رواية وداد الادهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم سمسمه – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

رواية وداد الادهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم سمسمه

البارت الرابع عشر *****
صرخت أمل والكل جري عليها وياسين شالها ودخلها اوضته
ياسين:قولي اي حته بتوجعك
آمل بعياط:اه اه كل رجلي وجعاني ي ياسين اه مش قادرة
نهي:كهن بنات
ياسين يزعيق:نهي اطلعي بره بره
نهي خرجت وكريم وراها وخرجت من البيت كله
نهي:ياسين بيطردني عشان البت البيئه دي
دي اخرتها
كريم:اي ي نهي اي هتفضلي كدا لحد امتا ارحمي نفسك بقا نهي؛ انا عملت اي
كريم :قولي مبتعمليش اي هتفهمي امتا ان هو مبيحبكيش ردي هتغهمي امتا
نهي:امال بيحب مين ها بيحب البت دي صح قول صح
كريم بعصبيه:معرفش انا بعمل اي حاجه عشان تشوفيني وانتي مش شايفه غير ياسين وبس
وسابها كريم ومشي
وراحت نهي بيتها منهاره
…….
عند ياسين.
ادهم :في اي
ليل:أمل وقعت ع رجليها
ادهم :طب عديني وادهم فضل يعملها تمرينات في رجليها عشان تخف الألم
وآمل مع الوقت نامت ودموعها ع وشها
ادهم؛ خليك جنبها واعتبرها زي اختك ي ياسين ها زي اختك ومتقربلهاش
ياسين:بابا متخافش
ادهم:هو حاليا انت غلطت في اصحابك وطردتهم من بيتي بس نشوف الموضوع ده بعدين
آمل شويه وهتفوق هي راحت في النوم من الالم بس هي مفهاش حاجه وانتوا اطلعوا نامو
وداد:وانت
ادهم :طالع ليكي اهو استنيني
وداد:حاضر
ليل:لو سمحت ي بابا عاوزك
ادهم:تعالي
ونزلت ليل مع ادهم.
وأسر وخديجة طلعوا يناموا .

في المكتب عند ادهم
ادهم :قولي ي ليل عاوزه اي
ليل :انا انا
ادهم:قولي متخافيش
ليل :خايفه
ادهم قام حضن ليل :متخافيش ي حبيبة ابوكي قولي
ليل:في في في واحد عاوز يتقدملي
ادهم بعد شويه وبصلها:واحد!!!واحد مين ي ليل وتعرفيه ازاي وامتا
ليل بخوف:بابا بابا
ادهم:في اي ي ليل خايفه ليه متخافيش ي حبيبتي
ليل:دكتوري في الجامعه اتعرفنا ع بعض
ادهم:اسمه اي ي ليل
ليل:أحمد هشام ي بابا
ادهم:بتحبيه
ليل:يعني عادي اه لا
ادهم بضحك :كنتوا بتشوفوا بعض في الجامعه
ليل:اه .
ادهم:بتحبيه ي ليل
ليل:اه
ادهم ضمها:كبرتي ي ليل وبتحبي وواحد كدا هيجي يأخذك مني
ليل:موافق ي بابا
ادهم:طبعا ي روح بابا هاتي رقمه
ليل:ليه
ادهم :هكلمه اقوله
ليل:بحبك ي احلي بابا في الدنيا
ادهم:وانا بحبك ي احلي بنوته في الدنيا
ادهم اخد الرقم منها ورن علي أحمد
ادهم:الو أحمد هشام معايا
احمد؛ أيوه مين حضرتك
ادهم:ادهم الدمنهوري
احمد:أهلا هلا بحضرتك
ادهم:عارفني
احمد:طبعا كنت هكلم حضرتك بس سبقتني
ادهم:ولا يهمك ومنتظرك يوم الخميس الجاي
احمد:شكرا لحضرتك
ادهم:هستناك معسلامه
احمد:مع ألف سلامه مع ألف سلامه سلام سلام
……
وطلعت ليل اوضتها وكلمت أحمد
احمد:بحبك
ليل:مبسوطة اوي
احمد؛ وانا مبسوط اكتر منك
ليل:طب اقفل يلا
…..
عند ياسين
آمل نايمه وهو جمبها
وبيمشي أيده علي وشها
وابتدت تصحا آمل.
آمل بي ألم:اه انا فيين
ياسين بهمس:معايا
آمل بخضة:انا اي جابني هنا
ياسين:اهدي طمنيني عليكي وعلي رجلك.
آمل :اه رجلي رجلي بتوجعني
قام ياسين وبيدلكها ليها
كويس كدا.
آمل :ياسين
ياسين :نعم
آمل :متعملش كدا
ياسين :انا بعمل اي
آمل :بدلك رجلي وعيب كدا تمسكها
ياسين:بس انا نيتي خير
آمل :سبني ي ياسين
ياسين:مالك
آمل :انت الوحيد اللي مينفعش اقولك مالي فسبني
ياسين فضل يدلك رجليها ومش عاوز ينفذ كلامها
آمل رجعت رأسها لورا وبعد شويه
كفايه
ياسين :طب نامي ي آمل نامي
قرب ياسين منها وكان عاوز يحضنها
آمل :متقربش
ياسين :انسي كل خلاف بنا وسبينا النهاردة بس نتصرف بقلوبنا
آمل :عشان ترجع تقولي ولا حاجه
ياسين :آمل
آمل :ياسين لو سمحت كفايه واطلع سبني انا مش قادرة اقوم
ياسين سمع كلامها وسابها
وعدي اليوم ع الجميع بخير

………


نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية لم تكن النهاية الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم عفاف شريف - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top