مدونة كامو – رواية هوس الكينج الفصل الحادي عشر 11 بقلم بيري الصياد – قراءة وتحميل pdf

رواية هوس الكينج الفصل الحادي عشر 11 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الجزء الحادي عشر

رواية هوس الكينج البارت الحادي عشر

هوس الكينج
هوس الكينج

رواية هوس الكينج الحلقة الحادية عشر

يخرج الطبيب من الغرفه ويقول اسد بسرعه.چدي عامل ايه يا دكتور
ينظر اليه الطبيب ويقول بحزن شديد.حالته متاخره اوي يا عمده وربنا يستر ويعدي الايام الچايه علي خير
ينظر اليه اسد بعدم تصديق لحديثه وتبكي سما بقوه كبيرة وتضمها والدتها ويركض اسد الي الغرفه وينظر الي منصور الذي يتسطح علي السرير وهو متعب بشدة وينظر اليه منصور ويبتسم غصب عنه لكي يرتاح قلب اسد عليه فهو لا يريده يحزن عليه لكي لا يتالم قلبه اكتر ويفهم اسد هذا بشدة ويذهب ويجلس أمامه ويمسك يده ويقول بضعف لا يظهر عليه.اوعا تموت وتسيبني يا منصور اموت من غيرك
يبتسم منصور ويقول بصوت متعب بشده.هتعيش حياتك يا ولدي مفيش حد بيموت علشان فارج حد وانت لازم تعيش وتاخد نصيبك الحلو من الدنيا يا اسد
يقبل اسد يده ببطئ ويقول.ونصيبي الحلو من الدنيا عايزو فيك انت يا جدي ومش عايز غير ربنا يديك الصحه وطولة العمر
ينظر اليه منصور ويقول.عايز اشوفهم يا اسد هاتهم بسرعه يا ولدي العمر مبجاش في حاچه علشان خاطر چدك هاتهم يا اسد
ينظر اليه اسد وتنزل دمعه من عينه وهو يخاف بشده ان يذهب ويعود لا يري مره اخرى ويفهم منصور بماذا يفكر اسد ليضع يده علي رأسه ويقول.لو مكتوبلك تشوفني تاني هتشوفني يا اسد روح يا ولدي وسيبها علي الله
ينظر اليه أسد وهو لم يستطيع ان يرفض اليه طلب ليميل اليه برأسه ويقول وهو ينظر اليه.هروح اچيبلك (بنات ابنك) وهاچي بسرعه يا چدي بس خلي بالك من نفسك
اومال لهو منصور ويقول.يلا بسرعه يا ولدي روح هاتهم عايز تشوفهم چدام عيني
اومل اسد وينهض وهو لا يريد ان يذهب الآن لاكن يعلم بأن لا يرتاح جده ان وكان يري احفاده لذلك سوف يفعل ما يريد ويجعله يرتاح وينظر منصور خلفه وينظر الي سطح الغرفه ويقول.ربنا چادر (قادر) يريح جلبك يا ولدي
.زي ما بقولك يا ايهاب صقر قال عليها مراته انت فاهم ده معني ايه.كان هذا حديث رنا التي قالته لايهاب في الهاتف بغضب شديد وينظر ايهاب امامه ويقول.طيب اهدي شويه يا رنا وا
قطعت حديثه رنا الذي قالت بصوت عالي.اهده ايه يا ايهاب بقولك متجوزها وهيجبها ضره لاختك وانت تقولي اهدي
ايهاب بنفاذ صبر.وانتي فكرك صقر لو متجوزها زي ما بتقولي هيسيبها كده يا رنا صقر بيموت في حاجه اسمها بتول ويوم ما يتجوزها هياخدها ومش هيفكر في حد افهمي بقا شويه
تفكر رنا قليلاً وتقول بحقد شديد.لو طلع متجوزها صح انا هقتلها يا ايهاب والله لا اقتلها وما حد هيقف قدمي مين ما كان
كان ايهاب ان يتحدث لاكن يسمع دق الباب لينهض ويقول.طيب اقفلي دلوقتي ولو حصل حاجه جديده كلميني يا رنا سلام
ويغلق ايهاب مع رنا الهاتف ويذهب الي الباب وهو يفكر بحديث رنا إليه الآن ويفتح الباب ويري صقر يقف وهو يضع ذراعه علي الحائط ويلعب بدقنه وينظر اليه صقر نظرة جعلت ايهاب يخاف بشده ويقول بتوتر.خير يا صقر في حاجه ولا ايه
يمسح صقر علي دقنه ببرود شديد ويقول.مش هتدخل جوز اختك بيتك ولا هنفضل علي الباب كده كتير
يبلع ايهاب ريقه ويقول.لا اتفضل
