رواية عشق الوقح الفصل الخامس والعشرين 25 بقلم مايا النجار (الرواية كاملة)

 رواية عشق الوقح الفصل الخامس والعشرين 25 بقلم مايا النجار

رواية عشق الوقح الفصل الخامس والعشرين 25 بقلم مايا النجار

رواية عشق الوقح الفصل الخامس والعشرين 25

بارت الخامس والعشرين من عشق الوقح بقلم مايا النجار 

يرفع فاروق حاجبه وهو لا يستوعب ان هذا الاسم الذي يخرج من فم هذا الاحمق هو اسم زوجته…. يرفع يده ويمسك ياسين من ياقة قميصه… ويقول بهدوء ما قبل العاصفه. عايز مين يا حيلتها 

ياسين بإستغراب وهو يمسك يد فاروق ويقول. شغف الهادي يا استاذ 

يبرق فاروق عينه وفي اقل من ثانيه وكان ياسين علي الارض يصرخ من الوجع وقبل أن يستوعب ما يحدث كان فاروق ينهال عليه بالضرب المبرح ليحاول ياسين ان يحمي وجهه من الضربات. انت بتضربني ليه انا عملت ايه يا عم انا بسأل علي شغف 

يوقف فاروق الضرب ويمسكه من قميصه وهو يقول بغضب. انت يالا بتسأل عليها ليه 

ياسين بخوف. انا و شغف صحاب مقربين جدا وانا سافرت و لسه راجع وجيت علشان اشوفها علشان وحشتني

يجز فاروق علي أسنانه لدرجة ان ياسين يسمع صوت احتكاكهم

 كانت عروق فاروق بارزه بشكل يرعب وانهال عليه بالضرب وهو يذكره بجميع الألفاظ البشعه وهو لا يترك مكان في جسده الا وضربه ضربا مبرحا سيترك علامة على جسده مدى الحياه يقول فاروق بصراخ: ااااااااانت يا ***** يا ابن الكلب جاي تسأاااااال علي مين مراااااااااتي يا **** يا ابن ال***** يوم امك اسود علي دماغك ورحمة ابويا لقتلك يا ابن الكلب هقتلللك 

. خلاص يا فاروق ايه الي حصل يا جدع خلاص هتروح في داهيه الواد هيموت يا فاروق 

كان هذا صوت سراج الذي أتى هو و عمار و ناصر يحاولون بكل قوتهم ان يبعدوا فاروق عن هذا الشاب ولكن من سينقذه من يد الونش فهو دخل عرين الاسد بقدميه لم يستطيع الشباب تفريقهم وهما لا يعرفون ماذا يفعلون في فاروق الذي قال جميع الألفاظ البشع الي ياسين.. يرفع فاروق ياسين من علي الارض يدخله المنزل حتى لا يستمع احد لما سيقال يخبطه في الحائط وهو يقول بغضب. انت تعرف مراتي منين يا روح امك و ازاي تيجلك الجرأه انك تيجي لحد هنا 

ينظر اليه ياسين وهو لا يعرف ماذا يقول او بمعنى اصح من كثرة الضرب الذي اخذه لم يستطع ان يتحدث ليصفعه فاروق بقوه ويقول بصوت هز أركان المكان. رد علييييييا يا ابن ال****** اييييييه دلوقتي لسان امك اتقطع ررررررد بدل ما ادفنك مكانك

يتألم ياسين بشده و يبلع ريقه ويأخذ نفس عميق ليستطيع ان ينطق لأن هذا الونش سيقتله لا محاله اعر ف ش غف من ااه فتره ك ن ا ص ح اب ب بس 

(اعرف شغف من فتره كنا صحاب بس)

فاروق بجمود مصطنع. مكنش في اي حاجه تانيه يالا 

ياسين بخوف. هو بس كنا متفقين علي الجواز ب

يقطع حديثه فاروق الذي انهال عليه بالضرب مره ثانيه يصرخ ياسين بأعلى صوته وهو يتألم بشده يدخل الشباب بسرعه ويمسكوا فاروق بقوه يحاول فاروق ان يفلت منهم ولكنهم أمسكوا بيه بقوه و يرفع احد الأشخاص ياسين و يخرجه بسرعه من المنزل ليقول فاروق بصراخ. سيبونيييييييي يا ولاد الكلب سيبوني هموتكم يا****** واخدينه علي فييييين هموتكم انتو و هو هموتككككككم يا ولاد الكلللللب 

