رواية ذئاب من نار الفصل الخامس 5 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

وتخرج تسرح شعرها من الأسفل بسبب الشاش التي يوجد علي رأسها بسبب هذا الجرح وتنظر الي حالها وهي لا تريد ان تفكر في دياب لكي لا تتذكر ما فعله بها وترمي الفرشاة وتذهب الي الخارج وتنزل علي الدرج وكانت ان تتحدث لاكن تره بالذي يدخل القصر لتتصدم بشدة وهي تره دياب التي نظر اليها وينظر الي الشاش التي يوجد ويسير اليها ببرود شديد وكان ان يصعد علي الدرج لاكن يسمع التي يقول.دياب
ينظر اليها دياب وينظر الي صاحب الصوت يره سيف التي نظر اليه بستغرب وقال.احنا هنا انت رايح فين
ينظر دياب الي وتين التي لا يرها احد سوا هو ويمسك دقنه ويمسح عليه بتوعيد شديد اليها وينظر الي سيف ويقول وهو يذهب اليه.كنت سرحان شويه يا سيف
ينظر اليه سيف بعدم تصديق فهو يعلم ماذا يكذب دياب وتنظر وتين الي حالها وهي لا تعرف اذا تستكمل طريقها وتنزل ام انها تصعد الي غرفتها مره اخرى لتلف وكانت ان تصعد الي ان يتنسوا الجميع هذا الموضوع لكن تسمع التي يصراخ بصوت عالي وهو يقول.وتييييييييييييييين
تنفزع وتين بشدة وتلف وتنظر الي التي صراخ باسمها كذلك وهز أركان القصر تره ايهم التي نظر اليها وراه الشاش ليركض اليها بسرعه الي الاعلي وقال وهو يضع يده على رأسها.ايه ده يا وتين
تبتسم وتين وتقول.مفيش يا ايهم بس خبط في عمود في الشركه
ينظر اليها ايهم ويقول بغضب شديد.بتكدبي يا وتين اومال عربيتك ايه اللي حصلها وازاي تعملي حادثه زي دي من غير ما تتصلي بيا تقوليلي
تنظر وتين الي الجميع التي ينظرون اليها بغضب شديد عاده دياب التي ابتسم بجمود شديد وتنظر الي ايهم وهي تغضب منه وتقول.في ايه يا ايهم لكل ده
ايهم بصوت عالي.في انك بقيتي مهمله اوي يا وتين وانا مكالمك من شويه وانتي مقولتيش علي الحادثه دي
تنفخ وتين بقوه وكانت ان تذهب الي الاعلي لاكن يمسك ايهم يدها وهو يحاول ان يهده قليلاً وينظر إليها يرها تنظر بعيد عنه ليعلم بأنها تحزن منه بأنه تحدث معها بهذه الطريقة يتنهد بقوه كبيرة ويقبل جبهتها ويقول.انتي كويسه حاسه بايه يا وتين
وتين بسخرية.ما لسه بدري كمل زعيق وصوت عالي يا ايهم لسه بدري اوي
يبتسم ايهم ويمسك يدها وينزلها معه الي الأسفل بهدوء وينظر الي دياب ويرفع حاجبه بأنه يوجد في هذا المكان دون ان يقول اليه او ياتي معه ينظر اليه دياب ببرود شديد وينظر ايهم الي وتين التي تنظر بعيد عن دياب ويجلسها علي الاريكه ويجلس أمامها ويقول وهو ينظر الي كارما.هاتي علبة الاسعافات
كانت كارما ان تذهب لاكن تمسك وتين يدها وتقول وهي تنظر الي ايهم.ايهم مفيش داعي انا كويسه واللهي كفايه علشان خاطري
ينظر اليها ايهم ويقول ببرود.هشوف الجرح بس يا وتين
تنفي وتين وهي تقول.لا هيوجعني وانا لما صدقت انه هدي وبطل يوجعني يا ايهم هو صغير اوي اصلآ اهده علشان خاطري
ينظر اليها ايهم وينفخ بقوه كبيرة وتأتي نرمين زوجة يزيد ومعها ليلي ام باسل زوجة زين وهي تقول.يلا العشا جاهز يا جماعه
ينهض مالك ويقول.تعالوا يلا علشان عايزكم في الموضوع مهم
ينظر اليه انس ويقول بستغرب.موضوع ايه ده يا مالك
ينظر مالك الي وتين ويبتسم ابتسامه لا احد يعلم ما سببها ويقول.واحنا بنتعشي هقولكم يلا
نهي كلامه ويذهب الي غرفه الطعام وينهض ايهم ويسحب وتين وتنهض معه ويقول وهو ينظر الي كارما.خديها
وتين بغيظ شديد.حد قالك اني عيله يا ايهم ومش بعرف امشي
كان ايهم ان يتحدث لاكن تقول كارما وهي تسحبها.لا ازاي تعالي ياختي انتي اصغر من العيله اصلآ
تنظر اليها وتين بغضب وتتشاجر معها وهم يذهبوا الي غرفه الملابس وينظر ايهم الي دياب بعد ان ذهبوا الجميع الي غرفه الطعام ويقول.في ايه يالا ايه اللي جابك هنا دلوقتي ومن غير ما تقولي حتي
يرفع دياب حاجبه ويقول.ليه ياخويا هو لازم اخد اذنك علشان اجي
ينفخ ايهم بقوه كبيرة ويقول.اخلص يا دياب وقول سبب وجودك هنا دلوقتي
دياب وهو يذهب الي غرفه الطعام.العيله وحشتني قولت اجي اشوفها واطمن عليها
ينظر خلفه ايهم وهو يعلم بأنه بتأكد يكذب عليه ويتنهد ويذهب الي غرفه الطعام ويسمع حلا وهي تقول.قول يا جدو في ايه انت مشوقني اوي كده
يبتسم مالك وينظر الي وتين وكان ان يتحدث لاكن يدق هاتف دياب وينظر إليه دياب ويفتح علي الرقم ويسمع التي يقول.دياب بيه هو في المخزن دلوقتي
يبتسم دياب ببرود شديد وينظر الي وتين ويقول.روقوا عليه لحد ما اجي
نهي كلامه ويغلق الهاتف وتقول ريماس بغيظ شديد.قول بقي يا جدو قبل ما حاجه تقطعك تاني
ينظر مالك الي مراد وينظر الي وتين التي تشرف من العصير ويقول.بنتك جايلها عريس كويس يا مراد

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية حور ياسين الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم مي عبدو – مدونة كامو - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top