رواية ذئاب من نار الفصل الرابع 4 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

ينظر حمزه الي ايهم بعد ان انتهي من حديثه ويقول.انت عارف لو سيف عرف باللي عايز تعمله ده هيعمل فينا ايه ده هيركبنا المرجيحه يا ايهم
يضحك حسام بقوة ويقول.في عقيد محترم في المخابرات يقول هيركبنا المرجيحه يا حمزه
ينظر اليه ايهم ويقول بغضب.انت تخرس خالص
اومال لهو حسام ويضع يده على فمه وينظر ايهم الي حمزه ويقول ببرود.معايا ولا عليا يا ابن الهواري
ينظر اليه حمزه وينفخ بقوه ويقول.اكيد معاك يا ايهم بس ان
قطع كلامه ايهم وهو يقول.مفيش بس يا معايا يا عليا
حمزه بغضب.يعني مينفعش اكون بعيد عنك وعن مصيبك دي
ينفي ايهم ويقول ببرود.يا معايا يا عليا مفيش خيار تلات
ينظر حمزه الي دياب التي يتابع ببرود شديد ويقول.وانت ايه رايك يا دياب
ينظر اليه دياب وينظر الي ايهم ويقول بجمود.ريح الزبون علشان لو ميرحتوهوش هيريحك هو
يبتسم ايهم ببرود ويلكم حمزه دياب علي كتفه ويقول.انت بتقول ايه يا زفر
يبتسم دياب ويقول.انت الناوي بتاعتك ضايعه خالص يا حمزه وده خطر اوي عليك انا نيتي شريفه مليش دعوه بيكم
ينفخ حمزه بقوه وينظر الي ايهم ويقول.امري لله ماشي بس لو حصل ايي حاجه انا مليش دعوه وهبيعك قبل اول قلم حتي
يمسك ايهم قميصه ويقول.اصيل واللهي يا غالي بدل ما تقولي افديك بروحي
يبتسم حمزه ويقول.انا عندي بنت بربيها يا ايهم لاكن انت بطولك يبقي انا اولي اني اعيش
يرتدي ايهم القميص وينظر اليه بشرود وهو يغلق الازار ينظر اليه دياب ويبتسم ببرود ويقول حمزه وهو يذهب.ابقي قولي قبل ما تنفذ حاجه يا ابن الجارحي
ينظر دياب الي حسام ويقول.هات قهوه يا حسام عندنا ضيف انهارده
يضحك حسام ويقول.ده مش ايي ضيف ده الفرعون هجيب القهوه علي السريع
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ينظر دياب الي ايهم التي ينظر الي الأرض وهو يغلق ازار القميص ليقول ببرود شديد وهو يضع يده في جيب بنطاله.تقدر تخلف علي فكره وتتلم وتبطل اللي بتعمله ده
ينظر اليه ايهم ببرود شديد وينظر أمامه فادياب يفهم ايهم بشدة ويقول ايهم.اخلف عيل يجي يشوف حياتي دي يكره اللي جابوني مش كده
يبتسم دياب ويقول.تقدر تغير حياتك دي وتجيبوا عادي جداً
ينظر اليه ايهم ويعدل القميص من الاعلي ويقول بجمود شديد.مش كارما اللي تكون ام ولادي يا دياب
دياب بغضب شديد.لا انت شكلها هبت منك علي الاخر يا ايهم فيك ايه يا عم ما تتعدل شويه وبعدين طالما عارف ان كارما مش هتكون ام ولادك ليه تتجوزها من الاول وتعمل فيها ده كله
ايهم بصوت عالي.قولتك السبب يا دياب ومش كل شويه هنعيد ونذيد في نفس الموضوع
يمسح دياب علي وجهه بغضب شديد من هذا التي يقف أمامه ويقول وهو ينظر اليه.انت مش عايز واحده زي كارما يا ايهم انت عايز واحده تخليك تلف حوليك وتديك بالجزمه وتسيبك وبعدها ترجعلك في الوقت اللي هي عايزه بس بعد ما تلاقي ان مفيش كلب معاها وبدل الفراغ تحطك انت اهو واحد هي
.ديااااااااااااااااب خلصصصصت.كان هذا صراخ ايهم العالي بشدة والتي قطع كلامه ينظر اليه دياب ويرمي ايهم الحديده التي يتدربون بها بقوه علي الأرض ويذهب الي الخارج بغضب عارم ينظر خلفه دياب ويرفع يده ويعود بشعره الي الخلف وهو يعلم بأن حديثه كان قاسي مع ايهم وخاصه وهو يجرحه بهذه الطريقة لاكنه يريد ان يفهمه التي يفعله مع كارما ينفخ بقوه كبيرة ويره حسام يقول.القهوه
ينظر اليه دياب ويقول وهو يذهب.اشربها انت
ينظر خلفه حسام ويقول.هو ماله ده وفين ايهم

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية وكفي بها فتنة الفصل الحادي والعشرين 21 بقلم مريم غريب - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top