سراج. اهدي يا ونش اهدي يا جدع 

ينظر اليه الونش بغضب. سبني يالا بدل ما اطلع ميتينك سيبنييييييي اقسم بالله ما هسيب كلب فيكم 

ناصر بغضب. ينعل ابو دي معرفه يا عم اهدي الله يحرقك فرهدت الي جابوني في ايه لده كله الواد القشطه ده عمل فيك ايه بس 

فاروق بغضب وصوت عال. هيعمممممل في مييييييين يالا ما تظبط كده ولا تحب تاخد دورك معاه 

ناصر بغضب. هو ده الي عاوزني اتصالح معاه ليه يا عم ما انا مرتاح من صوته ومن مشاكله ومنه هو كله هو انا اهبل علشان اقع معاه تاني مفيش واحد فيكم يقولي اتصالح مع الونش تاني 

فاروق بغضب وسخريه. لا يا ناصر لا وحيات امك اتصالح معايا مش قادر اتنفس وانت مخاصمني ابوك علي ابو الي يتكلم معاك من اساسه غورو كلكم من وشي 

عمار بهدوء. فاروق اهدي كده بس وبلاش العصبيه دي علشان الناس هتقول ايه ده انت لسه عريس حتي براحه كده واهدي 

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية طريق الهلاك الفصل الثالث عشر 13 بقلم سلسبيل كوبك - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

فاروق بغضب. الله ينعل ابو هدوءك ده يالا امشششي من هنا يلا

يقول فاروق حديثه ويصعد للاعلي بسرعه يري والدته واخته علي باب شقتهم وهما ينتظرونه ليعرفوا ماحدث ليقول بصوت عالي. انتو ايه الي وفقكم كده ادخلوووووووا جوووووووه 

تنفزع صباح و تسنيم ويغلقون الباب عليهم ينظر فاروق الي الباب الذي انهبد ويصعد للاعلي يفتح الباب بقوه لدرجة انه كاد ينخلع في يده ويدخل الغرفه ينظر اليها وهي نائمه ولا تشعر بما يحدث ليقترب منها بغضب ويسحبها من شعرها وهو يقول بغضب. قومييييييييى يا بت الكلب قوميييييييي بتغفليني يا شغف بتغفليني يا زباله مين ياسين الشرقاوي يا بت مين الي جاي يسأل جوزك عليكي يا كلبه 

تصرخ شغف بفزع وتنظر اليه بصدمه وهي لا تعرف ماذا تفعل الان ليقول فاروق بغضب. انتي هتاخديني كام صوررره يا روح امك ردددددي عليا في يومك الاسود ده مين ياسين الشرقاوي 

شغف بدموع وجع. فاروق اهدي علشان نعرف نتكلم بليز 

يبتعد فاروق عنها بغضب ويقول وهو يخبط يده في بعض. انا هادي اهو انا لحد دلوقتي هااااادي قدامك عشر دقايق وتكوني قولتي كل حاجه تخصك انتي و الكلب التاني بدل ما وحياة ربنا اقتلك واخد فيكي تأبيده  

تبكي شغف بقوه وهي تخاف منه بشده ليفزعها فاروق اكثر وهو يقول بصوت عالي. ما تخلصيييييي يا بت 

تهز شغف راسها بعنف وتقول. طب ممكن تفهمني الاول ايه الي حصل وانت عرفت منين علشان انا بخاف منك كده 

فاروق بغضب. اه عرفت منين ما الأستاذه عايزه تفضل مغفلاني صح انا قولتلك انه جاي يسأل عليكي هتعملى نفسك هبله يا بت 

شغف بدموع. مفيش حاجه وانا مغفلتكش زي ما بتقول ياسين اولا كان صاحبي وانا والله العظيم ما كنت بكن ليه اي حب او اي حاجه من الي في دماغك كل الفكره انه كان بيسمعني علي طول كنت بروح اتكلم معاه ولما فاتحني فى موجود الجواز انا قولته هفكر وهو بعدها بفتره سافر وسابني بس هو ده الي حصل 

فاروق بغضب. بجد والله هو ده بس الي حصل 

شغف بدموع. ايوه والله محصلش حاجه تانى

يسحبها فاروق من فكها وهو يقول. كل ده ومحصلش حاجه يا جزمه مقولتليش ليه ده قبل الجواز ها سبتيني مغفل ليه رددددددي 

