رواية ذئاب من نار الفصل السابع والعشرين 27 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

تفتح عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتنفخ بقوه كبيرة فهي اتات الي القصر وجلست هذه الليله في غرفتها السابقه التي كانت اليها قبل زواجها من ايهم وهي تكره ذلك لا تريد ان تره الآن لأكنها تريد ان تبدأ مع رؤي وتأخذ حقها منها لكي تبدأ مع ايهم التي لا تعرف ماذا تفعل معه فهي يأتي إليها افكار عديده لاكنها تعلم بأن ايهم لم يتأثر بكل شئ ويجب عليها ان تفعل خطه قويه بشدة لكي تجعله يتدمر بسبب التي فعله بها تنهض وتذهب الي الحمام وتستحم وتخرج وتذهب الي غرفه الملابس التي جعلت الخدام تضع ملابسها بها وترتدي

وتخرج وتبدأ ان تسرح شعرها وتضعه خلفها وتضع مكياجها وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن تسمع صوت هاتفها يدق لتنظر اليه تره قيس يدق اليها لتفتح الخط عليه وتذهب الي الخارج وهي تتحدث معه وتسمعه يقول.صباح الخير يا حبيبي
تبتسم كارما وتقول.صباح النور عامل ايه
قيس بهدوء.كويس يا كارما مرتاحه عندك ولا اجي اخدك
تنظر كارما أمامها وهي تريد ان تجعله يأتي بالفعل لاكن تقول.لا مرتاحه يا قيس اطمن عليا وشوف الشغل هيمشي ازاي من هنا
يبتسم قيس ويقول.اطمني يا حبيبتي انا مجهز كل حاجه متقلقيش في ناس كتير كلموني وعايزين تتفقي معاهم وتمضوا عقود علي شغل موافقه ولا ارفض كله
كارما ببرود شديد.انا من امتي وانا بشتغل في مصر يا قيس انت عارف الشغل هنا مينفعش معايا هنا اخرهم خمسه مليون وانا مقبلش بالاسعار دي
تتصدم هذه الفتاه التي كانت تسير في طريقها وتنظر اليها بصدمه وهي تسمع حديثها ويقول قيس الي كارما.تمام براحتك يا كارما بس انا عايز اشوفك انهارده اتصرفي وتعالي علشان نتكلم مع بعض في شوية حاجات
تبتسم كارما وتقول.تمام جيلك بليل ونتكلم في كل حاجه هقفل أنا دلوقتي بقي باي
قيس.باي
تغلق كارما الهاتف وتلف وكانت ان تذهب لاكن تره رؤي أمامها لتقول بغضب شديد.انتي وافقه بتتصنتي عليا يا حيوانه انتي
رؤي بنفس الغضب.انتي فاكره نفسك مين علشان تتكلمي معايا بطريقه دي وبعدين ده بيت جوزي وانا من حقي اقعد في المكان اللي انا عايزه ومش من حق حد يعترض
تذهب كارما وتقف أمامها وتبتسم ببرود تنظر اليها رؤي وكانت ان تذهب لاكن تمسكها كارما بقوه كبيرة من شعرها وتقول وهي تجز علي اسنانها بقوه كبيرة.اوعي تنسي ان انا ليا في القصر ده اكتر من جوزك اللي فرحانه بي اوي كده يا بت وانتي لو فاكره انك علشان اتجوزتي واحد من البيت ده تبقي امتلكتي اللي في لا يا زباله انتي هنا اقل من الكلب اللي واقف بره فاهممممممممه
نهت كلامها بصراخ عالي وتخاف رؤي منها بشدة وتميل براسها بخوف شديد لتتركها كارما وتقول ببرود شديد.غوري بوشك المعفن ده معرفش طايقه نفسك ازاي بجد
تغضب رؤي بشدة وكانت ان تتحدث لاكن تسمع صوت صفير لتنظر الي خلفها تره وتين تعقد يدها امام صدرها وهي تنظر الي رؤي ببرود وشماته شديده لتنظر رؤي اليهم وتعلم بأنها اذا دخلت معهم حرب الآن سوف تخسر بتأكد لتذهب من امامهم علي الفور تنظر وتين الي كارما وتبتسم وتذهب تقف أمامها وتقول.لو عايزه تنتقمي من رؤي انا معاكي اوي يا كارما علي فكرة
تنظر اليها كارما وتبتسم ببرود وتقول.وهتبعيني اول ما يجي اخوكي يا وتين مش كده
تنظر اليها وتين وتقول.وانا امتي بعتك علشان ايهم يا كارما انا من يومي معاكي
تضحك كارما بسخرية شديده وتقول.ضحكتني بجد قال معايا قال
قالت هذا وكانت ان تذهب لاكن تمسكها وتين بقوه كبيرة وتقول بغضب شديد.انتي هبله يا بت ولا بتهبلي فاجاه انا امتي بعتك لايهم ولا غيره يا كارما
تسحب كارما يدها منها بعنف شديد وتقول بصوت عالي.وانتي من امتي اشترتني يا وتين انتي من يومك وافيه لاخوكي وبس وهو خاني بسببك انتي وكل اللي حصلي كنتي انتي السيب الرأيسي في
تتصدم وتين بشدة من حديثها وتقول.انا السبب يا كارما
