رواية ذئاب من نار الفصل السادس 6 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

يدخل غرفته وهو يفكر في حديث وتين ووعده اليها يره بالذي تقف امام المرآة وهي ترتدي

وتسرح شعرها بهدوء شديد ينظر اليها وهي لم تلتفت ام تنظر اليه ويقول وهو يذهب الي الحمام.حضريلي هدوم لحد ما اطلع
تنظر خلفه كارما وترمي الفرشاة أمام المرآة وتذهب الي الخارج دون ان تفعل شئ وتنزل الي الأسفل وتره جميع العائله يجلسون لتذهب وتقول.صباح الخير
ينظرون اليها الجميع ويقول جاسر.صباح النور يا حبيبتي مالك
تنظر اليه كارما وتبتسم وتقول.مالي يا جسوره ما انا زي الفل اهو
كان جاسر ان يتحدث لاكن يرون الجميع بالذي يدخل وهو يتميل ومن الواضح عليه السكر الشديد وتنهض ليلي اليه بسرعه وتمسكه وتقول.باسل مالك
يدفشها باسل بعيد عنه ويقول بسكر شديد.مليش دعوه بيا يا ست انتي
يمسك زين والده ليلي ويقول بغضب شديد.ايه الهبل ده يا باسل دي امك ايه المعامله دي
ينظر اليه باسل ويقول.هشششش مش عايز صداع كتير
يتصدمون الجميع بشدة من افعاله ويقول انس بصوت عالي.ايه قلة الادب دي يالا ما تتلم شويه
ينظر اليه باسل ويذهب يقف أمامه ويصفق بيده بقوة ويقول.برفو يا انس باشا برفو هتخليها تكون لغيري علشان ترتاح برفو انت فعلا اثبت انك تستاهل تكون كبير العيله دي بدل ما تدهاني انا تجوزها لغيري
تنزل وتين في هذا الوقت وتنظر اليه وينظر الي كارما وترفع جاحبها بتسأل لتنفي كارما بأنها لا تعرف شئ ويصفع انس باسل بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.انت شارب يا $$$$
ينظر اليه باسل بغضب أشد ويقول بصوت عالي بشدة.اومل عايزني اعمل ايه يا أنس بعد ما كلكم خدتوا القرار انها هتتجوز الزباله اللي قولته عليه ده انتوا عيله وسخه ومفيش فيكم حد بيفهم عايزين تجوزوها انا اولي بيها هي بنت عمي ولازم تكون ليا انا مش لغيري
تتصدم وتين من مصرحته بحبها الآن وتتعدل ويقول مراد بغضب شديد.اتلم يالا وشوف نفسك وبعدين انا هجوزها للمناسب ليها لا ابن عمها ولا غيره انا هشوف المناسب بس
ينظر باسل الي وتين ويذهب اليها ويمسك يدها ويقول.وانا مش مناسب ليه يا وتين كوني معايا وانا واللهي هعملك كل حاجه علشان تكوني سعيده في حياتك اوعدك اني هعمل كل حاجه علشان اكون المناسب ليكي انا بحبك يا وتين بحبك ومش عايز غيرك في حياتي خليكي معايا ومتتجوزيش علش
قطع كلامه هذه اللكمه التي اتات به جعلته يقع علي الدرج بقوه كبيرة وتشهق وتين بصدمه وتره وهو يمسك السور بقوه لكي لا يقع وتنظر الي من فعل ذلك تره ايهم التي قال بصوت هز أركان القصر.بتحب مين يا $$$$ انت تبعد عنها ومشفتش وش امك ده طول ما هي موجوده انت فاهم
ينظر اليه باسل ويبتسم ويقول.هقول ايه ما انت واحد مبتفهمش في الحب يا ايهم وعلشان كده مش عايزها تكون معايا انت حتي مراتك محبتهاش ولا طايقها ومش بتحس بيها مهما حصل همرك ما هتقدر الحب يا ايهم
كان ايهم ان يلكمه مره اخرى لاكن تمسكه وتين وتقول.ايهم كفايه هو مش حساس بحاجه كفايه
ينظر اليها باسل ويبتسم ويتسند علي السور ويذهب الي الاعلي دون ان يتحدث وينظر ايهم الي كارما التي ابتسمت ابتسامه لا يفهمها ايهم وينظر الي وتين التي تركته وقالت ماسه بصدمه شديده.باسل بيحب وتين
تجلس تاليا وتقول.عمري ما اتخليت أنه بيحبها فعلا ميظهرش عليه
تنزل وتين الي الأسفل وتخرج الي الخارج دون ان تتحدث ام تقول شئ وينظر ايهم خلفها وينظر الي كارما ببرود شديد وينزل الي الأسفل ويقول مالك.يلا كله علي الاكل
ليلي بتوتر.انا هطلع اشوف ب
قطع كلامها سيف التي قال بهدوء.مينفعش يا ليلي باسل دلوقتي مش شايف قدمه سيبي لحد ما يفوق وبعدها اطلعي شوفي
ينظر تميم الي ايهم التي نظر اليه بنفس النظره وابتسم بجمود شديد ويبتسم تميم ويقول في داخله.لو دياب عرف بموضوع باسل مش بعيد يقتله لا وكمان كان عايش مع وتين كل ده وهو بيحبها في السر ده هيكون دم للركب يلا دياب ابن حلال ويستاهل حرقت الدم دي بس استني لحد ما اشوف حوار العريس الجديد ده علشان تنسلي علي نضافه
نهي كلامه بخبث شديد وينظر الي حلا المصدومه ويبتسم وينظر بعيد عنها ويذهبون الجميع الي غرفه الطعام ويمسك ايهم يد كارما قبل ان تذهب ويقول بغضب.انا مش قولت حضرلي هدوم يا كارما
تنظر اليه كارما وتقول بنبرة خالي من المشاعر.مسمعتش يا ايهم
نهت كلامها وكانت ان تذهب لاكن يمسكها ايهم بقوه من خصرها ويلفها بسرعه وقوه كبيره الي الحائط ويقول بغضب اشد.وماله تعالي وانا هسمعك كويس يا بت جاسر
وكان ان يهبط علي شفتيها لاكن تضع يدها على فمه وتقول.ايهم ابعد عني علشان بجد مش ناقصه وبلاش الطريقه دي دلوقتي
ينظر اليها ايهم برفعة حاجب فهي لم تفعل ذلك منذو زواجه منها ويمسك يدها ويقول بغضب شديد.انتي فيكي ايه يا بت مالك
تنظر اليه كارما وتبتسم بسخرية وتقول.لا مليش سلامتك يا حبيبي
ينظر اليها ايهم بغضب عارم من افعالها ويتركها ويذهب الي الخارج وهو لا يعرف ماذا بهذه الفتاه لاكن لا يفكر كثير ويركب سيارته ويقودها الي المكان الذي يريده

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية نبضات قاتلة الفصل السادس 6 بقلم زينب محروس (الرواية كاملة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top