البارت السابع من ذئاب من نار 

بقلم: بيرى الصياد
________________________________تتصدم غزل بشدة وتتحاول صدمتها الي غضب شديد لا يظهر عليها وتقول بصوت عالي بشدة.لا يا فوزيه هانم الا شرفي ده لا اسمحلك بكل حاجه لاكن انك تشككي في نسب بنتي ده مسمحش في يا فوزيه ابنك خدني وانا سليمه وروحي اسالي حتي وسيلنا بنته زي ما هي بنتي ومحدش في الدنيا يقدر يقول غير كده
فوزيه بغضب شديد.دي القطه طلع ليها لسان اهي وبقت تزعق قدامي وبعدين انتي واحده كدابه والبت دي م
قطع كلامها حمزه التي قال بصراخ عالي.لا يا فوزيه هي مش كدابه انا واخدها وهي سليمه وبنفسي شوفت ده ومتاكد منه وسيلنا بنتي من لحمي ودمي ولو جيتي في يوم من الايام تقولي كلام زي ده مره تانيه هنساه انك أمي من الاساس فاهمممممه
تنظر اليه فوزيه بغضب شديد وتركض غزل الي الاعلي بسرعه كبيره وتقول فوزيه بصوت عالي وهي تنظر الي حمزه.اه هي شربتهلك وانت عايز تشربهاني انا كمان يا حمزه دي واحده كدابه والبت دي مش بنتك
يذهب حمزه اليها بغضب شديد ويصراخ في وجهها بصوت افزغها بشدة وهو يقول.لا بنتي يا فوزيه بنتي وغزل اشرف من بنات الدنيا كلها ومحدش يقدر يشكك فيها لو انتي نفسك انا عارف مين هي مراتي يا فوزيه وبطلي هبل والتصرفات الزباله دي علشان انا زهقت منك بجد
فوزيه بغضب عارم.دي طريقه كلام تكلم بيها امك يا حمزه وبعدين عايز تقنعني انها متكلمش تامن شهور علي جوزاكم وتجيب البنت دي وتكون بنتك ازاي وكمان عيله زي عيلة الجارحي ليه يوفقوا يجوزوك بنتهم وانت مجرد تلميذ لابوها ليه يوفقوا بسهوله دي
حمزه بغضب شديد وصوت عالي.علشان هما ناس عندهم دم يا فوزيه وكمان علشان الحاجات دي مبتفرقش مع حد غيرك انتي وأمثالك وسيف شافني مناسب لبنته علشان كده جوزهاني لاكن الحوار الاهبل ده انتي اللي حطتي من دماغك المريضه سيلنا بنتي وانا معنديش ولاد غيرها ولا هجيب غيرها يا فوزيه وغزل مراتي ولو هي اتحطط في كفه والعالم كله في كفه هختارها هي يا فوزيه يا رب تكون المعلومه وصلتلك
نهي كلامه وكان ان يذهب الي الاعلي لاكن يره غزل تنزل وهي تسحب خلفها حقيبتها وكانت ان تذهب لاكن يمسك حمزه يدها ويقول.غزل انتي رايحه فين
غزل دون ان تنظر اليه.رايحه لبيت يصون شرفي يا حمزه ومش هرجع غير لما كرامتي ترجعلي تاني لو عايزني انت عارف انا فين
نهت كلامها وتسحب يدها منه وتسحب حقيبتها وتذهب الي الخارج ينظر خلفها حمزه وينظر الي فوزيه ويقول بغضب شديد.يا رب تكوني مرتاحه دلوقتي يا ماما انا خسرت بسببك بنتي ومراتي علشان عقلك المريض يرتاح مبروك عليكي انتي دمرتي حيات ابنك زي ما كنتي بتتمني من زمان
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه فوزيه وهي تفكر في حديثه وحديث غزل ولا تعرف ماذا تفعل الآن
بقلم: بيرى الصياد
________________________________تتصدم غزل بشدة وتتحاول صدمتها الي غضب شديد لا يظهر عليها وتقول بصوت عالي بشدة.لا يا فوزيه هانم الا شرفي ده لا اسمحلك بكل حاجه لاكن انك تشككي في نسب بنتي ده مسمحش في يا فوزيه ابنك خدني وانا سليمه وروحي اسالي حتي وسيلنا بنته زي ما هي بنتي ومحدش في الدنيا يقدر يقول غير كده
فوزيه بغضب شديد.دي القطه طلع ليها لسان اهي وبقت تزعق قدامي وبعدين انتي واحده كدابه والبت دي م
قطع كلامها حمزه التي قال بصراخ عالي.لا يا فوزيه هي مش كدابه انا واخدها وهي سليمه وبنفسي شوفت ده ومتاكد منه وسيلنا بنتي من لحمي ودمي ولو جيتي في يوم من الايام تقولي كلام زي ده مره تانيه هنساه انك أمي من الاساس فاهمممممه
تنظر اليه فوزيه بغضب شديد وتركض غزل الي الاعلي بسرعه كبيره وتقول فوزيه بصوت عالي وهي تنظر الي حمزه.اه هي شربتهلك وانت عايز تشربهاني انا كمان يا حمزه دي واحده كدابه والبت دي مش بنتك
يذهب حمزه اليها بغضب شديد ويصراخ في وجهها بصوت افزغها بشدة وهو يقول.لا بنتي يا فوزيه بنتي وغزل اشرف من بنات الدنيا كلها ومحدش يقدر يشكك فيها لو انتي نفسك انا عارف مين هي مراتي يا فوزيه وبطلي هبل والتصرفات الزباله دي علشان انا زهقت منك بجد
فوزيه بغضب عارم.دي طريقه كلام تكلم بيها امك يا حمزه وبعدين عايز تقنعني انها متكلمش تامن شهور علي جوزاكم وتجيب البنت دي وتكون بنتك ازاي وكمان عيله زي عيلة الجارحي ليه يوفقوا يجوزوك بنتهم وانت مجرد تلميذ لابوها ليه يوفقوا بسهوله دي
حمزه بغضب شديد وصوت عالي.علشان هما ناس عندهم دم يا فوزيه وكمان علشان الحاجات دي مبتفرقش مع حد غيرك انتي وأمثالك وسيف شافني مناسب لبنته علشان كده جوزهاني لاكن الحوار الاهبل ده انتي اللي حطتي من دماغك المريضه سيلنا بنتي وانا معنديش ولاد غيرها ولا هجيب غيرها يا فوزيه وغزل مراتي ولو هي اتحطط في كفه والعالم كله في كفه هختارها هي يا فوزيه يا رب تكون المعلومه وصلتلك
نهي كلامه وكان ان يذهب الي الاعلي لاكن يره غزل تنزل وهي تسحب خلفها حقيبتها وكانت ان تذهب لاكن يمسك حمزه يدها ويقول.غزل انتي رايحه فين
غزل دون ان تنظر اليه.رايحه لبيت يصون شرفي يا حمزه ومش هرجع غير لما كرامتي ترجعلي تاني لو عايزني انت عارف انا فين
نهت كلامها وتسحب يدها منه وتسحب حقيبتها وتذهب الي الخارج ينظر خلفها حمزه وينظر الي فوزيه ويقول بغضب شديد.يا رب تكوني مرتاحه دلوقتي يا ماما انا خسرت بسببك بنتي ومراتي علشان عقلك المريض يرتاح مبروك عليكي انتي دمرتي حيات ابنك زي ما كنتي بتتمني من زمان
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه فوزيه وهي تفكر في حديثه وحديث غزل ولا تعرف ماذا تفعل الآن