسماء يوسف - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top