رواية هوس الكينج الفصل السابع عشر 17 بقلم بيري الصياد
رواية هوس الكينج الجزء السابع عشر
رواية هوس الكينج البارت السابع عشر

رواية هوس الكينج الحلقة السابعة عشر
بعد ان رأته وهو يفقذ بسرعه صدمت الجميع وينهض ويقف أمامها وهو يخفي وجعه الشديد من الطلقات امامها وامام الجميع وينزل الطرحه الي الأسفل ويفردها علي صدرها وتنظر اليه بتول بصدمه شديد ولا احد يتوقع انه ينهض ويفعل كل هذا وأيضاً الطبيب ينظر اليه وهو لم يصدق ان هذا ما كان اسفل يده في الأمس فهو كان يتوقع أن يموت او لم يستطيع يحرك جسده طبيعي مره اخرى لاكن ماذا يري الآن ينظر الطبيب الي هذا الشاب بعدم تصديق ويشير اليه اسد ليذهب الطبيب الي الخارج وتدخل موده وتنظر الي صقر وينظر اليها صقر ويري دموعها ليفتح يده اليها لتركض موده الي احضانه وتبكي وتقول.صقر انت كويس بجد
يضمها صقر وينظر الي بتول التي نظرت بعيد عنه وهي لا تريده يضم فتاه سواها وان كانت شقيقتها لم تستطيع تتحمل هذا وينظر اسد الي موده ويقول.انت صحيح جوز اختها بس مينفعش ده وغلط علي فكره
ينظر اليه صقر ويقول.اختي ومربيها قبل ما اكون جوز اختها ياخويا
ينفخ اسد بقوه كبيره ويقول.ولو مينفعش الوضع ده احنا صعيديه ياخويا ومفيش صعيدي بيركب قرون
نهي حديثه وهو يسحب موده من بين احضان صقر الذي نظر اليه ونظر الي موده ويري منصور يدخل الغرفه بمساعدة الحارس وينظر اليه منصور ويبتسم ويقول.كنت عارف انك راچل من ضهر راچل وهتچوم منها يا واد بحري
يبتسم صقر ويقول وهو ينظر الي بتول.في حاجات مينفعش اسبها واموت يا كبير ويا اخدها معايا يا اعيش علشانها لحد ما اشوف الدنيا هتودينا لفين
تنظر اليه بتول وتنظر بعيد عنه ويبتسم منصور ويقول.حچك عليا علي اللي حوصل في بيتي ده فادي غلط وهخلي يچي ويطلب العفو منك علي اللي عملوا ده
ينظر اليه صقر ويقول ببرود.حصل خير يا كبير ولو علي ده انا مسامح ولو انت سمحت في حق ابنك في عندك اللي ميسمحش واللي عملوا طبيعي ومتوقع اوي بنسبالي خلاص الموضوع عده وانا هاخد مراتي وهرجع تاني انهارده
تنظر اليه بتول وهي تشعر به يقول كلمه (مراتي) ببطئ لكي تستوعب وتفهم ما هي العلاقه الذي تربطهم ويقول منصور.مفيش مشي من اهنا يا واد انت هتتم چوازك من بت ولدي اهنا علشان اطمن علي بت ولدي واسلمها للرچلها بيدي ولا انت ميعزش تتچوزها دلوچتي علشان مهتعرفش تعمل حاچه بعد العيراين اللي خدتهم لو چولت أكده هعزرك
نهي حديثه بخبث شديد ويبتسم صقر ويقول بوقحه شديده.ليه انا اتصابت في ضهري ولا ف
.اييييييييه يا عم انت ما تاخد بالك من كلامك شويه عيب كده.كان هذا صوت اسد الغاضب بشده من وقحة صقر الذي نظر اليه وابتسم ببرود ونظر الي بتول التي ضغطت علي شفتيها بين اسنانها بقوه وهي لم تستوعب هذا الكينج الي أين سوف يصل وينظر صقر الي اسد ويقول.وانا قولت ايه دلوقتي جدك بس اللي عايز يطلع عليا سمعه وسخه وانا مقبلهاش ولو عايز اثبتله اني تمام معنديش مانع ومستعد لده اوي ودلوقتي كمان
يضحك منصور بخفه ويقول.انت ما قدچت (صدقت) يا تربية زباله يلا ياد هنرجع البيت ونتكلم هناك يلا
وينظر الي اسد ويقول.ساعد چوز بت عمك علشان يغير خلجته وهاته علي البيت وتعال
