رواية وكأنه انفصام الفصل الثاني 2 بقلم آلاء مسعود – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

(دخلت اسيل لقت مامتها قاعده مستنياها وندهت عليها )
اسيل : نعم يا ماما
سهير : تعالي عوزاكي
(راحتلها اسيل )
سهير : عارفه عماد ابن طنطك ليلي ؟
اسيل : اه مالو
سهير : طالب ايديكي من ابوكي واحنا قولنالو ميجيش غير لما ناخد رايك ☺
(فجاه اسيل قلبها اتقبض )
اسيل : بصراحه يا ماما انتي عارفه اني مبفكرش في الموضوع دا دلوقت وكمان انتي عارفه اني مش بطيقو
سهير : يعني مش موافقه ؟
اسيل : لا 🙂
(بعد ما رجع امير ع البيت عمل نفس الروتين غير هدومو واتجه ع البلكونه ووهو واقف جارتو كلمتو )
لين : ايه دا مالك يا ميرو 😰
(لين تبقا جارت امير بيعتبرها اختو الصغيره وبيحبو بعض جدا ك اخوات ومتعودين علي بعض جامد وكمان بيحكو لبعض كل حاجه اصغر منو ب 7 سنين ويعتبر هو اللي مربيها قصيره شويه بشرتها غامقه و شعرها بني قصير وعنيها عسلي )
امير : متدايق اوي يا لين 😓
لين : طب انا جيااالك
(لبست لين وراحتلهم )
لين : فين ابنك اطنط 😂
الام : مرزوع في الاوضه 😒
لين : متقوليش مرزوع بس 😑😑
( وتقول بصوت واطي )
لين : اللعنه عليكم جميعا 😠
الام : بتقولي ايه يا بت 😂😠
لين : حببتي اطنط 😂😂♥️
(وراحتلو ع الاوضه )
لين : ايه يا ميرو مالك
امير : شكلي حبيت 😓
لين : 😯😯😯😯
امير : متبصيليش البصه دي هو مكنش ينفع اصلا 😒
لين : ايه الرخامه دي 😂😂 يعني يوم ما تحب تقولي ما كنش ينفع 😕
امير : اه 😒
لين : طب احكيلي يا خويا احكي 😂
(يحكيلها امير كل حاجه لحد اما سابها ومشي )
لين : ولويت بوزك ليه في الاخر 😒
امير : عشان انا مكنش ينفع احضنها مينفعش اتدلق عليها كدا 😏
: انت يا امير ليه كل اما تحس انك بتقرب بتبعد . ماتسيب قلبك يمشيك 😕
امير : وانتي عارفه ان عقلي دايما اللي مسيطر عليا وقلبي لو هيخليني اتهان يبقا يتحط تحت رجلي
لين : وهو الحب فيه اهانه 😕
امير : معرفش 😒
لين : وانت حاسس انها ايه
امير : معرفش بقا هي متكلمتش
لين : هتجنني 😒
امير : انا اللي هيجنني فعلا اني بحكي لواحده عندها 133 سنه 😑😑
لين : ال 13 سنه دي فهماك كويس 😑😑
امير : هعمل ايه انا في غاده بقا
لين : اتاكد الاول من حبك ل اسيل وبعدين ابقا فوكك من غاده وانا هتصرف مع امك انا ودنيا
امير : طيب 😑
( مشت لين وفتح امير ال Face bookk دخل علي صفحه اسيل )
امير : ازاي بكره عيد ميلادها 😨
(وراح كلمها ع الخاص )
امير : بت اسيل
اسيل : خير 😕
امير : بكره عيد ميلادك فعلا
اسيل : اها
امير : طيب
اسيل في نفسها : ايه قله الذوق دي دا مقالش حتي كل سنه وانتي طيبه 😒
(قفل امير ونزل يجري وراح بيت لين دخل لقاها نايمه )
امير : بت يا لين
(فتحت لين عنيها لقتو امير اتفجعت جامد )
لين : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 😩😩😩😩
امير : ششششششششش انا امير اخرسي اخرسي 😧
(وراح حاطت المخده كتملها بقها )
امير : فوقتي 😡
لين : 🙋
امير : الحمد لله
(وشال المخده من ع بقها )
لين : هتموتني مخضوضه علي فكره 😒
امير : اعملك ايه يعني دا انتي لسه نازله من عندي لقتي تتخمدي 😂😂
لين : عاوز ايه 😑
امير : عيد ميلادها بكره اعمل ايه
لين : جيت للشخص الصح 😄😄
(تاني يوم عند اسيل صحيت من النوم خدت دوش وغيرت هدومها وقعدت تتفرج علي التليفزيون عشان دا يوم اجازتها لقت فجاه جرس البيت بيرن نزلت تفتح ملقتش حد بتبص حواليها لقت علبه كبيره اوي وعليها ورقه مكتوب فيها ” ل اسيل ” شالتها بصعوبه وطلعت بيها حطتها في اوضتها . وقفت علي سريرها عشان تفتحها وفتحتها لقت فيها دبدوب كبير اوي وفي اخر العلبه من تحت في دباديب كتير صغيره طلعت الدبدوب الكبير الاول وقعدت تحضن فيه لقت متعلق في ايديه الاتنين كل ايد فيها شكولاته كبيره وفي رقبتو متعلق ظرف )

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية اسد الصعيد الفصل الحادي عشر 11 بقلم ايمي عبده - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top