رواية ذئاب من نار الفصل الرابع عشر 14 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

وتمسك الفرشاة وتبدا ان تسرح اليها شعرها تبتسم وتين وتنتهي كارما وتضع يدها علي وجهها وتقول.يالهوي علي القمر يا ناس
تبتسم وتين وتقبلها كارما وتقول.يلا يا بت تعالي نشوف اخوكي علشان لو اتاخرنا عن كده مش بعيد يقتلني انا ويسيبك انتي تعيشي ياختي
تضحك وتين بخفه وتقول بخبث.خفي علي الراجل يا كوكو مش كده يا حبيبتي
تنظر اليها كارما وتبتسم بحزن وتقول.اخوكي زعلان علي جواز رؤي يا وتين
تضع وتين يدها علي شعرها بحنان وتقول.اخويا زعلان علي اخته يا كارما ايهم كل تفكيره دلوقتي في زعلي علي الجوازه دي ايهم مش زعلان علي رؤي ولو كان كده كان هو راح ومنع الجوازه دي ومتقوليش ميقدرش يعملها علشان ايهم الجارحي لو عايز يعمل حاجه مفيش حاجه في الدنيا كلها هتقف في وشه
قالت هذا بعد ان كانت تعترض كارما التي نظرت إليها وهي تقنع الآن بهذا الحديث لكن تفكر وتقول بسرعه وهي تنظر اليها.بس رؤي بتحب ايهم وعايزه ليها يا وتين
تبتسم وتين وتقول.هو مش عايزها يا كارما وده اهم حاجه عندك ملكيش دعوه برؤي دي واحده حيوانه بتجري وار فلوس ايهم ومكانته في البلد وعايزه تكون مراته علشان تشوف نفسها وتكون فوق الكل علشان هتكون مرات ايهم الجارحي
تنظر اليها كارما وتنظر أمامها لتقول وتين وهي تمسح على شعرها.متخربيش علي نفسك يا كارما ومتفكريش في حاجه غير ايهم وبس واعدلي هو ملكيش دعوه بحد تاني فاهمه
اومالت لها كارما وكانت ان تتحدث لاكن يدق الباب لتنظر كارما الي وتين التي قالت.ادخل
يدخل ايهم الغرفه ويقول.ايه كل ده
وتين بغيظ متصنع.مش كنت بلبس يا ايهم انت عايزني اطير ولا ايه
يبتسم ايهم اليها ويذهب يحملها ويقول.لا يا اميرة اتاخري زي ما انتي عايزه
وينظر الي كارما ويقول.يلا
اومالت لهو كارما ويذهب الي الخارج تمسك كارما حقيبتها وتذهب خلفه بسرعه وينزل ايهم الي الأسفل وتضع وتين راسها علي كتفه وتغلق عينيها وهي متعبه بفعل وكان ايهم ان يخرج من المستشفى لاكن يره بالذي تقف أمامه وتقول.انت واخد البت ورايح فين
ينفخ ايهم بقوة ويقول.كملت
تفتح وتين عينيها وتنظر الي صاحبة الصوت ترها حلا وبجانبها ريماس التي اتاوا ليبقوا مع وتين كما يفعلون في هذه الايام وتقول وتين بغيظ شديد.هنطلع من البتاعه دي ياختي يلا تعالي وأرنا انتي وهي يلا
تركض حلا الي سيارتها وتذهب خلفها ريماس وينفخ ايهم ويذهب الي سيارته وتركب كارما بسرعه ويضع ايهم وتين في الخلف ويسطحها ويضع رأس وتين علي قدم كارما التي مسحت علي شعرها ويركب ايهم وينظر اليهم من المرأء ويقول وهو يقود سيارته.ما انا سواق الهوانم
وتين وهي تغلق عينيها.طب يلا يا سواق الهوانم سوق العربيه وخليني اروح بسرعه
يبتسم ايهم وهو يعلم ما بداخلها فهو يعلم بهذا الجرح العميق الذي بها من التي حدث ويحدث يتنهد بقوة شديدة وهو لا يعرف لماذا يختفي دياب وما الذي يفكر به فهو لا يره سوا القليل وهذا يجعله يشعر بأنه يخطط لشئ ام لا يريد ان يره وتين ويقف امامها الآن يصل بعد قليل الي القصر ولا ينتباه الي التي يرقبهم من نافذه توجد أمام هذا القصر وينزل من السيارة ويفتح الباب ويحمل وتين بخفه لينظر اليه الاخر بغضب شديد بأنه يحملها بين يده بهذا الشكل ويضغط علي يده بقوه كبيره ويره وهو يدخل بها الي الداخل ليمسك المزهريه ويرميها بقوه كبيره ويصراخ باعلي صوته وهو يقول.ازاي يشيلها كده ازاي
وينظر أمامه ويقول بشر شديد.ايهم الجارحي شكل موتك هيكون علي ايدي قريب اوي لازم ميكونش في حد في حياتها غيري وحتي انت يا فرعون لازم اقتلك واخليها بتاعتي ومعايا انا بس
نهي كلامه بشر وغيرة شديدة وهو يفكر في الطريقه التي يفعل بها ذلك لاكن يميل برأسه قليلاً وينظر الي صورة وتين التي أمامه وقال.تؤ تؤ لازم اكسب قلبك الاول علشان لما اقتل اخوكي متلقيش غير حضني انا تعيطي في علشان اقدر اقرب منك اكتر يا اميرة الجارحي

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية عشق الجبار كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مهرائيل أشرف - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top