رواية ذئاب من نار الفصل الرابع 4 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

في المساء تقف سياراتها في القصر وتأخذ اشياءها وتنزل منها وتدخل القصر وكانت ان تذهب الي الاعلي لاكن تره بالذي تصراخ باعلي صوتها لتنفزع بشدة وتنظر اليها ترها ريماس التي أتات لكي تجلس معها كما قالت اليها تبتسم وتين وتضمها بقوه كبيرة وتقول.وحشتني اوي يا حب
تضمها ريماس بقوه اكبر وتقول.وانتي وحشتني اكتر صح مش مسامحكي انك خلتني انزل البلد دي واسيب القمر اللي كنت قاعده فيها بسببك بس ماشي لو مرحتش الساح
قطعت كلامها وتين التي ابتعدت عنها بسرعه ووضعت يدها علي فمها وتقول.هششش يا حيوانه دي فضايح وانا عايزه الموضوع سر لحد ما ايهم يجيله مهمة
تمسك ريماس يدها وتقول بغضب.طب وافرضي مرحش يا وتين هعمل ايه انا وقتها
وتين بغضب اشد.تخرسي لحد ما نشوف اخرتها معاكي يا كلبه واسكتي بقي شويه صدعتني
تضع ريماس يدها علي فمها وتقول.انا هسكت خلاص لحد ما اشوف انا اخرتها يا وتين
.اخرتها اشطا بعسل ان شاء الله.لا تنظر وتين الي صاحبة الصوت وتنظر اليها ريماس وتقول.واللهي انتي اللي مصبرني علي البت دي يا كوكو
تبتسم كارما وتنظر الي وتين وتذهب وتقول وهي تضمها بقوه.بس يا بت دي القمر بتاعنا وكلنا صابرين علشانها هي
تبتسم وتين وتضمها وتقول ريماس بغيظ شديد.انتوا الاتنين باردين اوي علي فكره وانا همشي بقي وخليكم انتوا مع بعض
وكانت ان تذهب لاكن تمسك وتين يدها وتقول.بس يا حيوانه قال تمشي ده احنا هنسهر انهارده لصبح وهتصل بالبت حلا تيجي هنا علشان تكمل السهره
.اه يا كلبه ان ما جبتي سيرتي حتي.كان هذا حديث سيلا الغاضبه بشدة لتنظر اليها وتين وتبتعد كارما عنها وتنظر الي سيلا وتقول.وانتي حد يقدر ينساكي يا سوسو ده انتي الاساس يا بت
سيلا بغيظ شديد.انا يا بت لاكن عندك وتين روح الروح وقلبك وكبدك وكل حاجه انتوا باردين زي ما قالت ريماس علي فكرة
تضع كارما ذراعها علي كتف وتين وتقول.هي حاجه وانتوا حاجه تانيه دي الشق والنص الثاني بتاعي انا لاكن انتوا صحابي
تبتسم وتين وهي تعلم بأنها تريد ان تره ان كانت تحزن منها ام لا وتقول وتين وهي تنظر الي ريماس وسيلا.كده الكلام خالص تعالوا بقي علشان نحضر لسهر دي
ريماس بغيظ شديد.لا خالص غيرت رأيي مش عايزه منكم حاجه انا هروح لتاج هتسلي معاها اكتر
وتين بستفزاز.علي اساس ان تاج هتلقيها علي باب القصر مستنيكي ياختي تاج مش فاضيه ليكي هي معاها رحيم مش بيسبها لحظه وانتي اللي هتخسري في النهايه خليكي معايا احسن
كانت ريماس ان تتحدث لاكن تقول سيلا.تعالي يا بت يا ريماس خلص سيبك منها وانا معاكي اهو وهنتصل بحلا تيجي تقف في وشهم معانا
نهت كلامها وهي تسحبها الي الاعلي تنظر وتين الي كارما وتقول.جوزك رجع ولا لسه
تنفي كارما وهي تستغرب وتقول.لا بس ليه
تعطيها وتين حقيبتها وتجلس علي الكرسي وتنزع حذائها وتقول.عايزه في موضوع مهم