شغف بدموع. والله العظيم ما افتكرت والله ومكنتش اعرف ان الموضوع هيأثر عليك بالشكل ده انا متكلمتش عن موضوع نجلاء برغم انه أثر عليا و عملي مشاكل في اهم يوم في حياتي 

فاروق بغضب وصوت عالي. متحطيش موضوع نجلاء جنب موضوع الكلب ده يا شغف متجننيش امي عليكي اكتر من كده 

شغف بغضب ودموع. انت بتحاسبني بتاع ايه ملكيش انك تحاسبني علي حاجه في الماضي بتاعي حاسبني علي الي جاي مش علي الي قبل ما اعرفك ومتتعاملش معايا بالطريقه دي انا مغلطتش يا فاروق 

ينظر اليها فاروق و قد فقد السيطرة علي نفسه ليدفشها بخفه بعيد عنه ويذهب للخارج قبل أن يفعل بها شئ يجلس علي الأريكة وهو يتنفس بغضب ويقول عقله له( انت ايه الي خرجك ادخل اقتلها ازاي تسيبها ادخل اكسر راسها يا ونش هي البت دي خليتك تخيب ولا ايه )

يغلق فاروق عينه وهو يقول داخله. اضرب مين الي تنشل دي لو خدت قلم هتموت 

(عقله. ما تغور في داهيه دي خانتك يا ونش خانتك فاهم يعني ايه قوم يا عم وبلاش الحب الزياده ده بدل ما تتعود عليه وتطلع اول سلمه نزلها يا ونش)

يفتح الونش عينيه وهو يشعر بيدها الناعمه علي وجهه ينظر اليها وهي تجلس علي الارض امامه وعينيها مليئه بالدموع لتقول شغف بدموع و شهقات عاليه. انا اسفه يا فاروق والله مكنتش فاكره اقولك مجاش في بالي وحياتك اسفه والله اسفه متزعلش مني بليز 

يسحبها فاروق من وجهها ويقول بغضب مكتوم. ادخلي جوه يا شغف ادخلي علشان انا بعافر نفسي علشان مموتكيش هتيجي انتي ليا برجليكي روحي علي الاوضه يلا 

تنفى شغف برأسها وهي لا تريد ان يظل حزين منها لكي لا يكبر الخلاف بالبعد ينظر فاروق الي عينيها ويهجم علي شفتيها ويقبلها بعنف شديد هذه القوه لم تراها شغف منه في يوم وهذا جعلها تصرخ بين شفتيه بقوه وهي تتألم يسحبها فاروق من فكها وهو مازال ينهل من شفتيها وينهض وهو يسحبها ويجعلها تقف امامه ويدخل بها الغرفه وهو لا يترك لها الفرصه لتأخذ نفسها ولم يقلل عنفه عليها يرميها علي السرير ويقول بغضب وهو ينزع القميص. استحملي بقي مش انتي الي عايزه جناني يطلع عليكي استحملي للآخر بقا

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية السيدة الأولى كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سوما العربي – مدونة كامو - قراءة وتحميل pdf

قال حديثه وكاد أن يهبط عليها ولكن تنهض شغف وتركض بسرعه للخارج ليقول فاروق بصوت عالي. اجري يا روح امك يعني هتروحي فين يعني اخرك هتبقي في ايدي

ينهي حديثه ويذهب ورائها الي الخارج ليراها امام باب الشقه ليقول بتحذير. اوعي تفكري تخرجي بره باب الشقه بلبسك ده هقتلك بجد يا شغف تعالى هنا خدي عقابك عشان اسيبك 

شغف بخوف. عقاب ايه انا معملتش حاجه انت الي دماغك وحشه و بتفكر في حاجات وحشه انا مليش دعوه انا تعبانه علشان خاطري سبني هموت كده 

ينظر اليها فاروق ويقترب بسرعه لكي يمسكها ولكنها كانت فتحت الباب وخرجت بسرعه للخارج كادت أن تركض الي الاعلي ولكن قدمها اتلوت اسفلها ووقعت علي الارض ينظر اليها فاروق بخوف ويغلق فمها قبل أن تصرخ ويسمعها احد فيقول وهو يأخذها في حضنه. بسسس صوتك ميطلعش علشان محدش يفكر اني بتخانق معاكي بس ندخل جوه واعملي الي عايزاه

تكتم شغف صوتها في صدره ويحملها فاروق ويدخل بها الي الشقه وهو يقول. اخر لعبك يا استاذه 

