رواية معشوقتي المجنونة الفصل الثالث عشر 13 بقلم ابتسام محمود – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

فادى بحب : فراشتى الجميله مانفسهاش تلبس دبله ، ياريت مامتى كانت هنا هي كمان
مريم بصتله بتوتر : ياريت عشان كانت تفرح
كرم بهزار : لا كنت اقصد انى اخد دبلتها و البسهالك
مريم ابتسمت
كرم بصوت واطى : تعرفي ان ابتسامتك جزء صغير اووى من وشك لكن بالنسبه ليا بالعالم كله
مريم اتوترت اكتر و بصت ع مامتها
كرم قرب من ودنها بحبك
حنان : هروح التواليت
مريم قامت بسرعه : اروح معاكى
حنان لسه هتتكلم
كرم قاطعها بص ل مريم : لا هي مش هتتوه اتفضلى يا ست الكل ، ( وبصلها بحنان ) فراشتى مالها؟

مهيمن كان بيرقص مع نايا سلو : تعرفى مهما اقولك ع اللى جوايا مش هقدر اوصفلك حبي ليكى دا انتى اللى في الدنيا ليا و عمري ما ابتداش غير اما شوفتك
نايا ابتسمت : انا بقى ما يهمنيش باقي قد ايه من عمرى المهم العمر كله اكون معاك و بصت في عينه جامد
مهيمن ابتسم : و نفسي انا كمان
نايا ب احراج : نفسك في ايه
مهيمن بابتسامه : بصى يا قلبي اللى مابيعرفش يقرا عين حبيبه عمره ما هيسمع صوته و لا هيفهم كلامه
نايا باحراج : ده انت خطر ، كده مش هقدر حتى اقول اللى نفسي فيه بعيونى
مهيمن بثقه : هعرف بردو
نايا : ازي بقى؟
مهيمن يرفع راسه و يضحك ضحكه بصوت عالي : انتى كده عايزانى اكشف ورقى كله قدامك
نايا بهيام : اول مره اسمع ضحكتك
مهيمن : وحشه صح
نايا شالت ايدها من ع كتفه و بتعبر بأيدها : هي ايه اللى وحشه دي ، دي
مهيمن ضحك اكتر عليها
نايا حطت ايدها ع دقنه و بشوق : ياخربيت ضحكتك
مهيمن بحب : ده انتى مشكله (و بص في الساعه ) اوووه الوقت بيجرى معاكى بسرعه
نايا بضيق : هتمشي
مهيمن يبوس ايدها : و الله نفسي ابقى معاكى ع طول
نايا : خلى بالك من نفسيتك
مهيمن بابتسامه و يقلدها : انا هخلى بالى من نفسيتى بس عشانك
نايا بصتله بحب و ابتسمت
مهيمن يقرب منعا و يمسك خدودها : يا قلبي حاولي تدارى عيونك منى اصل هسمع كلامها بعد كده
نايا بكسوف : باين اووى
مهيمن ميل عليها و خبط مناخيره في مناخيرها و غمزلها : اووى اووى
نايا بتحمحم : الحق اروح انا قبل ما الموضوع يتطور
مهيمن مسك ايدها و راح عند الترابيزه : كرم انا لازم امشى معلش وصل ماما و مريم و خلى بالك من مجنونتي
كرم : كلهم في عنيا
مهيمن سلم عليهم و لسه هيمشي
نايا ناديت عليه ورحتله : مهيمن .. انت قولت ل كرم انا روح قلبك .. ده بجد ولا كلام
مهيمن بحب : انا معرفش اقول كلام ، انتى قلب قلبي كمان يا نايا
نايا ابتسمت ابتسامة فرحه
مهيمن : هبقى اكلمك اطمن عليكى سلام
وقفت شاورتله و تبص عليه
كرم بجديه : يالا عشان اوصلكم
كلهم قامو ماعدا نايا
كرم : نايا يالا
حنان بحنان : نون يا قلبي يالا
مريم بهزار : اللى واخد عقلك يتهنى به
كرم زقها : نااايا
نايا بخضه : نعم ، فيه ايه؟!
حنان بفرحه : انا سعيده اووى انك قدرتى تخطفى عقل و قلب مهيمن
نايا بحب : ده هو اللى خطفني كلى
حنان : مهيمن عصبي شويه حاولى تستحمليه
نايا : طنط انا بعشقه في جميع حالاته و تقلباته
حنان : ربنا يباركلكم في بعض
كرم بهزار : حماتى مافيش دعوه علينا
حنان : انت اللى في القلب
كرم : عادي ابقى في القلب و دعوات كمان
نايا بصت في الساعه : يالهوووي انا و بصت ل كرم
حنان : فيه ايه يا حبيبتى
نايا بتوتر : اصله معاد الشغل بتاعى
حنان باستغراب : بدرى كده
نايا : اه اصل بشتغل في معمل تجارب ف لازم نفتح بدرى قبل ما الناس تصحى و نفجر فيهم
حنان بعدم فهم : ايه !! انتى بتقولى ايه؟
نايا تتكلم بسرعه : ما تخديش عليا بخرف طيب اخلع انا و جريت دخلت التواليت و طلعت هدوم رجالى من شنطتها و غيرت هدومها و طلعت ركبت تاكسى
مهيمن يوصل المركز الكل راحو ليه : حمدلله ع سلامتك يا كابتن
فادي يتصل ب نايا : فينك الكابتن وصل
نايا بتوتر : قربت عليك حاول تشغله
فادي : اخلصى بس (و يروح ل مهيمن ) حمدالله ع سلامتك يا كابتن
مهيمن : الله يسلمك كلكم هنا
فادي بتوتر : اه
مهيمن يبص عليهم و يقول بعصبيه : ناقص نضال

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية ما لا يقال الفصل الثاني عشر 12 بقلم روضة وليد - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top