رواية ذئاب من نار الفصل العاشر 10 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

ينظر اليها باعجاب شديد تره وتين وتبتسم فهي التي قالت لكارما ان تصعد لتبدل ملابسها وتريدي شئ كذلك واستمعت كارما منها بعد ان اقنعتها بذلك تبتسم وتين وتنظر الي ايهم وتهمس اليه بخبث وهي تقول.حلوه اوي مش كده
يبلع ايهم ريقه بحرارة شديده ويقول.اوي
تبتسم وتين بسعاده وهي تشعر به يعجب بكارما بهذه الطريقة وينتباه الي حاله ورغبته الشديده وهو يشعر بأنه يريد كارما بشدة الآن لينظر الي وتين التي خفت ابتسامتها بسرعه لينظر أمامه وهو يسب كارما ويسب حاله علي هذا التفكير الوقح التي جعله يظهر كهذا امام وتين وتنظر اليه وتين وتقول بخبث شديد.ممكن توديني علي اوضتي يا ايهم عايزه انام
ينظر اليها ايهم وتقول كارما بتوتر وهي تلاحظ نظرت ايهم اليها.لا تنامي ايه دلوقتي يا وتين مينفعش طبعاً
يرفع ايهم حاجبه وتقول وتين بغيظ متصنع.مينفعش ليه ياختي انا واحده لسه عامله عمليه وعايزه ارتاح وانام عندك اعترض
تنظر كارما بتوتر شديد الي ايهم التي رأت نظرته لتنظر الي وتين وتقول.لا وانا كمان تعبانه تعالي ننام انا وانتي يا وتين
ينظر اليها ايهم ببرود شديد وينظر الي وتين ويقول.تعالي علشان اطلعك وامشي علشان عندي شغل مهم
تنظر اليه وتين وتنظر الي كارما بغيظ شديد ويحملها ايهم ويذهب بها الي الاعلي وتنظر خلفه كارما وتذهب بسرعه خلف وتين لكي تبقي معها ولا تعطي فرصه لشئ تنظر اليها وتين بغضب شديد وتمسح علي دقنها بتوعيد شديد اليها دون ان يرها ايهم لتبلع كارما ريقها وهي لا تعرف من أين تأتي اليها منها ولا من شقيقها ويذهب ايهم الي غرفه وتين ويضعها علي السرير ويعودها تتسطح ويسحب عليها الغطا ويقبل رأسها ويقول.همشي انا وهرجع بليل خلي بالك من نفسك كويس
اومالت لهو وتين وينظر ايهم الي كارما ويذهب الي الخارج ببرود شديد تنظر وتين الي كارما وتبتسم بتصنع وتقول.اقفلي الباب يا كوكو علشان نعرف ننام
تبتسم كارما وتقول.احلفي انك مش هتعملي حاجه
وتين بشر شديد.مش هعملك حاجه يا حبيبتي انا بس هعلقك مكان سيخ الشاورما اللي عند السوري بقي يا حيوانه بتهربي من اود ليه ياختي خايفه لا ياكلك
نهت كلامها بغضب وصوت عالي لتقول كارما بغيظ شديد.لا ياختي هيشلني بطريقته بس وبعدين انا مش ناقصه حاجه منه تاني كفايه اللي عملوا فيا
وتين بغضب شديد.يا هبله عمرك كده ما هتحلي حاجه بينكم بالعكس انتي بتذيدي البعد بينكم وبدل ما تقربي منه بتبعدي عنه وده وحش يا كارما افهمي بقي شويه
تنظر اليها كارما وتقول.بس انا مش عايزه يعاملني كأني حيوانه بيفرغ فيها شهواته يا وتين مش عايزه كده افهمني انتي علشان خاطري
تتنهد وتين بقوة كبيرة وتقول.وانا عمري ما ارضي ليكي تكوني كده يا كارما بس اللي بتعملي ده عمره ما هيكون حل انتي متعرفش ايهم هو هيعد اكتر وهيعمل كل حاجه علشان مفيش واحده تمشي كلمتها عليه من وجهة نظره وانتي برفضك ده بتدي فرصه يعمل كل حاجه بعيد عنك وهو في عقله أنه بيعمل الصح كده
تنزل دموع كارما وتقول.انا تعبت وزهقت من اخوكي يا وتين وطريقته معايا كرهتها اوي ومبقتش قادره استحملها وهو مش بيتغير مهما عملت ومفيش في فايده خلاص
تبتسم وتين وتفتح يدها اليها وتشير اليها لتركض كارما الي الاحضانها وتبكي بقوه لتنفخ وتين وتقول.في كل صدقه لازم يكون في واحده تطلع ميتين التانيه وكل يوم جايه بمصيبه شكل لحد ما تقرف الكل معاها
كارما بغيظ ودموع.يعني انا قرفكي معايا يا وتين
تضحك وتين بخفه وتقول.طبعآ يا حبيبتي اومل انا
تبتعد كارما عنها وتضربها علي كتفها وتقول بغيظ شديد.ما لو اخوكي يتعدل مكنتش انا قرفتك ياختي
تنظر اليها وتين بغضب وتقول.لوله اني تعبانه لا كنت مسكتك مش شعرك اللي فرحانه بي ده ووريتك ازاي تضربني يا كلبه
تضربها كارما مره اخرى وتنهض وتقول.علشان تشتمني تاني
كانت وتين ان تتحدث لاكن تقول كارما.هدي يا روح الروح اهدي يا صغنن ده انا حبيبتك خليكي معايا وقوليلي اعمل ايه مع اخوكي علشان خاطري
تنظر اليها وتين وتبتسم بخبث شديد وتقول.هقولك تعملي ايه يا كوكو

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية كسرة اصلحت قلبي الفصل الثامن والعشرين 28 بقلم روان ابراهيم - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top