رواية ذئاب من نار كامله وحصريه بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

تنزل وتين الي الأسفل وتره جميع كبار عائلتها توجد لا يوجد احد من الصغار فالبعض يوجد في العمل والبعض الاخر يسهر في الخارج تنظر اليهم وهم لا يتحدثون في شي بل بجلسون بهدوء شديد لترفع حاجبها بنفس طريقه ايهم التي تأخذ منه كل شيء وتقول.العزا علي مين
تنظر اليها ماسه بغيظ شديد وتقول.اتلمي يا بت والعبي بعيد عن هنا يلا
تنظر اليها وتين وتذهب تجلس بجانب والدها الذي ضمها الي احضانه وتقول وتين.كل يوم بتثبتي انك ام شريره يا ماسه
وتنظر الي عشق الذي يظهر علي ملامحها الحزن وتقول.انتي جبتي البنت دي ازاي يا تيتا
تنظر اليها عشق وتبتسم وتقول.شويه وهتتغير معاكي يا وتين هي دلوقتي بس غيرانه علي ابوكي منك علشان هو علي طول مدلعك انتي وسيبها بعد ما تتجوزي هي هتكون ام كويسه اطمني
تنظر وتين الي ماسه وتقول.اخص عليكي يا ماستي معقول تكوني كده فعلاً
تضحك تاليا زوجة سيف بخفه وتقول.هي كده من زمان بس انتي اللي مش واخده بالك
تنظر اليها ماسه بغيظ وتقول.ايه يا تاليا انتي بتسخنيها اكتر ما هي ساخنه
تاليا بغيظ أشد.اعملك ايه يعني يا ماسه ما انتي اللي ظالمه البنت اوي
تنظر ماسه الي مراد الذي يضم وتين اليه وتقول.انا ظالمه البنت يا مراد
ينظر مراد اليها ويهمس الي وتين.انتي عملتي فيا ايه يا بت الكلب
تهمس وتين اليه بنفس الصوت وتقول.البس يا حبيبي علشان بعد كده لما اقولك عايزه اخرج تسيبني براحتي مش تقول الوقت متاخر وبتاع
ينظر اليها مراد ويضربها علي رأسها بخفه ويقول.ده طلعت ماسه معاها حق تبيعك يا بت الكلب وانا اللي علي طول واقف معاكي ومش مخلي حد يقرب منك
تنظر وتين الي ايهم الذي ينزل الي الأسفل ببرود شديد وتشير عليه وتقول.طول ما معايا الفرعون فا انا مش محتاجه حد تاني يا موري هو الجيش بتاعي
يبتسم ايهم ويفتح يده اليها لتركض وتين بسرعه الي احضانه ويضمها أيهم بقوه كبيرة اليه ويسمع الذي يقول وهو يدخل القصر.اه يا زمن ناس ليها الاحضان والدلع وناس تقعد تلف حوالين نفسها بسببك يا فرعون
ينظر اليه ايهم ببرود شديد ويقول.اركن يالا علي جانب مش فاضين لشغل الهبل ده
الشخص بصوت عالي.حقك يا حبيبي حقك ما انت نايم في العسل انت عارف احنا دورنا عليك قد ايه يا اي
قطع كلامه ايهم التي قال بصوت افزع الجميع.حسااااااام خلص
تنفزع وتين بشدة من صوته ليضمها ايهم اكثر الي احضانه ويقبل رأسها وهو يسب ويلعن هذا الذي جعله يغضب هكذا وينظر اليه ويبتسم ابتسامه اخفت حسام بشدة وجعلته يبلع ريقه ويقول.انا طالع انام سلام
نهي كلامه ويركض الي الاعلي بسرعه يهمس ايهم الي وتين ويقول.خلاص يا قلبي محصلش حاجه
وتين بنفس الهمس.متتعصبش كده تاني يا ايهم انت عارف حسام بيحبك وغلبان وه
قطع كلامها ايهم التي قال بغضب.اسكتي خلاص وملكيش دعوه بي يا وتين فاهمه
تبتعد وتين عنه بسرعه وتنظر إليه وكانت ان تذهب الي الاعلي لاكن يمسك ايهم يدها بسرعه قبل ان تذهب وينظر إليها يرها تنظر بعيد عنه دون ان تفعل شئ ليبتسم ويقبل يدها ويقول.خلاص يا قمر انسي كل حاجه
يبتسمون الجميع فايهم يبقي شخص آخر مع هذه الفتاة التي لا تنظر اليه وتقول ببرود.بابا خلي ابنك يسيبني عايزه اطلع