تنفخ كارما بملل وتذهب الي غرفتها لتذهب وتين خلفها بسرعه وتسحبها من ذراعها وتقول بصراخ عالي.انا السبب يا كارما انطقي ومترميش الكلمه وتمشي كده
كارما بصراخ عالي.ايوه انتي السبب يا وتين انتي السبب في كل حاجه حصلتلي ايهم خاني بسببك وراح لؤري بسببك انتي هو كان كل يوم يهاني بطريقه شكل وفي الآخر بدل ما يخاف عليا انا بعد ما كنت بموت معاه يخاف علي أخته المصونه انها تعرف حاجه من اللي بيعملوا ايهم طول عمره عايش معايا علشان خايف لا تزعلي لو طلقني يا وتين انتي السبب في كل حاجه حصلت كانت بسببك انتي واخوكي وانا هنتقم من اخوكي وهحرق قلبه زي ما حرق قلبي طول السنين دي وحتي هقتل ابنه اللي فرحانه بي الزباله رؤي
كانت تستمع وتين الي حديثها بصدمه شديده وعدم تصديق وهي لم تصدق بأن هذه التي أمامها هي صديقتها المقربة وشقيقتها كارما تفيق من صدمتها علي نهاية حديث كارما لتمسكها بقوه كبيرة من ذراعها وتقول بغضب شديد وصوت عالي.انتي جايبه كل الجبرود والجحود ده منين يا كارما انتي امتي بقتي كده معقول عايزه تقتلي عيل ملهوش ايي ذنب في حاجه بس علشان تنتقمي ازاي عقلك جابلك انك تعملي حاجه زي دي ازاي يا كارما
تصراخ بها كارما وهي تقول.بسبب اخوكي انا مبقتش افكر في حاجه يا وتين بسببه هو انا بقت كده وانت كمان عليكي السبب الأكبر في كل حاجه حصلت لولاكي انتي انا مكنتش وصلت لكل اللي انا في انتي السبب يا وتين انتي واخوكي السبب في دمار حياتي
تنظر اليها وتين وتبتسم بوجع وحزن شديد وتقول.لو عايزه الحق فكل اللي حصلك لحد دلوقتي انتي السبب في يا كارما لا ايهم ولا انا السبب انتي اللي اختارتي من البدايه طريقك وايهم ماجربكيش عليه وانا طول عمري انصحك انك تخدي خطوه في حياتك مع ايهم علشان يتعدل بس كنتي خايفه لا تخسري وده مش ذنبي انا ومتنسيش انك وعدتي ايهم انك مش هتحسبي علي حاجه عملها وهو هيتغير معاكي واتغير بالفعل ده بشهاتك انتي وكده انتي خدتي اللي انتي عايزاه يبقي مش من حقك تحسبي يا كارما
تضحك كارما بسخرية شديده وتقول.حقك تقولي اكتر من كده يا وتين ما اللي ايده في المياه فعلاً عمرك ما حسيتي ولا هتحسي بيا
تمسكها وتين من ذراعها وتصراخ بها باعلي صوتها وتقول.انتي واحده قليلة اصل يا كارما عمري ما كنت اتوقع انك تكوني كده وكمان انا سبني واتجوز غيري يا كارما اتجوز وحط واحده مكاني وبرغم ده رجعت تاني رجعت علشان عارفه اني مش هلاقي زيه في حياتي وحاسه باللي فيكي كويس بس كل تصرفتك دي ملهاش دعوه باللي حصلك يا كارما الواضح انك كده من زمان بس محدش كان واخد باله
كارما بصراخ اعلي.الجواز غير الخيانه يا وتين متجيش تدفعي عن اخوكي ولو هتدفعي يبقي اطلعي بره حياتي وانا مش عايزه اشوفك تاني يا وتين مش عايزكي في حياتي بعد كده روحي شوفي حياتك وملكيش دعوه بيا بعد كده
تنظر اليها وتين وتبتسم وتتركها وتقول.انا حاولت معاكي بدل المره آلاف يا كارما ومحدش بيحاول علشان حد ربع ما انا حولت معاكي علشان كده من انهارده انتي في طريق وانا في طريق واوعدك ان طول ما انا عايشه في الدنيا لساني مش هيخاطب لسانك ومش هتكلم معاكي كلمه واحده بعد كده حياتك عندك اعملي فيها اللي انتي عايزاه وحتي لو عايزه تقتلي ابن ايهم اقتلي يا كارما يمكن ترتاحي بعد ما تعمليها
نهت كلامها وتذهب الي الخارج تنظر خلفها كارما وتمسك المزهريه التي توجد وتضربها في الأرض بقوه كبيرة وتذهب الي الخارج تنزل الي الأسفل وتذهب إلى خارج القصر دون ان تعطي اهتمام الي التي ينادون باسمها لم ترد علي احد فهي غارقه في أفكارها الآن تفتح باب سيارة وتنظر الي السائق إلتي يوجد وتمد يدها اليه ليعطيها السائق المفتاح وتركب كارما وتقود السياره بسرعه الي المكان الذي تريد ان تذهب اليها لا تعرف هذه الفتاة ماذا يحدث اليها

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  تعليق على رواية مملكة أحفاد الطوبجي 3 كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم أميرة أسامة بواسطة ملك - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top