رواية ذئاب من نار الفصل الرابع 4 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

يدخل الغرفه معها ويجلسها علي الاريكه ويجلس امامها ويمسك يدها ويقبلها وهذا لم يفعله ايهم مع احد سواها هي ويقول.قولي يا حبيبتي مالك
تبتسم وتين وتقول.انت مكبرة الموضوع اوي علي فكرة الموضوع مش زي ما فهمت
يبتسم ايهم اليها ويقول.قولي في ايه يا وتين
وتين بهدوء شديد.عايزه تلاتين مليون جنيه يا ايهم
يرفع ايهم حاجبه ويقول.عايزهم في ايه
تتنهد وتين بقوة كبيرة وتقول.داخله مسابقه لآخر السنه دي ومحتاجه ميزانيه محدده علشان اقدر اصرف علي الموديلات الجديده وكمان العارضات
ايهم برفعة حاجب.هتصرفي تلاتين مليون في مسابقه يا وتين اومال هتكسبي كام يا حبيبتي
تبتسم وتين وتقول.مش هصرف المبلغ كله اكيد في المسابقه دي بس عايزه اجدد في المصانع واعمل شويه حاجات انا اقدر ابيع البضاعه اللي عندي واجمع المبلغ بس مش عايزه ادي شغلي لايه حد يا ايهم وكمان الأسعار نازله اوي اليومين دول ولو باعت يا دوب الحاجه هتلم اللي اتصرف عليها وكل المنافسين مستغلين اني داخله المسابقه دي وعارفين اني هتحتاج فلوس علشان كده مستنيين الفرصه وياخدو كل شغلي علشان يكسبوا من واريا قولت ايه
يبتسم ايهم اليها ويقول.اديني خمس ايام وهيكون المبلغ عندك يا وتين
تبتسم وتين بسعادة لاكن تتذكر شيئا وتختفي ابتسامتها ينظر اليها ايهم ويرفع حاجبه وتقول وتين.ايهم مش عايزه من فلوس بابا
ايهم ببرود شديد.وانا من امتي بعتمد علي فلوس ابوكي يا وتين ولا هيدخلك جنيه واحد من فلوس الجارحي كله حاجه تانيه
تقبله وتين وتقول.لا كده كويس اوي
يبتسم ايهم ويجلس بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ويقول.ها بقي مين المنافسين اللي عند أميرة الجارحي
تفهم وتين ماذا يريد ايهم الآن لتدفن حالها بين الاحضانه ويره ايهم هاتفه يدق فهو يفعله كاتم الصوت لكي لا يزعجه ينظر الي الرقم ويفتح عليه ويضعه علي اذنه وكان ان يتحدث لاكن تقول وتين وهي لم تنباه.ده واحد حيوان جاه عصبني انهارده وماشي
ينظر دياب التي علي الخط أمامه بجمود شديد بعد حديثها ويقول ايهم.مين ده يا وتين
تبتسم وتين وتقول.سيبك منه ده كلب وانا طردته علي طول
كان ايهم ان يتحدث لاكن يقول دياب بنبرة مخيفه بشدة.هتكون $$$$$ لو مجبتش اسم الزباله ده يا ايهم
ينظر ايهم أمامه ويرمي الهاتف بجانبه ويمسك ذراع وتين ويقول وهو ينظر اليها.مين ده يا وتين وقالك ايه بظبط
تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول.مقالش حاجه يا ايهم هو بس كان عايز مني تصميم وانا رفضت وماشي علي ط
قطع كلامها ايهم التي قال بغضب شديد.وتيييييين مش عايز كدب عايز اسمع كل حرف دار بينك وبين الزفت ده ومش عايزك تنسي كلمه واحده
تنفخ وتين بقوه كبيرة وتقول.ايهم ممكن لو بتحبني بجد سيبني اشتغل زي ما انا عايزه وثق فيا شويه
ايهم بصوت حول ان لا يكون عالي عليها.ومين قال اني مبثقش فيكي يا وتين
تنهض وتين وتقول بغضب.طريقتك دي يا ايهم محساسني اني عيله صغيره وانك مش بتثق فيا في ايي حاجه بعملها وانا عايزه احس اني حره في تصرفتي يا ايهم انتوا كده مش عطيني حريتي
ينظر دياب أمامه ويحرك رقبته لتفعل صوت طرقعه ويسمع ايهم وهو يقول.حريتك تاخديها بس بحدود يا وتين مش بطريقه دي
يبتسم دياب ببرود شديد وتقول وتين بصوت عالي.وهي فين حريتي اللي بحدود يا ايهم انا مش شايفه حريه خلاص في التصرفات دي الصراحه
ينهض ايهم ويمسكها من ذراعها ويقول.اولآ صوتك ومتنسيش انتي قدام مين يا وتين ثانيأ كل اللي بتعملي وبتروحي وتيجي كل ده وفي الآخر احنا مش عطينك حريتك يا وتين هانم
تذهب وتين الي الاحضانه بعد أن لحظت نبرة العتاب في صوته وتقول.انت عارف اني بحبك اوي يا ايهم وانك اغلي واكتر شخص بحبه في الدنيا دي كلها بس انتوا كلكم عايزين تحطوني في دايره وكلكم عايزين تعرفوا كل حاجه وانا مش بحب كده
يضمها ايهم ويقول.ده علشان بنحبك يا وتين ومش عايزنك تتاذي من حاجه العالم ده زباله يا وتين وانتي مش قده ولا هتعرفي تتعاملي مع اللي حوليك علشان كده كنا رفضين حوار شغلك ده وانا مازالت مش راضي بس هعملك اللي انتي عايزاه وهريحك بس علشان متزعليش
تدفن وتين رأسها بين الاحضانه اكتر وتقول.علشان كده انا بحبك يا ايهم انت الوحيد اللي بتعمل كل حاجه علشان تفرحني وحتي لو كنت مش راضي عنها
يضمها ايهم بقوه كبيرة ويقول.برضو مش عايزه تقولي مين الحيوان ده يا وتين
تبتسم وتين وتقول.تؤ تؤ سيبك منه وكده كده مش هشوفه تاني خلاص راح ومش هيرجع
ينظر ايهم الي الهاتف وينظر أمامه ببرود شديد وتخرج وتين من الاحضانه وتقول.يلا همشي انا ومراتك هتكون معانا انهارده نام بقي لوحدك يا حبيبي
يبتسم ايهم وتذهب وتين الي الخارج ويمسك ايهم الهاتف ويره دياب قد غلق الهاتف منذو القليل لينظر ايهم أمامه وهو يفكر في هذا الموضوع والذي سوف يفعله دياب الآن

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية بقلبي اراك فرعونا الفصل التاسع عشر 19 بقلم زينب سمير - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top