رواية ذئاب من نار الفصل الخامس 5 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

في مساء هذا اليوم تدخل الي القصر وتره جميع العائله يجلسون في غرفة المعيشة عاده تميم وايهم وعدي وكارما وسيلا التي تعمل في الشركه والي الان في الخارج تقول وهي تذهب اليهم.مساوا يا عيله واطيه
ينظرون اليها الجميع وينهض مراد بسرعه ويقول بخوف وهو يضع يده على رأسها.ايه ده يا وتين ايه اللي حصل
تذهب وتين الي الاحضانه وتقول.جرح خفيف يا مراد اهدي
يضمها مراد بقوه ويقول مالك بغضب.وايه سبب الجرح الخفيف ده يا وتين
تنظر اليه وتين وهي بين الاحضان مراد وتقول بهمس الي مراد.ابوك بتزعقلي يا مراد
مراد بنفس الهمس.معاه حق تستاهلي
تبتعد وتين عنه وتنظر اليه وتنظر الي مالك وتقول.خبط في عمود في الشركه من غير ما اخد بالي يا جدو
ينهض مالك ويقف أمامها ويضع يده على شعرها ويمسح عليه بهدوء ويقبل جبهتها ويقول.مش تاخد بالك يا وتين وانتي ماشيه
تقبله وتين وتقول.المره الجايه هاخد بالي وبعدين ده جرح بسيط
يبتسم مالك وتقول ليل بغيره.ابعدي يا بت عن جوزي
تنظر اليها وتين وتقول.بتغيري علي جوزك مني انا يا ليلو عيب والله يا شيخه
تنهض ليل وتقول.امشي يا بت انتي كلبه أصلا
حسام بستفزاز شديد.تؤ تؤ ايه ده يا وتين الصراحه شكلك بقي وحش اوي
يذهب مراد ويجلس بجانب ماسه بعد ان اطمنؤا عليها وترمي وتين المزهريه علي حسام التي جعلها تغضب بشدة وتقول.اتلم يا حيوان شكل مين اللي وحش يا ابن الكلب
يشهقون الجميع ويمسك حسام المزهريه بسرعه قبل ان تقع عليه ويقول يزن بغضب شديد.مين ده الكلب يا بت
تنظر اليه وتين وتقول بنفس الغضب.انت مش شايف ابنك بيعمل ايه يا يزن ما تربي بدل ما انت مش فاضي لحاجه غير تماره كده
كان ان ينهض يزن ويذهب اليها لاكن تمسكه تماره وتقول.خلاص يا حبيبي دي وتين زي بنتك برضو استحملها مينفعش تقرب منها كده
تعود وتين بشعرها الي الخلف وتقول.بعد ما عدي يجي هديك شوكولاته كبيرة يا تماره
ترسل اليها تماره قبله وتقول.القمر بتاعنا يا ناس
يزن بصوت عالي.انتي بعتيني علشان الشوكلاته يا تماره
تغمز اليه تماره وتقول.لا ده انت حبيبي
يبتسم يزن ويسحبها الي الاحضانه لتنظر اليهم وتين بشمزاز متصنع وتنظر الي حلا وريماس وتقول وهي تذهب اليهم.هو انتوا جديتوا الاقامه بتاعتكم هنا ولا ايه
ريماس بغيظ شديد.بت مش عايزه اسمع صوتك وبعدين هو احنا قاعدين فوق دماغك ولا ايه ما تهدي شويه
ماسه بتشجيع.برفو يا ريمو اديها كمان تستاهل
تنظر اليها وتين وتقول.انتي متاكده انك امي يا ماسه استاهل ايه يا وليه ده انا بنتك حتي اقفي معايا شويه
تعود ماسه بظهرها الي الخلف وتقول.واللهي يا حبيبتي من اعملك السوده تستاهلي كل حاجه تحصلك
وتتعدل وتقول بغضب شديد.وبعدين ايه وليه دي يا كلبه ده انا اصغر منك يا بت
تبتسم وتين بسخريه وتقول.لا اصغر مني فعلاً
تغضب ماسه اكثر وتقول وهي تنظر الي مراد التي يجلس بجانبها.بص بنتك يا مراد شايف بتقول ايه قولها اني اصغر منها
يهمس اليها مراد وهو يقول.متتكيش اوي علي الكلمه كده يا حبيبتي انتي كبرتي وصحتك بقت في النازل دلوقتي ومبقتيش تستحملي حاجه
ماسه بغضب وصوت منخفض لأجل ان لا احد يستمع اليها.انت اللي مفتري يا حبيبي مش انا اللي صحتي في النازل ماشي يا مراد طالما انا صحتي في النازل يبقي شوف هتنام فين انهارده انت مش هتدخل الاوضه انهارده
كان مراد ان يتحدث لاكن تقول وتين بغيظ شديد.انتوا بتتكلموا في ايه كده ومش محترمين حد كده
ينظر اليها مراد ويقول.تعالي يا قلب ابوكي
تذهب وتين الي الاحضانه بعد ان فتح يده اليها وتجلس بجانبه وتنظر الي ماسه بستفزاز شديد وتقول.اه يا موري كنا مضربين عين من ناس هنا وحشه اوي
يبتسم مراد وهو يعلم بأنها تغيظ ماسه التي قالت بغضب شديد.امشي يا بت من هنا يلا
تنظر وتين الي كارما التي تنزل علي الدرج وتنظر اليها كارما وتقول بصدمه.يخربيتك انتي عملتي ايه
تبتسم وتين اليها وتنهض وتذهب اليها وتضمها بقوه وتبدلها كارما بقوة اكبر وتقول.ايه اللي حصلك يا وتين
وتين.اهدي يا كوكو ده جرح صغير اهدي
تتنفس كارما بقوه وراحه وتهمس اليها وتين وهي تقول.انتي كويسه يا كوكو
تبتسم كارما وتقول.كويسه اطمني
تبتسم وتين وتبتعد عنها وتقول.هطلع اخد دوش وهرجع علي طول
اومالت لها كارما وتقبلها وتبتسم وتين وتذهب الي الاعلي ينظر باسل الي كارما ويقول في داخله.يا بختك يا كارما بتقدري تحضنيها وتعملي اللي هموت واعمله لازم وتين تكون بتاعتي بس اعملها ازاي هي مش بتعبرني غير اخوها ازاي اخليها تشوفني وتعرف اني بحبها اوي واني عايزها مراتي ازاي
نهي كلامه وهو ينظر أمامه ويفكر في الذي يفعله لاجل ان تبقي وتين معه وانه يتزوجها

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية مملكة العشاق الفصل الخامس 5 بقلم اسماء ابو شادي - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top