رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الخامس عشر 15 بقلم نرمين قدري – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

و طلعت ندي ومروة مع مسك دخلت مروة تفتح الاوضة و علشان مسك تخش شهقت يالهوي اده هو حصل ايه انا مش فاهمة حاجة
ندي جرت بسرعة لمت فرش السرير
ندي/مروة انتي مش عندك كليه يلا علشان متتاخربش عليها
مروة / افهم بس ايه اللي حصل لكل ده
ندي /بعدين يا مروة انا حافهمك اللي حصل مش وقته

ردت من وراها فاطمة حيكون ايه حصل اكيد اخد عروسة علي مستشفي علشان يتأكد منها

مروة /يعني ايه بردو انتم بتكلموا بالالغاز ليه

ندي/ انتي انهبلتي يا فاطمة كلام ده ميصحش عيب بيجاد لو سمع كلامك ده البيت يو*لع استهدي بالله كده وبلاها مشاكل بقي عصبح
والتفت لمروة المصدومة من المنظر و يلا انتي كمان يا مروة علي كليتك حتتاخري وانتي يا فاطمة انزلي تحت علشان مسك تعبانه وعاوزة ترتاح

فاطمة/ وهي غندورة عينتك بقي محامي بتاعها وانا مش واخده بالي منا مش حنزل غير لما اعرف كنتم في مستشفى بتعملوا ايه

مروة / بزهق اكيد ما كانوش بيحضروا عرض ازياء يلا بينا علي تحت يافاطمة زمان بابا جه وعاوز يفطر
فاطمة/ ماشي حنزل اهو بس حعرف يعني حعرف هو في حاجة بتستخبي

فاطمة وهي نزله لمحت فاطمة ملاية السرير خبطت علي صدرها يا لهوي ايه اللي حصل لكل ده
غمزت ندي لفاطمة علشان مروة
ندي/ في ايه يا فاطمة. عادي بيحصل يعني و انفضلي بقي علي تحت علشان تفطري ناس اللي تحت
شدت مروة ايد فاطمة يلا بقي يا فاطمة يا ساتر عليكي
ندا/ مروة ونبي وانتي تحت شوفي فطار مسك لازم تاكل
مروة عنيا حاضر
نزلت مروة وفاطمة تحت الكل كان قاعد علي سفره و روحية بحضر فطار
مروة روحية سيبيي انا حكمل مكانك روحي حضري فطار لمسك وطالعيه
بيجاد/ حطلها كوباية لبن كبيرة وحليها بالعسل
محمود/ امال فين ندا
امجد./فوق. مع مسك ونزله حالا
التفت محمود لبيحاد
محمود خلاص يا بيجاد قول لمراتك تنزل تفطر معانا شكلها مش حلو تفطر انت في مكان ومراتك في مكان
بيجاد/معلش ياحاج خليها بكره انا حطلع افطر مع مسك اصلها تعبانه شوبة
فاطمة / بسخرية قال شوية قال البت ماتت
ماجد،/ميل عليها لمي بقي دور كفياكي بقي
محمود خير مراتك مالها ايه اللى حصل
احرج بيجاد منهم وإخوانه قاعدين
تدخلت اشجان بسرعة وماسكت ايد محمود علشان يسكت
اشجان / خير ايه يا حاج عرسان بقي ومن حقهم يدلعوا اطلع انت لمرتك ونزل ندي وانا بنفسي حخلي روحية تطلعلكم فطار
طلع بيجاد /لقي ندا غيرت هدوم مسك وغيرت فرش السرير. ونايمتها
بيجاد /مش عارف اقولك ايه يا ندي بحد شكرا
ندي /عيب عليك احنا اخوات يا بيجو
خبططت ندي علي ذراع بيجاد
ندي خليك انت معاها وحنزل انا بقي علشان امجد
بيجاد تسلمي يا ندي
خبط الباب ودخلت. روحية
ندي تعالي يا روحية حطي فطار هنا وانزلي انتي
روحية /الف سلامة عليكي يا ست مسك
مسك/ بصوت ضعيف مسك اسمي مسك يا روحية من غير ست انتي صاحبتي اصلا
ابتسمت روحية وحطت فطار ونزلت
نزلت ندي و سأبتهم
بيجاد/ ممكن بقي نبض قلبي يأكل محتاجين غذا علشان نعوض يومين اللي راحوا عليا دول
ضحكت مسك
مسك/ هو انت دماغك شمال كده علطول انا اعمل ايه طايب
بيجاد /غمز لها انا اللي حموت واعمل يا خرابي كلي بقي الاكل ده كله معنديش صبر بقي يلا يابت و انتي حلوة قوي كده يخربيت حلاوتك
خبط الباب ودخلت اشجان
قامت اتعدلت مسك
اشجان / خليكي مرتاحة يا حببتي الف سلامة عليكي ندا حاكتلي اللي حصل سلامتك يا قمر
مسك / الله يخليكي شكرا لزوقك
اشجان /بيجاد خليك وراها لحد ما تخلص فطارها كله. اجمدي كده يا عروسة بكرة ستات البلد جاين علشان يباركه
لسة مكملتش كلامها سمعوا صوت زغاريد جاي من تحت
مسك /اوووف دي عواطف مرات ابويا ونبي ياحاجة اللحقي فاطمة احسن تحكلها حاحة مش عاوزة حد يعرف عني حاجة

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية اعشق مدللتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ياسمين عادل - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top