ينظر ايهم الي مراد الذي لم يتحدث فهو يعلم بأنه لا يحب احد يدخل بينهما ويسحب ايهم وتين معه الي الخارج ويقف أمامها ويضع يده على وجهها ويقول.قولتلك مليون مره متتكلميش لا مع شاب ولا حد غير عدي يا وتين وده علشان هو اخوكي غير كده انتي ملكيش دعوه بالجنس ده وانتي مش بتفهمي الحته دي ابدا عايزني اعملك ايه
تنظر اليه وتين بشرود وتنظر بعيد عنه بسرعه ينظر اليها ايهم ويشعر بالذي بها ليقبل جبهتها ويقول.انتي غاليه اوي يا وتين ومش كل من هب ودب لسانك ينطق اسمه حتي اوعي ترخيصي نفسك علشان اي حاجه وحتي لو كانت غاليه عندك ارميها تحت رجلك وعدي عليها وكملي طريقك وسيبي الباقي علي اخوكي فاهمه
تنظر اليه وتين وتترمي بين احضانه بقوه كبيرة ليضمها ايهم بقوه وهو يعلم بماذا تمر شقيقته ويقبل رأسها ببطئ شديد ويقول.اوعي تزعلي كده تاني يا اميرتي فاهمه
تبتسم وتين وتميل براسها وتقول.انت رايح فين
ينظر ايهم أمامه ويقول رايح في شغل مع دياب واحتمال مرجعش انهارده
تبتعد وتين عنه وتقول بغيظ شديد يعني انت مترجعش الليل كله عادي بس انا اطلع دلوقتي ساعتين وارجع ده مش عادي انتوا عيله ظالمه اوي علي فكره
يبتسم ايهم ويقول خروج بالليل مش مسموح يا وتين الصبح اخرجي براحتك بس يكون معاكي الحراس
تبتسم وتين وتقول.خدني معاك يا ايهم انا عايزه اخرج بجد
يقبل ايهم رأسها ويقول.الصبح هاخدك في المكان اللي انتي عايزاه يا اميرتي بس دلوقتي عندي شغل مهم بجد خليها في يوم تاني ماشي
وتين وهي تنظر اليه.وهناخد كوكو معانا يا ايهم ماشي
يبتسم ايهم ويميل برأسه بخفه لتقبله وتين علي وجهه بقوة وتقول.انا بحبك اوي يا ايهم بجد
يضحك ايهم اليها بخفه ويقبل وجهها ويقول وانا مقدرش اعيش من غيرك يا قلب ايهم
تبتسم وتين ويقول ايهم هروح انا دلوقتي وانتي خالي بالك من نفسك تمام
اومالت لهو وتين بخفه ويقبل ايهم رأسها ويذهب الي سيارته ويقودها الي الخارج بسرعه كبيره تبتسم وتين وتره سياره عدي شقيقها الاصغر تدخل القصر لتبتسم وينزل عدي من السياره لتقول وتين وهي تشير اليه اهلا بدكتور العيله الكبير نورت يا راجل ايه الغايبه دي كلها
يخرج عدي كيس بلاستيك من السياره ويقف أمامها ويقبل وجهها ويقول وهو يعطيها الكيس كان عندي شغل مهم
تمسك وتين منه الكيس وتجلس علي الأرض وتخرج من الكيس شوكولاته كبيرة وتقول بغيظ شديد وهي تأكل منها هو كل لما اكلم حد فيكم يقولي شغل مهم شغل مهم ايه يا عم الحوارات دي انا بدات ازهق منكم علي فكره
يجلس عدي بجانبها ويقول والاميرة تامر بايه واحنا ننفذه
تنظر وتين أمامها ببرود وتنظر الي عدي وتبتسم وتقول نفسي نتجمع كلنا يا عدي احنا بقالنا اكتر من سنتين متجمعناش العيله دايما لازم يكون حد ناقص فيها وانا بكره الحاجات دي
يقبل عدي وجهها ويقول زي ما الأميرة امرت بكره كل العيله هتكون في قصرها ومش هيكون حد ناقص مش ايهم رجع
اومات لهو وتين ليبتسم عدي ويقول يبقي العيله كلها هتكون موجوده بكره تامري بحاجه تانيه
تذهب وتين الي احضانه وتقول وهي تغلق عينيها خدني في طريقك علي اوضتي يا عدي حاسه اني عايزه انام اوي
يبتسم عدي وينهض ويحملها وتمسك وتين الكيس وهي تغلق عينيها ليبتسم عدي ويذهب بها الي الداخل وينهضون الجميع بخوف شديد وتقول روان بسرعه مالها وتين يا عدي
ينظر اليها عدي ويقول اهدي يا مرات عمي دي الهوا سطالها وعايزه تنام مش اكتر اهدوا كده انا هاخدها علي اوضتها