شغف بدموع و صراخ بعد أن اغلق الباب. رجلي انكسرت يا فاروق رجلي وجعاني اوي 

يسطحها فاروق علي السرير وهو يقول. لا مفيش حاجه باذن الله وريني كده 

يقول حديثه ويمسك قدمها لتتألم شغف بشده ليغضب فاروق ويقول. ما احنا لو نبطل لعب مكنش ده هيحصل اتفرجي يا ستي اهي سخنه حلو كده 

شغف بدموع. ما انت السبب بتجري ورايا وكمان وقعتني وبتقولي متصرخيش ايه الجبروت ده 

يبعد فاروق عنها ويقول بصوت عالي. انا مقولتش لحضرتك تجري زي العيال الصغيره و قوللتك متصوتيش علشان محدش يفكر ان ضربت الواد تحت علشان شوفت عليكي حاجه معاه انا مش ناقص هطل وعبط 

شغف بدموع. ايه ده محدش هيفكر كده اكيد انت دماغك مش حلوه خالص بتفكر في حاجات قذره محدش بيفكر كده غيرك 

فاروق بغضب. يعني رجلك اتكسرت اكسر فيكي ايه تاني اكتمي اكتمي خالص 

تهز شغف رأسها وهي تتألم بشده يجلس فاروق بجانبها ويسحبها لحضنه لتقول شغف بدموع. انت شرير علي فكره في اول مشكله بينا أسأت الظن فيا و قولت كلام وحش اوي ليه بتعمل كده مديت ايدك عليا و زعقت فيا و اخر حاجه كسرت رجلي مش حرام عليك يا فاروق انا معملتش حاجه 

فاروق بغضب. هتقولي معملتش حاجه هتعصبيني ليه تاني 

شغف بصوت عالي. ما انا معملتش حاجه فعلا انا بس نسيت اقولك ولا اكتر ولا اقل

فاروق بغضب. متعليش صوتك ده اولا ثانيا افتكرتي تقولي ان ميجو من المهمين في حياتك بس نسيت تقولي موضوع الزفت ده 

شغف. ميجو قدامي ام الزفت ده مش قدامي وبعدين انت دايما مكبر الموضوع عادي يا فاروق 

فاروق. انتي يا بت عايزه تموتي النهارده صح هو ايه الي عادي انا مش فاهم ايه الي عادي 

شغف بغيظ. حاسبني علي الي جاي مش الي راح لو سمحت انا رجلي وجعاني اوي 

ينفخ فاروق ويقول بهدوء. مفهاش حاجه هي بس اتجزعت بكره الصبح هتبقي كويسه

ترجع شغف راسها وهي تسمع حديثه والألم يزداد عليها ليقترب فاروق منها ويقبل شفتيها بسطيحه ويجلس بجانبها وهو ينزع ملابسها عنها لتقول شغف. بتعمل ايه انا سقعانه اوي سبني دلوقتي 

ينظر اليها فاروق ويكمل ما يفعله تعلم شغف بأنه لن يسمع منها لتقول بدموع. طب انا رجلي وجعاني اعمل ايه 

فاروق بهدوء وهو يكمل ما يفعله. مش هقرب منها وهي بكره هتبقي احسن متخافيش وتاني مره تاخدي بالك وبلاش شغل العيال ده 

كادت شغف أن تتحدث ولكن هبط فاروق علي شفتيها وهو لا يريد ان يسمع صوتها يريد أن يثبت لنفسه أنها ملكا له هو فقط وبأن كل ما حدث عبث لا اكثر ولا اقل ولا أحد سياخذها منه ليهبط عليها فاروق بقوه جعلتها تخاف منه بشده وهو لم يكن يعى شئ 

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية لعلنا نلتقي يوما ما الفصل السابع 7 بقلم هند ايهاب (الرواية كاملة)

يخبط علي الباب وينتظر حد يفتح له وبعد فتره يري عمار يفتح الباب فينظر إليه بإستغراب ويقول. سراج بتعمل ايه هنا في حاجه 

سراج وهو يريد ان يدخل. مفيش ياسطا انت وحشتني اوي قولت اجي ابص عليك عامل ايه يا صاحبي 

عمار بغضب وهو يضع يده علي صدره لكي يمنعه عن الدخول. كويس يا حبيبي يلا من هنا بقي مشوفش وشك 

سراج بغيظ. يا عم سبني هدخل شويه والله العظيم هشرب شاي بس يلا يا ابو الصحاب عيب والله ده انا صاحبك اعز اصحابك سيبني ادخل وانا هظبطك مع تسنيم اخت الواد فاروق 

