رواية ذئاب من نار الفصل الرابع 4 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

يدخل منزله وينظر الي غزل التي تجلس وبجانبها ابنتها كان ان يتحدث لاكن يره الذي تجلس بغرور شديد ليست جديد عليه ليقول بصدمه شديده.ماما
تنهض والدته وتقول.ايه يا حبيبي زعلان انك شوفتني ولا ايه
يذهب حمزه اليها ويضمها وينظر الي غزل ويقول.اكيد لا يا حبيبتي بس اتصدمت انك جيتي من غير ما تقوليلي
تضمه والدته وتقول.وحشتني وبقالي كتير مشفتكيش ولا جيت عندك قولت اجي اقعد اسبوع هنا اكون شبعت منك واشوف حياتك اتعدلت ولا لسه خربانه
تبتسم غزل وهي تعلم جيد الي اين الحديث يذهب وتنفي الي حمزه التي نظر اليها بأنها لا تحزن من حديثها وتبتسم اليه ويبتعد حمزه عن والدته ويقول وهو يقبل رأسها.لا يا حبيبتي اطمني انا مبسوط جدا في حياتي ادعيلي بس انتي ربنا يثبت حياتي علي الوضع اللي انا في
تنظر والدته الي غزل وتقول.بس انا مش شايفه ده يا حمزه وشايفه ان كل حاجه زي ما هي ونفس الخيارات
تنهض سلينا وتقول.يبقي حضرتك عندك ضعف نظر يا تيتا تعالي نروح لدكتور
تشهق والدة حمزه بقوه وتنهض غزل وكانت ان تتحدث لاكن تقول الجده بغضب شديد وهي تنظر الي غزل.هو ده اللي ربيتي بنتك عليه يا غزل هانم ربيتها علي قلة الادب
تنظر غزل بغضب الي ابنتها وكانت ان تتحدث لاكن تقول الجده بغضب أشد.صح هستني ايه من بنتك ما اكيد هتطلع زيك مترب
قطع كلامها حمزه التي قال بصوت عالي.ماااااامااااا غزل معملتش حاجه
تنظر اليه والدته وتقول.ودي مش بنتها اللي غلطت فيا قدمك
حمزه بغضب شديد.اعتقد ان دي بنتي انا كمان يعني مش كل الحق علي غزل يا ماما البنت وغلطت تقدري تكلمها هي لاكن طول ما غزل معملتش حاجه مسمحش تتكلمي معاها كلمه واحده
تغضب والدته أكثر وتنظر الي غزل وتقول.يا رب تكوني مبسوطه يا غزل هانم انا سيبلك البيت ورجعه بيتي اولي بيا بدل ما اتشتم من ابني في بيته بسببك
نهت كلامها وتمسك حقيبتها التي مازالت بجانبها وتسحبها وكانت ان تذهب لاكن يمسكها حمزه ويقول.خليكي يا ماما وانا اسف يا ستي بس انتي اللي بتدخلي غزل في كل حاجه وده مينفعش
تنظر اليه والدته وتقول بغضب.اوعي يا حمزه من طريقي انا مش هقعد في بيت الست غزل لحظه واحده ولو انت عايز تشوفني ابقي تعاليلي بيتي اوعي
ينفخ حمزه بقوه كبيرة وكان ان يتحدث لاكن تقول غزل.خليكي يا طنط البيت ده بيته هو مش بيتي انا حضرتك تقدري تقعدي زي ما انتي عايزه ده بيت ابنك انتي في الآخر
تنظر اليها والدة حمزه وتقول.اكيد يا حبيبتي ده بيت ابني بس انا مش عايزه اقعد مع ناس موجودين هنا
تبتسم غزل ويضغط حمزه علي يده بقوه كبيرة وهو لا يريد ان يغضب عليها الآن فهي اذا ما فعلت تبقي والدته وتنظر غزل الي حمزه وتقول.انا ممكن اروح بيت بابا عادي يا طنط وخليكي مع ابنك عادي
نهت كلامها وتذهب الي الاعلي ينظر حمزه خلفها وينظر الي والدته ويقول بغضب شديد.غزل مش هتطلع من بيتها يا ماما حضرتك جايه تقعدي معانا يومين وهتمشي علي طول لاكن غزل صاحبة بيت ولا انا ولا انتي لينا حق في البيت ده بعد اذنك
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي وتنظر والدته خلفه بغضب شديد وتره ابنته تذهب هي الآخره الي الاعلي وتقول والدته بغضب شديد في داخلها.هي البت دي عملتلك ايه يا حمزه معقول انت ابني اللي كان مش عايز حاجه من الدنيا غير راضيه دلوقتي بقي رضا الست غزل اهم من امك عندك ماشي يا غزل انا واركي لحد ما ابني يفهم انه كان غبي لما اتجوزك انتي

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية إرث وعريس الفصل السادس والخمسين 56 بقلم أسماء ندا - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top