اومال لهو اسد ويذهب منصور الي الخارج بمساعدة الحارس وينظر صقر الي بتول ويقول وهو ينظر الي اسد.روح انت وابعت حد بعربيتي علشان عايزها
اسد بهدوء.لا هجيبلك هدوم ونروح مع بعض وارتاح واعمل اللي انت عايزو بعد كده تعالي يا موده عايزك
نهي حديثه يذهب الي الخارج وتقول موده بغيظ شديد.تعالي يا موده روحي يا موده تعبتوني معاكم بس هنقول ايه محدش يعرف يعمل حاجه من غيري ولا ايه يا ابو نسب
نهت حديثها وهي تنظر الي صقر الذي ابتسم اليها وقال.طبعا ودي فيها كلام برضو محدش يقدر يعيش ولا يعمل حاجه من غيرك يا بت
نهي حديثه بغمزه اليها لتضحك موده وتقترب منه وتهمس إليه وتقول.هسيبك مع البت علشان كانت بتموت من غيرك وراحت ضربت فادي وحصلت حاجات كتير اوي وانت نايم ياسطا لما نطلع من هنا هحكيلك كل حاجه بس اشوف اود تركي عايزني في ايه الاول يلا باي باي
نهت حديثها وهي تركض بطفوليه الي الخارج وينظر صقر الي بتول بغضب شديد وتغلق موده الباب خلفها ويمسك صقر يد بتول ويسحبها خلفه خارج هذه الغرفه ويذهب لغرفة لا يظهر من الباب شئ ويدخلها بها ويغلق الباب خلفه بعنف ويسحبها اليه ويقول بغضب شديد.ايه اللي خلاكي ترفعي ايدك علي الزباله ده
تنظر اليه بتول وتقول.عايزني اعمل ايه لما الاقي ضربك طلقتين وشايفك بين الحيا والموت
صقر بصوت عالي بشده.ملكيش دعوه بالموضوع وايدك متلمسش راجل تاني كنت اموت مليون مره ولا تعملي ده يا بتول انتي ليه مبتحسبيش اللي بتعملي
تغلق بتول عينيها بوجع شديد منه وتقول.صقر كفايه كده وانا مغلطتش ول
لااااا غلطتتتتتي ياااااا بتووووووول ايدك متتحطش ولا يحس بيها راجل غيري مهما كان السبب ولو حتي هتضربي بطلي هبل علشان ورحمة ابويا لو قلبت عليكي لا ازعلك وبالجامد اوي يا بتول الحركه دي لو حصلت تاني هندمك عليها عمر بحاله فاهمه.كان هذا صوت صقر الغاضب منها ومن تصرفاتها بشده وتنظر اليه بتول وتقول بنبرة تملئ بالحزن والعتاب الشديد.ايدي انا متتحطش علي غيرك وانت تلمس وتقرب من غيري براحتك مش كده يا صقر
ينظر صقر الي عينيها ويقول بنبرة تملك شديد.انتي ملكي وبتاعتي انا مفيش غيري يحلم يلمس منك شعره حتي بس ال
قطعت حديثه بتول التي صراخت باعلي صوتها وهي تقول بصوت عالي بشده.بس انت ملك وبتاع غيري مش كده يا صقر انت مسمحلك تتجوز وتعيش حياتك وانا افضل طول عمري ملكك انت بس مش كده يا كينج ولا ايه
ينظر اليها ولا يتحدث ليتضربه بتول بقوه علي صدره وتقول بصراخ عالي.انت مش بتاعي لوحدي يا صقر في غير تمتلك فيك اكتر مني حتي
يمسكها صقر بقوه كبيره ويسحبها من خصرها اليه ويقول بغضب شديد.ايه يا بت انتي ما صدقتي بصوت امك اللي عايز اقطعوا من الدنيا كلها سبتك مره تقولي وتعملي الي انتي عايزه مش هسيبك تاني يا بتول كفايه لعب عيال لحد كده ونكبر ونفكر شويه زي الناس
تغلق بتول عينيها وتنظر اليه وتقول.طيب قولي وفكر انت يا كبير وانا العيله يا عم بس اعتبرني ان انا اللي روحت واتجوزت غيرك وكان في حضني راج
لم تستكمل بتول حديثها وان كان يهجم صقر علي شفتيها وياكلهم بعنف شديد بين أسنانه ليبتلع باقي حديثها الوقح والذي لم يتحمله