رواية ذئاب من نار الفصل العاشر 10 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

يبتعد عنها بعد مدة طويلة وينظر اليها بشمزاز لا يعرف سببه يرها تبتسم اليه بارهاق شديد بسبب التي فعله ليقول.لو كنت شربت كاس كنت هستمتع اكتر من كده
رؤي بغضب شديد.انت بتقول ايه يا ايهم
يتسطح ايهم علي السرير ويقول ببرود شديد.زي ما سمعتي قومي هاتي قزازه من بره
تنظر اليه رؤي وهي تتسطح بجانبه وتذهب الي الاحضانه وتضع رأسها علي صدره وتقول بدلع شديد.مالك بس يا حبيبي انت مش مبسوط ان احنا بقينا واحد يا ايهم
ينظر إليها ايهم ويضع يده على شعرها ويمسح عليه تبتسم رؤي وترفع رأسها اليه وتقبل بجانب شفتيه وتقول.كنت عارفه انك بتحبني زي ما انا بحب ااااااااااااه
صرخت بأعلى صوتها بوجع شديد بعد ان قبض ايهم علي شعرها بقوه وقسوة شديده ويسحب شعرها بقوه ويقول بغضب شديد.كدبة الحب دي مش عليا انا يا $$$$$ الحمار اللي ميتعلمش من المره الاولى وانا مش حمار يا بت ال$$$$$ احنا مع بعض لسبب واحد بس خلينا متفقين عليه من الأول وهو السرير اللي انت نايمه عليه دلوقتي لو نزلتي من عليه تنسي كل اللي حصل وكأنه محصلش حاجه فاهمه يا $$$$$ ولا افهمك بطريقة تفهميها
تتوجع رؤي بشدة وتضع يدها على يده لكي يخفف الضغط عليها وتقول.فاهمه يا ايهم فاهمه شيل ايدك بقي
يرميها ايهم بعيد عنه ويقول.غوري هاتي قزازه عكرتي مزاجي
اومالت لهو رؤي بغضب شديد وتذهب الي الخارج وينظر ايهم الي الاعلي ويتنهد بقوه كبيرة وهو لا يعرف الذي فعله هل هو صحيح ام لا لا فهو بتأكد فعل الشيء الصح بعد فعلت كارما معه اليوم لكي لا يجعلها تره حالها شئ كبير بنسبه اليه فهي اذا رفضته سوف يذهب لفتاه اخره بتأكد دون ان يفكر بشئ اهم شئ بنسبه اليه ان يفعل الذي يريده كان هذا تفكير ايهم التي راه رؤي تأتي وهي تمسك زجاجه وتعطيها اليه لينهض ايهم ويمسك منها الزجاجه بعنف ويرفع الزجاجه ويشرف منها بشرها شديده وكأنها ماء ليست خمور تنظر اليه رؤي وتبتسم وهي لا يفرق معها شئ عاده بأنه معها الآن وهذا الآن يكفي اليها تنظر اليه وتجلس بجانبه وتضع يدها على وجهه وينظر إليها ايهم ويرمي الزجاجه التي شربها بالكامل ويمسك يدها ويبعدها عنه وينهض ويذهب الي الحمام الذي يوجد ويقف اسفل الماء البارد بشدة لفتره لا يعلم كم بقي كهذا ويذهب الي الخارج ويمسك ملابسه فالصباح خرج الآن وهو يريد ان يطمن علي وتين بشدة الآن تنظر اليه رؤي وتنهض وتقف أمامه وهو يرتدي ملابسه لتقول.انت هتسيبني دلوقتي وايح فين يا ايهم
ينظر اليها ايهم ويقول ببرود شديد.رايح اطمن علي وتين
رؤي بغضب شديد وغيره شديده من وتين.انت معندكش غير وتين يا ايهم لحد دلوقتي بتسيبني علشانها سيبك منها دي واح
قطع كلامها ايهم التي صفعها بقوه كبيرة لتقع رؤي بعنف شديد علي الأرض وينزل ايهم الي مستواها ويمسكها من شعرها بقوه كبيرة ويقول بصوت افزعها بشدة.اوعي سيرتها النضيفه تيجي علي لسانك الوسخ يا بت ال$$$$$ اوعي تجبي سيرتها تاني ولا حتي تقولي اسمها دي انضف من ان $$$$$ زيك تجيب سيرتها فاهمممممممممه
اومالت لهو رؤي بوجع وخوف شديد ليرميها ايهم علي الأرض بعنف شديد ويذهب الي الخارج ويمسك التشيرت الخاص به ويذهب من خارج هذه الشقه تماما تنظر خلفه رؤي بغضب شديد وتقول.القيها من الست وتين ولا كارما الاتنين دول لازم اخلص منهم باسرع وقت بس ازاي ايهم لو وافق يطلق كارما عمره ما هيسيب وتين ولا في الاحلام حتي
قالت هذا وهي تنظر أمامها بتفكير وحقد شديد وتقول بصوت يملي به الشر والحقد.الاتنين هيطلعوا من حياتك يا ايهم انت بتاعي انا لوحدي ومفيش واحده فيهم هتكون في حياتك واوعدك اني هطلعهم من حياتك قريب اوي يا حبيبي علشان تكون بتاعي انا

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية في مدينة الاسكندرية الفصل العاشر 10 بقلم صابرين - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top