تستغرب كارما أكثر وتقول بغيظ.موضوع ايه ده يا وتين انتي بتقلقني اوي كده
تنظر اليها وتين بعد ان نزعت الحذاء وتقول.ليه ياختي حد قالك اني طالعه حرب وبعدين هو علشان عايزه اخويا في موضوع تقلقي كده ما تهدي شويه الله
تنفخ كارما وتقول.ماشي يا وتين ماشي
تنهض وتين وتقول وهي تضع يدها على ظهرها.ااه يا غضروفي الواحد حساس انه عدة التمانين بصحته دي
تضحك كارما عليها وتقول.لا اهدي يا مزه انا عايزك تتجوزي علشان ابقي خاله
تنظر اليها وتين وتمسك الحقيبه منها وتقول.يبقي مش هتبقي طول عمرك ياختي فكك مني وشوفي غيري احسنلك
كارما بغيظ شديد.للاسف مقدرش انا من صغيري وانا مخصمه الكل علشانك
تقبلها وتين وتقول.ولا يهمك انا معاكي بالكل بس سيبك من موضوع الجواز والخاله دي انا واحده خلقي دايق
تبتسم كارما وتمسك يدها وتقول.انتي مش زعلانه مني يا روح الروح صح
تضغط وتين علي يدها وتقول وهي تنظر اليها.انا زعلانه عليكي يا كارما انتي ليه مش قادره تستوعبي وتفهمي الدنيا ماشيه ازاي
تنزل دموع كارما وتقول.مش هقدر يا وتين مش هقدر انا متمنش غيره طول حياتي عايزني بعد ما بقيت معاه ابوظ كل ده
تنظر اليها وتين وتقول في داخلها.ملعون ابو الحب اللي يزل الواحد كده يا كارما يمكن لو كنت مكانك كنت هفكر زيك بس انا عمري ما هدي كل حاجه كده انتي مش واخده حاجه من علاقتك دي غير الارف وانتي مصممه برضو عليه
تنظر اليها كارما وتمسح دموعها وتقول.بتفكري في ايه يا وتين
تأتي صورة في عقل وتين لتغلق عينيها بقوه كبيرة وهي تريد ان تنزعها من عقلها وتنزل منها دمعه حارقه بشده لتنظر اليها كارما وتقول.وتين مالك في ايه
تمسح وتين دمعتها بسرعه وتبتسم بتصنع وتقول.مفيش يا كارما انا هروح اخد دوش علشان تعبانه اوي وانتي روحي لسيلا وريماس علشان حاسه أنهم هيعملوا حاجه فينا ومينفعش يتعلم علينا فاهمه
اومالت لها كارما وهي تشعر بأن بها شئ لاكنها تعلم بانها لم تقول اليها بتأكد وتمسك وتين حذائها وحقيبتها وتقبل كارما وتذهب الي الاعلي وتدخل غرفتها وتغلق الباب وترمي الحذاء وتنظر أمامها وهذه الصورة لم تذهب من عقلها لتذهب الي الحمام بسرعه كبيره وتفتح الماء وتنزل اسفلها وتغلق عينيها بقوه كبيرة لكي تذهب هذه الصوره وتضع يدها على جبهتها وترفعها الي شعرها وتعوده الي الخلف وهي تفكر بهذه الصوره التي لم ترحمها وتغلق الماء وتذهب تقف أمام المرآة وتنظر الي حالها وهي تره هذا المشاهد امام عينيها لتنزل دموعها وتقول.ليه عملت فيا كده يا دياب ليه
وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتنزل دموعها أكثر لتمسحهم وتنظر الي حالها وتنزع ملابسها وتقف أسفل الماء مره اخرى وتنظر أمامها وتغلق الماء وتضع منشفه علي شعرها وتمسك اخره وتلفها حول جسدها وتخرج الي الخارج وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية بحر العشق المالح الفصل السابع عشر 17 بقلم سعاد محمد سلامة - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top