رواية غيرت حياة الشيطان الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

لفت ليه…… هااا شكلي حلو
كمال بانبهار…… حوريه من الجنه النقاب زادك جمال فوق جمال
ريسيليا حضنته….. شكرا يابابي
ضمها لحضنه وقبلها من راسها…… روح قلب بابي وعمره كله شكلك جميل اوي اللهم بارك
كمال….. هلبس وننزل كله جهز
خلص كمال ونزلوا وباركوا ليها علي النقاب غير شاهي اللي متغاظه من حبهم ليها علي عكسها خالص
وبعد وقت طويل وصلوا الصعيد وتعال اصوات الطبول والزغاريط وضر*ب الن*ار
خبت ريسيليا وجهها في صدره خوفا من صوت الطلقات ومسكت بيري في رجله
كمال…… اي انتوا الاتنين متخافوش
ريسيليا افتكرت مشهد ضر*ب الن*ار لما اتصابت وبدات تصرخ
كمال بقلق…. ريسيليا مالك
ريسيليا بخوف وهستريه….. هيمو*توك ياكمال…. هيمو*توك
كمال بصوت عالي….. باس بطلوا ضر*ب شال ريسيليا ودخل بيها جوه
طلع بيها علي الجناح الخاص بيه
سطحها علي الفراش وفك النقاب كان وجهها اصبغ بالون الاحمر وعيونها ورامه من كثره البكاء وتردد كلمه واحده…. هيمو*توك ياكمال
كمال مسك اديها يطمنها….. ريسيليا…. حبيبتي ياروحي انا معاكي متخافيش ياعمري…. سيلو….
ريسيليا بدات كلمات كمال تهديها وفاقت…؛ كمال
كمال حضنها بتملك….. قلب كمال
ريسيليا بدموع…. انا اسفه بس صوت ضرب الن*ار ذكرني بالقديم.
كمال….. كده ياسيلو تقلقيني عليكي ياعمري
ريسيليا ببراءه….. اسفه
كمال….. بهزر معاكي ياروحي متتاسفيش تعالي بقا في شويه فطير تحت تحفه قبل ما بيرلي تخلص عليهم
ريسيليا بحماس…. الله بحبه اوي
كمال….. طب اغير ونزل ولا حبه تنزلي لوحدك
ريسيليا بخوف….. لا هنزل معاك
كمال حب يطمنها…… سيلوا المكان هنا امان عن القاهره بكتير متخافيش ياروحي
ريسيليا….. مش خايفه بس ننزل سوا
كمال….. ماشي
ريسيليا…. اطلع ليك هدوم
كمال…… الشنط لسه في العربيه هلبس من هنا وخلاص
ريسيليا….. تمام
دخل كمال اخد شاور وبدل ملابسه لجلباب صعيدي وتحته قفطان ابيض والجلباب لونه اسود
وطلع
ريسيليا بانبهار…… واوووو اي دا
كمال بغمزه…… مز في الصعيدي صح
ريسيليا يتوهان…… اوي اوي
كمال اقترب وامسكها من خصرها بتملك واحب ان يتذوق شهد شفاتيها وقبلها بنهم شديد ونعوميه كانه ينسي الدنيا وما فيها امامها
ابتعد ليقول….. يااااه سكر
ضربته بخفه في صدره…… عارفه خ*مر حلال
ريسيليا….. هو في خم*ر حلال
كمال. ….. اه الشفايف القمر دي
ريسيليا…… يالا ننزل
قبل باطن يديها قائلا….. يالا ياست البنات
نزلوا تحت جريت بيرلي علي ريسيليا….. سيلو انتي كويسه
ريسيليا بابتسامه جميله…… اه ياقلبي كويسه
كريمه…… تعالي يابتي
قعدت ريسيليا قد اي عيله جميله وحنينه محستش انها غريبه عنها
لكن قاطعهم دخول فتاه تركض باتجاه كمال
الفتاه…… كمال كيفك اتوحشتك جوي جوي
كمال ….. بخير يابت عمي كيفك
الفتاه….. بخير اما شوفتك
ريسيليا بغيره….. مش تعرفنا
الفتاه تدعي مريم…… اني بنت عمه وانتي
ريسيليا تشبكت في يد كمال قائله….. انا مراته
مريم…… يامري
ريسيليا…… يامري دي حاجه وحشه.
كمال كتم ضحكته قائلا…… يعني يالهوي
ريسيليا….. يالهوي ليه يا ختي هو انا بقولك اتطلقك بقولك مراااااته واللي علي الكرسي هناك دي بنته
مريم….. بنته كيف
ريسيليا….. من مراته الاولي اللي في كرسي جمبها
مريم…… مفهاش مشكله اتجوز التانيه وفاضل بنت عمه اوله بيها يبقا التالته
كمال….. ياجماعه حرام هو مفيش ذكر في العيله دي حد عنده عرايس تاني
الخدامه….. انا يسي كمال بتي وحيده
ريسيليا…… يامري يامري عاوزين تخدو الراجل مني ارفع ايدك
رفع كمال ايده
ريسيليا….. في هنا دبله وحده بتاعتي اللي جدعه فيكوا تحط دبلتها
وقعدت تاكل
مريم بضحك….. لا لا مش قادره بمووووت
كمال…… تمثيلك روعه يابت مش كنتي دخلتي مسرح بدل الفنون
مريم….. نعمل اي ياخويا بچا انا مريم بنت عم كمال وهو يعتبر اخويا الكبير
ريسيليا….. يعني مش بتحبيه وتخديه مني
مريم…. لاوالله
ريسيليا…… خلاص صدقت
مريم…… اي دا شاهي عاش من شافك رجعتي للبلد البيئه والفالجر ليه
شاهي…… علشان مسبش بنتي
مريم….. عليا برده
مريم لكمال….. بس اي النظام
كمال بعدم فهم…. نظام اي يابت
مريم…… عندم المتبر*جه والمحتشمه ناوي علي اي تاني
كمال….. ناوي افتح كبار*يه اتهدي يابت
مريم….. اله وانا مالي يالمبي
كمال…… شكل ايدي وحشتك
مريم….. لا ياكبير تسلم
ضحكت ريسيليا علي كلامهم سوا
بيرلي….. بابي
كمال….. نعم ياروحي
بيرلي…… عاوزه انام
يوسف….. تعالي ياقلب جدك معايا
كمال…… روحي مع جدو

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية مجنونة اليزن كامله ( جميع الفصول ) بقلم ميرو محمد - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top