رواية وداد الادهم الفصل التاسع 9 بقلم سمسمه – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

ياسين: بس ده اللي حصل
امل:يعني زين يبقا ابن بنت خالة باباك
ياسين :اه
آمل :بس انت غلطت ي ياسين لأن زين معملش حاجه وحشه معاك
ياسين:بس كان بيحضن اختي
آمل :مايمكن بيحبها
ياسين:يحبها ده اخوها
آمل :مش لسه قايل انه مش اخوها
ياسين :آمل اسكتي
آمل :اهو سكت
ياسين:جيتي ورايا ليه
آمل :خوفت عليك وكان شكلك يخوف ومقدرتش مجييش وراك
ياسين قام وقعد جنبها وقرب منها جدا الفاصل مابينهم حاجه بسيطه
ياسين بهمس:خوفتي عليا ليه
آمل :عادي يعني عشان انا قاعدة عندكم ضيفه وانت صاحب البيت
ياسين:قلبك اسود اوي لسه فاكرة
آمل سكتت
وهو بص في عيونها وبص كتير في وشها وشفايفها
ياسين حاوطها بي ايده امل حاولت تبعد بس هو اقوي منها بعدت شويه بس هو بيقرب منها وسندت علي ايد الكنبه
ياسين قرب منها وباسها بوسه رقيقه علي خدها
ياسين يهمس قدام شفايفها:انا اسف
امل:علي اي
ياسين شدها عليها وباسها بوسه من شفايفها بعمق وبحب وشوق واحساسيس كتير مش عارف يفسرها
وياسين مش متخيل انه ضعف قدامها لدرجاتي كل ذرة عقل فيه استسلمت لقلبه ولمشاعره
ياسين بعد عنها ياخد نفسه وهي زقته ودخلت اوضه وقفلت علي نفسها
وياسين غمض عينه ………
……
ياسين بيخبط علي الاوضه
ياسين:آمل ي آمل افتحي انا آسف
امل كانت ورا الباب مكسوفة وبتعيط
ياسين :آمل افتحي خلاص غصب عني متخافيش مش هعمل فيكي حاجه
آمل فتحت الباب وبصتله بعيون مليانه دموع
ياسين مسك وشها بي ايده الاتنين ومسح دموعها
ياسين:انا اسف متعيطيش
امل بعياط وشهقه :انا أول مره اعمل كدا وانت السبب وربنا مش هيسامحني
ياسين:مقدرتش امسك نفسي قدامي بتسحريني
آمل :ده جزاتي اني مرضتش اسيبك لوحدك
ياسين:هششش خلاص مكنتش بوسه
آمل ضربته في كتفه وضحكت وهو ضحك لضحكتها
…….
عند زين
ماشي بالعربيه بتاعته لحد ماوصل لي العمارة اللي ياسين فيها

وزين طلع نسخه المفتاح اللي معاه وفتح الشقه وشافهم مع بعض وابتسم من جواه
زين:سوري ي جماعه قطعت عليكم حاجه ولا اي
ياسين:اي اللي جابك هنا
زين :اهدي ي وحش مش كدا أبوك جالي وقالي اللي حصل
ياسين:وانت جاي عشان اموتك يعني
زين:لا
ياسين:ادخلي جوا ي آمل
امل دخلت
ياسين:ممكن أفهم كنت بتحضن اختي ازاي الصبح كدا
زين:ياسين هو انت مبتحضنهاش
ياسين :ماشي بس مش كدا مش بشوق زي ماكان باين في عيونك
زين :ياسين ليك حق تغير علي اهل بيتك بس مش مني انا
انا ي ياسين ابوك لما أمي وأبويا ماتوا وكل اهلي يعتبر ادهم اخدني ورباني ووقتها اتعرف علي مامتك وكان بيوديني عندها دايما
مش انا ي ياسين اللي ابص لي اهل البيت اللي اتربيت فيه شوفتني مره عديت حدودي مع ليل
شوفتني لمست ايديها ولو بالغلط حتي مره
ياسين:لا بس خديجه
زين:كنت بروح لي وداد وانا عندي حوالي 6 سنين كنت وقتها فاهم كنت بروح الاقي طفله صغيره بيبي هناك لسه مولوده كنت بحبها اوي وبحافظ عليها من اي حاجه
كنت دايما العب معاها لحد مايوم صحيت وعرفت اني مش هشوفها تاني وعدت سنه وشوفتها تاني
ياسين:اي علاقه ده بي ده
زين:الطفله دي خديجه
ياسين:ايي ازاي انا مش فاهم حاجه
زين:أيوه ي ياسين ولما كبرت فهمت أن خديحه مش بنت ادهم ولا وداد
ياسين:امال بنت مين.وازاي بابا ناسبها ليه انا مش فاهم حاجه ي زين
زين :بنت مين دي فأنا لسه عارفها من كام يوم
بنت صاحبة مامتك اللي ماتت وهي بتولدها
ياسين:ابوها
زين:كانت متجوزاه في السر ولما عرف أنها حامل طلب منها تسقطه بس سابتها وماتت وهي بتولدها
ياسين مش مستوعب اللي سمعه:طب ليه بابا ناسبها ليه .
زين:معرفش التفاصيل بس عشان حب وداد

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية ذنب لم يقترف الفصل الثالث 3 ورد – مدونة كامو - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top