مدونة كامو – رواية عشق الوقح الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم مايا النجار – قراءة وتحميل pdf

رواية عشق الوقح الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم مايا النجار

رواية عشق الوقح الجزء الخامس والعشرون

رواية عشق الوقح البارت الخامس والعشرون

عشق الوقح
عشق الوقح

رواية عشق الوقح الحلقة الخامسة والعشرون

يرفع فاروق حاجبه وهو لا يستوعب ان هذا الاسم الذي يخرج من فم هذا الاحمق هو اسم زوجته…. يرفع يده ويمسك ياسين من ياقة قميصه… ويقول بهدوء ما قبل العاصفه. عايز مين يا حيلتها
ياسين بإستغراب وهو يمسك يد فاروق ويقول. شغف الهادي يا استاذ
يبرق فاروق عينه وفي اقل من ثانيه وكان ياسين علي الارض يصرخ من الوجع وقبل أن يستوعب ما يحدث كان فاروق ينهال عليه بالضرب المبرح ليحاول ياسين ان يحمي وجهه من الضربات. انت بتضربني ليه انا عملت ايه يا عم انا بسأل علي شغف
يوقف فاروق الضرب ويمسكه من قميصه وهو يقول بغضب. انت يالا بتسأل عليها ليه
ياسين بخوف. انا و شغف صحاب مقربين جدا وانا سافرت و لسه راجع وجيت علشان اشوفها علشان وحشتني
يجز فاروق علي أسنانه لدرجة ان ياسين يسمع صوت احتكاكهم
كانت عروق فاروق بارزه بشكل يرعب وانهال عليه بالضرب وهو يذكره بجميع الألفاظ البشعه وهو لا يترك مكان في جسده الا وضربه ضربا مبرحا سيترك علامة على جسده مدى الحياه يقول فاروق بصراخ: ااااااااانت يا ***** يا ابن الكلب جاي تسأاااااال علي مين مراااااااااتي يا **** يا ابن ال***** يوم امك اسود علي دماغك ورحمة ابويا لقتلك يا ابن الكلب هقتلللك
. خلاص يا فاروق ايه الي حصل يا جدع خلاص هتروح في داهيه الواد هيموت يا فاروق
كان هذا صوت سراج الذي أتى هو و عمار و ناصر يحاولون بكل قوتهم ان يبعدوا فاروق عن هذا الشاب ولكن من سينقذه من يد الونش فهو دخل عرين الاسد بقدميه لم يستطيع الشباب تفريقهم وهما لا يعرفون ماذا يفعلون في فاروق الذي قال جميع الألفاظ البشع الي ياسين.. يرفع فاروق ياسين من علي الارض يدخله المنزل حتى لا يستمع احد لما سيقال يخبطه في الحائط وهو يقول بغضب. انت تعرف مراتي منين يا روح امك و ازاي تيجلك الجرأه انك تيجي لحد هنا
ينظر اليه ياسين وهو لا يعرف ماذا يقول او بمعنى اصح من كثرة الضرب الذي اخذه لم يستطع ان يتحدث ليصفعه فاروق بقوه ويقول بصوت هز أركان المكان. رد علييييييا يا ابن ال****** اييييييه دلوقتي لسان امك اتقطع ررررررد بدل ما ادفنك مكانك
يتألم ياسين بشده و يبلع ريقه ويأخذ نفس عميق ليستطيع ان ينطق لأن هذا الونش سيقتله لا محاله اعر ف ش غف من ااه فتره ك ن ا ص ح اب ب بس
(اعرف شغف من فتره كنا صحاب بس)
فاروق بجمود مصطنع. مكنش في اي حاجه تانيه يالا
ياسين بخوف. هو بس كنا متفقين علي الجواز ب
يقطع حديثه فاروق الذي انهال عليه بالضرب مره ثانيه يصرخ ياسين بأعلى صوته وهو يتألم بشده يدخل الشباب بسرعه ويمسكوا فاروق بقوه يحاول فاروق ان يفلت منهم ولكنهم أمسكوا بيه بقوه و يرفع احد الأشخاص ياسين و يخرجه بسرعه من المنزل ليقول فاروق بصراخ. سيبونيييييييي يا ولاد الكلب سيبوني هموتكم يا****** واخدينه علي فييييين هموتكم انتو و هو هموتككككككم يا ولاد الكلللللب
سراج. اهدي يا ونش اهدي يا جدع