عمار بغضب. الله يخربيت اهلك لو فاروق سمعك دلوقتي والله ما حد يعرف يشيلك من إيده ابعد عني ولا تظبطني ولا نيله انا ماشي مظبوط ومش نافع همشي عوج ابعد عني الله يباركلك وكمان انت مش ناقص غير يومين وتتجوز أبقي اطفح شاي براحتك بقا يلا

سراج بصوت عالي. صاحبي والله انا بقول اني مليش غير عمار القلب كله خال العيال بقولك ايه ادخل شويه اعتبرها النظره الشرعيه حتي 

عمار بغضب. وحيات امك لو دخلت ما هيبقي في جواز ولا زفت اختار انت بقي 

سراج بغيظ. طب يا عم اعمل حسابك ان بكره بليل نروح نختار الشبكه و الفساتين وانت شوف هتعمل ايه مع فاروق 

عمار بهدوء. سيب الموضوع ده يومين يا سراج حتي فاروق لسه عريس خليها يومين يكون شبع شويه ويعرف يشوف الدنيا يلا هوينا 

سراج ببرود. بقولك ايه اخرك معايا انت و فاروق بعد بكره وننزل نجيب الدهب يعني هو يعيش في العسل وانا مطيني بالطين الاسود سلام يا غالي 

يقول سراج حديثه ويذهب ينظر خلفه عمار ويقول بصوت عالي. مشوفش وشك هنا تاني يا سراج 

ينهي حديثه ويغلق الباب بقوه 

في صباح يوم جديد تفتح عينيها بتعب مما فعله بها الونش في ليله الامس تنظر اليه وهو فايق و ينظر إلى الاعلي تستغرب بأنه مستيقظ لأنها لاول مره تفيق لتراه بهذا الشكل لتقول. صباح الخير 

ينظر اليها فاروق ويبتسم ويقول وهو كاد أن يضع يده علي وجهها. صباح العس 

يقطع حديثه وهو يراها تبعد عنه بفزع وهي خائفه أن يضربها فيتظاهر بأنه لم يأخذ باله من شئ ويكمل حديثه وهو يضع يده على وجهها. العسل عليكي يا حبيبي رجلك لسه وجعاكى

شغف بتوتر وهي ترجع تضع راسها علي كتفه. لا بقيت كويسه 

يقبل فاروق راسها ويقول. اوعي تخافي مني يا شغف 

شغف بدموع. انت الي بتخوفني يا فاروق بالي عملته امبارح انا بقيت بخاف منك اوي 

يقبل فاروق شفتيها و جبهتها و وجهها بالكامل ومع كل قبله كان يقول. اسف يا قلب فاروق اسف والله من العصبيه انا مشوفتش قدامي لحد دلوقتي بحاول اتماسك بس انا جوايا بركان يا شغف بركان خايف يطلع عليكي فحاولي تتحملينى اليومين دول 

كانت شغف ستتحدث ولكن يدق الهاتف الخاص بها لتبتعد قليلا لكي تنهض ولكن يقول فاروق وهو يسحبها. سيبك منه يا شغف خليكى معايا انا يا قلبي 

شغف ببراءة. بعد اللي عملته امبارح مش عايزه اتكلم معاك تاني انت نوتي يا فاروق نوتي ومش احبك

فاروق بهدوء مصطنع. ولما اسحب لسانك دلوقتي مين الزنان ده علي الصبح 

يقول فاروق ذلك بعد ما دق الهاتف مره ثانيه لتقول شغف وهي تنهض. هقوم اشوفه واجي

تنهض وتذهب إلى الهاتف الذي كان علي الترابيزه الموجوده في الغرفه تنظر إلى الرقم تراه غير مسجل علي الهاتف لتفتح عليه وتسمعه يقول. الو مدام شغف معايا 

شغف بإستغراب. ايوه 

المتصل. اسف اني بتصل في الوقت ده بس كان لازم اكلمك 

تنظر شغف الي فاروق الذي نهض بعد ما علم بان المتصل رجل لتقول بإستغراب وبعض الخوف. مفيش مشكله بس ممكن تقولي في ايه

المتصل. البقاء لله يا مدام

بكده بارت خلص رأيكم و توقعاتكم في الكومتاتكم و بوستاتكم استنوننننننننننننني في بارت جديد بقلم مايا النجار باي بااااااااي 🫰💋

رواية عشق الوقح الفصل السادس والعشرين 26 من هنا

رواية عشق الوقح كاملة من هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top