يبتسم صقر ببرود ويبتعد ايهاب عن الباب ويدخل صقر وينظر نظرة الي المنزل ويضع يده في جيب البنطال ويقول بجمود شديد ودون مقدمات.انت عارف اللي يقرب ناحية اللي يخصني بعمل في ايه يا ايهاب
يتوتر ايهاب اكثر ويقول.وانا قربت م ااااااااااااااااااه
قال هذا بعد ان لكمه صقر بقوه وعنف شديد وكان ايهاب ان يقع لاكن يمسك حاله ويتزحزح فقط ويمسكه صقر من ياقة القميص ويسحبه إليه ويقول بهمس مخيف بشده.ولما تحرق محل بت الراوي ده تسمي ايه يا $$$$
يخاف ايهاب بشده ويقول.معملتش حاجه يا صقر اوعا تصدق ان
قطع حديثه صقر الذي صفعه بقوه كبيره ليقع ايهاب علي الحائط ويغضب ايهاب من فعلته ويقول بغضب شديد.في ايه يا صقر كل ده علشان الست هانم بتاعتك لاحظ انك راجل متجوز مالك ومالها انت ما تولع هي ومحل
لم يستكمل جملته ان وكان صقر يلكمه بقوه كبيره وهو لا يري أمامه شي ويمسك واحده من الأثقال توجد علي الأرض كان يتدرب بها هذا الشاب وينزلها علي رأسه بغباء وعنف شديد وهو لا يري سوا شئ واحد وهو ان هذا الحقير يسب معشوقته فقط وينزف ايهاب وينزل الدماء علي وجهه بغزاره شديده وينظر ايهاب الي صقر الذي لم يتركه ويصفعه بقوه كبيره ويقول بصوت هز اركان المنزل.انا هربيك كويس علشان تتكلم عليها كده تاني يا $$$$ يا ابن ال$$$$$
نهي حديثه ويلكم ايهاب بقوه كبيره ولم يعد يتحمل ايهاب ويقع غارق في دماءه علي الأرض ورأسه ينزف بغزاره شديده وينظر صقر اليه ويبصق عليه باشمزاز شديد وهو يغضب بشده وينظر الي سكين توجد علي الطاوله وينظر الي ايهاب ويبتسم ابتسامة مخيفه بشده ويحرك رقبته وتفعل اصوات مخيفه ويقول.ودي نهاية اللي يتكلم كلمه واحده علي حب الكينج
نهي حديثه ويذهب يأخذ السكين وينظر الي ايهاب و
كانت تقف بتول في هذا المحل الذي يتفحم بشده ولا يوجد به شي سوا السواد وهي تحزن بشده عليه وعلي حالها تشعر بأنها ضعيفه بشده وهذا الذي تكره بتول يقطع افكارها وهي تشعر بالذي تضع يدها علي كتفها وتقول.هيرجع جديد وهتقفي علي رجلك من تاني يا بتول
تنظر اليها بتول ترها والدتها لتبسم اليها وتضمها بقوه وهى تريد ان تستعد قوتها لكي لا تضعف اكثر من ذلك وتضمها صابرين بقوه كبيره وتقول.اوعى تكونى ضعيفه يا قشطه مش هسمحلك تكوني كده فاهمه
تبتسم بتول بخفه وتقول.محمد الراوى مجبش بنات ضعيفه يا صابرين كوني واثقه ان بنتك عمرها ما تضعف مهما حصل ده مش هيحصل
تبسم اليها صابرين بفخر شديد وتتذكر ما حدث فى الأمس لتبتعد صابرين عنها بسرعة وتنظر اليها وتتركها وتذهب الى الخارج بدون ان تقول كلمه واحده وتنظر خلفها بتول وتتنهد بثقل وقوة شديدة وتنظر حولها وتذهب الى الغرفة الذي كانوا يضعون بها كميات كبيره من الملابس وتنظر اليها قليلا وتخرج وكانت ان تذهب الى الخارج لاكن ترى بالذى يدخل وينظر اليها ويغلق هذا الباب بقوه وتنظر إليه بتول وتقول بغضب شديد.تقدر تقولي انت جاي تعمل ايه هنا
يلف صقر وينظر إليها ويذهب يقف أمامها ويسحبها بقوه كبيره إليه وينظر الي شعرها ورقبتها الذي يظهرون ويقول بغضب أشد.انا قولت كام مره بلاش تخليني أقل ادبي وتطلعي الوسخ اللي جويا عليكي يا بت الراوي
تنظر إليه بتول وتقول بغضب وهي تحاول أن

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية عريس vip كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم أميرة فاروق - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top