ينظر اليه الونش بغضب. سبني يالا بدل ما اطلع ميتينك سيبنييييييي اقسم بالله ما هسيب كلب فيكم
ناصر بغضب. ينعل ابو دي معرفه يا عم اهدي الله يحرقك فرهدت الي جابوني في ايه لده كله الواد القشطه ده عمل فيك ايه بس
فاروق بغضب وصوت عال. هيعمممممل في مييييييين يالا ما تظبط كده ولا تحب تاخد دورك معاه
ناصر بغضب. هو ده الي عاوزني اتصالح معاه ليه يا عم ما انا مرتاح من صوته ومن مشاكله ومنه هو كله هو انا اهبل علشان اقع معاه تاني مفيش واحد فيكم يقولي اتصالح مع الونش تاني
فاروق بغضب وسخريه. لا يا ناصر لا وحيات امك اتصالح معايا مش قادر اتنفس وانت مخاصمني ابوك علي ابو الي يتكلم معاك من اساسه غورو كلكم من وشي
عمار بهدوء. فاروق اهدي كده بس وبلاش العصبيه دي علشان الناس هتقول ايه ده انت لسه عريس حتي براحه كده واهدي
فاروق بغضب. الله ينعل ابو هدوءك ده يالا امشششي من هنا يلا
يقول فاروق حديثه ويصعد للاعلي بسرعه يري والدته واخته علي باب شقتهم وهما ينتظرونه ليعرفوا ماحدث ليقول بصوت عالي. انتو ايه الي وفقكم كده ادخلوووووووا جوووووووه
تنفزع صباح و تسنيم ويغلقون الباب عليهم ينظر فاروق الي الباب الذي انهبد ويصعد للاعلي يفتح الباب بقوه لدرجة انه كاد ينخلع في يده ويدخل الغرفه ينظر اليها وهي نائمه ولا تشعر بما يحدث ليقترب منها بغضب ويسحبها من شعرها وهو يقول بغضب. قومييييييييى يا بت الكلب قوميييييييي بتغفليني يا شغف بتغفليني يا زباله مين ياسين الشرقاوي يا بت مين الي جاي يسأل جوزك عليكي يا كلبه
تصرخ شغف بفزع وتنظر اليه بصدمه وهي لا تعرف ماذا تفعل الان ليقول فاروق بغضب. انتي هتاخديني كام صوررره يا روح امك ردددددي عليا في يومك الاسود ده مين ياسين الشرقاوي
شغف بدموع وجع. فاروق اهدي علشان نعرف نتكلم بليز
يبتعد فاروق عنها بغضب ويقول وهو يخبط يده في بعض. انا هادي اهو انا لحد دلوقتي هااااادي قدامك عشر دقايق وتكوني قولتي كل حاجه تخصك انتي و الكلب التاني بدل ما وحياة ربنا اقتلك واخد فيكي تأبيده
تبكي شغف بقوه وهي تخاف منه بشده ليفزعها فاروق اكثر وهو يقول بصوت عالي. ما تخلصيييييي يا بت
تهز شغف راسها بعنف وتقول. طب ممكن تفهمني الاول ايه الي حصل وانت عرفت منين علشان انا بخاف منك كده
فاروق بغضب. اه عرفت منين ما الأستاذه عايزه تفضل مغفلاني صح انا قولتلك انه جاي يسأل عليكي هتعملى نفسك هبله يا بت
شغف بدموع. مفيش حاجه وانا مغفلتكش زي ما بتقول ياسين اولا كان صاحبي وانا والله العظيم ما كنت بكن ليه اي حب او اي حاجه من الي في دماغك كل الفكره انه كان بيسمعني علي طول كنت بروح اتكلم معاه ولما فاتحني فى موجود الجواز انا قولته هفكر وهو بعدها بفتره سافر وسابني بس هو ده الي حصل
فاروق بغضب. بجد والله هو ده بس الي حصل
شغف بدموع. ايوه والله محصلش حاجه تانى
يسحبها فاروق من فكها وهو يقول. كل ده ومحصلش حاجه يا جزمه مقولتليش ليه ده قبل الجواز ها سبتيني مغفل ليه رددددددي
شغف بدموع. والله العظيم ما افتكرت والله ومكنتش اعرف ان الموضوع هيأثر عليك بالشكل ده انا متكلمتش عن موضوع نجلاء برغم انه أثر عليا و

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية قلوب مشتتة الفصل الحادي والعشرين 21 بقلم سلوي عليبة - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top