يتنافسون الجميع براحه وتقول وتين وهي تغلق عينيها مش هموت دلوقتي يا رورو عمري ما هسيب تماره تتهني بشوكولاته بتاعتي
قالت هذا وهي ترفع الكيس الي الاعلي لتنظر تماره اليه وتبلع ريقها وتقول ما تديني واحده يا توته انا حبيبتك ومرات خالك برضو
تفتح وتين عينيها وتنظر الي يزن وتقول بخبث وهي تعطيها شوكولاته كبيره خدي يا حبيبتي يا مرات خالي شكل جوزك مش بيهتم بيكي خلاص يا حرام لو منك اخلعه يا تيمو هو حد ناقص قرف اليومين دول
يذهب يزن شقيق والدتها اليها ويضربها علي رأسها بخفه ويقول مين القرف يا كلبه انتي
تنظر وتين الي عدي وتقول انت مستني يموتني يا عدي يا حبيبي ما يلا طلعني من قدام العيله المفتريه والفقريه دي
يضحك عدي عليها بخفه ويقول وهو يصعد بها الي الاعلي انتي اللي عملتي في نفسك كده يا حبيبتي
وتين بغضب مكنتش اعرف انهم كده يا عم ده انتوا تخطيتوا مرحلة الظلم بكتير اوي
تضحك عليها ليل بخفه وتقول البت دي مجنونه بجد
وتنظر الي مالك زوجها التي يتأثر بشدة من الذي حدث من موت الجميع وتضع يدها على كتفه لينظر اليها ويبتسم ولا يتحدث وينظر انس اليهم ويقول وهو ينظر الي تاليا ونرمين زوجه يزيد ابنه هو مفيش عشا انهارده ولا ايه يا بنات
تنهض تاليا وتقول ثانيه يا عمو هشوفه جاهز ولا لسه
اومال لها انس وتذهب تاليا الي المطبخ وينظر خلفها سيف ويبتسم بعشق شديد وينظر الي مراد ويضع يده على قدمه ويقول بصوت لا يصل سوا اليه.مالك يا مراد في ايه
ينفخ مراد بقوه ويقول بنفس الصوت.انا تعبت من ايهم اوي يا سيف هو بدل ما يتعدل بيسوق فيها اكتر ومحدش عارف هيروح بينا علي فين تاني انا اشك انه ماشي زي الناس وفي عز انه متجوز متاكد ان الجواز مش واقف في وشه في حاجه ايهم غيرنا كلنا ده جمع كل صفات الجارحي الزباله وخدها لوحده وانا تعبت منه بجد
يبتسم سيف بهدوء ويقول.متقلقش يا مراد كل حاجه هتكون كويسه اطمن ومسير ابنك ربنا هيهدي سيبه ياخد الدرس لوحده
ينظر مراد أمامه ويقول كل لما يكون الشخص قاسي الدرس يبقي اقسي يا سيف وانا خايف عليه من الدرس ده خايف لا يخسر نفسه في
ينظر اليه سيف وهو يفهم جيد حديثه لينظر امامه ويتنهد بقوه كبيرة وهو حقا لا يعرف ماذا يفعل ويسمع صوت جاسر الذي قال اومال فين كارما يا روان
تنظر اليه روان وكانت ان تتحدث لاكن تدخل سيلا ابنة يزيد التي كانت في الخارج ينظر اليها يزيد ويقول بغضب كنتي فين كل ده يا سيلا
ينظرون اليه الجميع وتذهب سيلا وتجلس بجانبه وتقبله وتقول.كان عندي شغل مهم اوي يا بابا وكان لازم اخلصه أنهارده
ينظر اليها يزيد ويقول انس بغضب.في ايه يا يزيد من امته وانت بتزعق لبنتك كده براحه عليها
ينظر اليه يذيد ويقول بغيظ شديد.وانت مش شايف انها راجعه في وقت متأخر اوي يا بابا ما طبيعي اتكلم
انس وهو ينظر الي سيلا.متتكلمش معاها بطريقه دي
تبتسم سيلا وتذهب اليه وتضمه بقوه وتقول.حبيبي انت يا جدو بجد
يضمها أنس ويقول.حبيبت قلب جدك روحي يلا علشان تاخدي شاور وانزلي علشان العشا
اومالت لهو سيلا وتذهب الي الاعلي لكي تفعل كما قال اليها

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية ضحية امي الفصل الثامن 8 بقلم جمانة السعيدي - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top