رواية ذئاب من نار الفصل الخامس 5 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

وتخرج تجلس أمام المرآة وتسرح شعرها وهي تفكر في حديث ايهم وتهديده الصريح اليها اليوم فهي تعلم لماذا لا يريد ان وتين ترها وهي كذلك لكي لا يقل من نظر وتين ام تتغير نظرتها به بعد ان ترها وهذا الذي يفكر به ايهم تتنهد بقوه كبيرة وتره بالذي تدخل الغرفه وتنظر اليها لتبتسم وتقول.يعني صاحيه بدري
تذهب وتين اليها وتضع يدها على رأسها وتقول.شوفتك مش نايمه معايا قولت انك اكيد مع ايهم دلوقتي ولما طلعت لقيته نازل علي السلم وجيت اشوفك انتي كويسه
تبتسم كارما وتنهض وتضمها بقوه كبيرة وتقول.كويسه اطمني
تتنفس وتين براحه وتضمها بقوه وتقول.طب الحمد لله انه معملش ليكي حاجه دلوقتي
تغلق كارما عينيها بقوه وتبتعد عنها وتنظر الي ملابسها وهي ترتدي

وتقول.انتي رايحه الشركه دلوقتي
اومالت لها وتين وتقول.عندي اجتماع مهم اوي وعايزه اشوف كام حاجه قبل الاجتماع ده
تبتسم كارما لتقول وتين.ما تيجي معايا يا كوكو
كارما بغيظ.اجي اعمل معاكي ايه يا وتين
تضربها وتين علي رأسها وتقول.تعالي شوفي الدنيا يا كلبه مش يمكن تحبي الشغل وتقراري تشتغلي بدل قاعدة البيت دي
تنظر كارما الي المرأة وتقول.لا ياختي انا حابه قعدت البيت ده انتي بتيجي متفرهده ومش عارفه تقفي علي رجلك وانا مش ناقصه
وتين بغيظ شديد.ده علشان انا بلف يا كوكو مش علشان بشتغل تعالي بقي معايا
تبتسم كارما وتقبلها وتقول.روحي انتي يا روح الروح انا حاسه نفسي تعبانه هقعد هنا احسن
تنظر اليها وتين بشك وتقول.تعبانه من ايه يا كوكو
تنظر كارما بعيد عنها لتتاكد وتين من شكوكها وتتنهد بقوه كبيرة وتقول.انا همشي وانتي خالي بالك من نفسك ولو احتاجتي حاجه اتصلي بيا يا كارما
اومالت لها كارما وتضمها بقوه وتبدلها وتين بحزن شديد عليها وتبتعد عنها وتقبلها وتذهب الي الخارج تنزل الي الأسفل وتره سلينا تجلس وهي تبكي الي تاليا وماسه وليل لتقول.في ايه يا بت مالك
تركض اليها سلينا بسرعه وتذهب الي الاحضانها وتقول بدموع شديده.ماما كانت هتضربني يا وتين وكل ده علشان بدافع عنها علشان الوليه القرشانه متتكلمش معاها بطريقه وحشه
تنظر وتين الي تاليا وتقول.البت دي طالعه لمين كده
تاليا بغضب شديد.ما دي تربيتك ياختي افرحي بيها
تبتسم وتين وتقول.خلاص يا سوسو اهدي يا حبيبتي امك أصلا بت كلب ومش بتفهم حاجه
.مين دي اللي بت كلب يا بت.تبلع وتين ريقها بصعوبه وتبتعد سلينا عنها وتنظر الي سيف التي قال هذا بغضب وهو يقف اعلي الدرج لتنظر الي وتين التي ابتسمت وقالت وهي تركض الي الخارج.بنتك يا سيف مش بتفهم يا راجل وبتعصبني
سيف بصوت عالي.ماشي يا حيوانه مسيرك هتيجي تاني وهقتلك وقتها
تبتسم وتين وهي تستمع الي حديثه من الخارج وتذهب الي سيارتها وتركبها وتقودها بسرعه الي خارج القصر وتمسك هاتفها وتدق الي غزل التي كانت تقف مع الخدام وهي تقول اليهم ماذا يفعلون وتنظر الي الرقم وتبتسم وتفتح عليها وتقول.ياااه اميرة الجارحي بنفسها بتكلمني ايه الشرف ده كله يا اميرة
تبتسم وتين وتقول.لا انتي غاليه عندي اوي يا غزل وتقدري تكلمني في ايي وقت وهرد عليكي علي طول اطمني
تضحك غزل بخفه وتقول.لا واللهي كتر خيرك يا اميره
وتين بخبث شديد.سمعت ان حماتك عندك يا قمر
تستغرب غزل بشدة وتقول.عرفتي منين
تعلم وتين بأن سلينا لم تقول الي غزل بأنها تذهب الي القصر تلف محرك السيارة بسرعه كبيره وتقول.العصفوره بتاعتي قالتلي المهم انا عندي اجتماع مهم هخلصه وهاجي اقعد معاكي شويه يا غزل انتي وحشاني اوي
تفهم غزل ماذا تريد وتين لتقول.وتين انا مش عايزه مشاكل علشان خاطري كفايه اللي انا في بجد
وتين بغضب.ما انتي اللي بمعاملتك دي اللي مخليها تتمدي فيها يا غزل دي ست عايزه تاخد علي دماغها علشان تفهم ان بنات الناس مش للمعامله دي
تتنهد غزل بقوه كبيره وتقول.يا وتين عيب اللي بتقولي ده دي ست كبيره برضو وكمان علشان حمزه استحمل مامته عادي حمزه كويس اوي معايا يا وتين وعلشانه اعمل كل حاجه
وتين بغضب أشد.دلوقتي بقوا اتنين اغبيه في العيله يا بنتي تستحملي هو مش امه وبعدين انتي مفكره انها بطريقة دي هتعدل طريقتها معاكي دي بعكس بتسوق فيها اكتر
تنفخ غزل وتقول.وتين انا بجد تعبانه وان
قطع كلامها وتين التي غلقت الهاتف وقطعت كلامها وقالت.يا شيخه روحي هو انا ناقصكي انتي كمان مش كفايه عليا كارما هتكوني انتي كمان ده حرام واللهي
نهت كلامها وتشغل موسيقي وهي تنظر الي الطريق وتشعل اغنيه حزينه تجعلها تشرد بشدة وكانت ان تفعل حادثه من شرودها الشديد لاكن تلف المحرك بسرعه كبيره لتلف السياره وتخبط في شجره بقوه كبيرة وتخبط رأسها في المحرك بعنف شديد لتصراخ بوجع وترفع رأسها وتعود شعرها الي الخلف وتنظر أمامها علي التي حدث في السيارة لتتنهد بقوه ووجع شديد في رأسها وتنظر الي المرأة تره جبهتها تنزف بشدة لتمسك منديلآ وتمسح الدماء به وترمي وتضع اخر علي الجرح وتمسك المحرك وتبدا ان تعدل السياره وتستكمل طريقها وهي تحاول ان تقف الدماء التي تنزف منها بشدة

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية لا اعرف الطريق الفصل الخامس 5 بقلم جمانة السعيدي - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top