رواية ذئاب من نار الفصل الحادي عشر 11 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

وكانت ان تذهب لاكن تتذكر حديث وتين بأنها لم ترحمه وترتدي ملابس تجعله يجن جنونه لتنظر أمامها وهي لا تعرف ماذا تفعل لتنفخ بقوه وتقول.عادي يا كوكو ده جوزك ولو لقيتي الموضوع هيقلب عليكي اتسبلي بالبت وتين علشان هي اللي حطتك في الموقف ده يبقي عادي
نهت كلامها وتنزع ملابسها وترتدي

وتذهب الي الخارج وتسرح شعرها وتبدأ ان تخفي كل آثار قبلاته ووقحته بالمكياج وتضع مكياج خفيف وتفرد شعرها علي ظهرها وتذهب الي الخارج وتنزل الي غرفه وتين تدق علي الباب وتفتح وتنظر اليها وتين وتبتسم بخبث شديد وتنظر الي ايهم التي مازال لا يره كارما وتقول بغمزه وقحه.مراتك واتكه يا فرعون
تشهق كارما بقوه ويبتسم ايهم ويضربها بخفه علي رأسها ويقول.يا بت اتلمي انتي بنت مش كده
وتين بغيظ متصنع.اعملك ايه يعني ما دي الحقيقه والصراحه انا شايفك مش مقدر اللي معاك ومش عطيتها حقها قولت اعمل ده انا
كان ايهم ان يتحدث لاكن يشعر بكارما خلفه لينظر اليها ويتصدم بشدة من هيئتها المثيره بشدة اليه وينظر اليها من الأسفل الي الاعلي وهو يفحص جسدها بعيونه ولا يرحمها من نظرته الوقحه تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول وهي تنظر الي كارما.واتكه مش كده
ايهم دون ان ينتباه.دي فرس
تتصدم كارما بشدة وتنظر الي وتين التي ضحكت بقوه كبيرة وتضربه علي كتفه وتقول.طب احترم انك قدام اختك الصغيره البريئه يا يويو
ينظر اليها ايهم وينظر الي كارما ليهمس الي وتين وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيرة.يويو ايه يا بت اتلمي بت جاسر واقفه وممكن تمسكها
تضحك وتين وتقول.هيكون احسن حاجه والله
ينظر ايهم الي ضحكتها الرائعه ويبتسم عليها وهو يشعر بأنها تخفي شئ خلف هذه الضحكه ويقبل جبهتها وينهض ويقول.هروح اعمل كام حاجه تحت وهخلي الخدام يجيبوا الاكل افطري انتي وبنت عمك وخدي الدوا
تنظر وتين الي كارما لتفهم السوال التي يدور في عقلها لتنظر الي ايهم وتقول.وانت مش هتفطر
ينظر ايهم الي كارما ويقول ببرود.لا هفطر مع دياب
نهي كلامه ويسير الي الباب ويقف أمامها وينظر الي وجهها ليقول بهمس وجمود شديد.لو خطيتي خطوه واحده بره الباب بالمنظر ده اقراي علي روحك الفاتحه
نهي كلامه وينظر الي عينيها ويذهب بسرعه الي الخارج تنظر خلفه وتين لتقول وهي تنظر الي كارما.كان بيقولك ايه يا كوكو
تبلع كارما ريقها بصعوبه وتقول.لو طلعت اقرا علي روحي الفاتحه
تبتسم وتين بسعاده وتضحك بقوه وتقول.كده انا روحنا لحته تاني بلبسك ده يا كوكو وبدل ما تثير الاهتمام خلينا الغيره تشتغل كويس اوي
تذهب كارما وتتسطح بجانبها وتقول بغيظ شديد.غيرة ايه يا بت انتي مشفتيش اخوكي امبارح ده كان هيقلني واللهي
تلف وتين اليها باهتمام كبير وتقول.ايه اللي حصل يا بت
تبدا كارما ان تسرد عليها جميع ما حدث معها في الأمس وتنظر اليها وتين بعد ان انتهت وتبتسم وتقول.وانتي مش شايفه ان دي خطوه كويسه في تعديل ايهم الجارحي
تنظر كارما اليها وتنظر الي سطح الغرفه وتقول.واللهي ياختي انا مش شايفه حاجه غير ان اخوكي مجنون وعايزه تعديل لعقله دي مش تصرفات واحد عاقل
تبتسم وتين وتقول بخبث.ما ده الشئ اللي يخليكي تتاكدي انه بيحبك يا هبله وكفايه أنه ظهر غيرته امبارح من غير ما يفكر في حاجه وانهارده كمان ظهرها عادي كده وامبارح عملك اللي انتي عايزاه برضو
كانت كارما ان تعترض لاكن تقول وتين.وحتي لو بعدها بوظ كل ده بس فكري في الاجابي وهو أنه عمل ده بعد شويه هتلاقي استوعب ده واستوعب اللي انتي عايزه
تنظر اليها كارما وتضع يدها أسفل اذنها وتقول.طيب يا ست وتين معاكي لحد ما نشوف اخرتها معاكي ومع اخوكي المهم هعمل ايه بعد كده
تنظر اليها وتين بخبث شديد وتقول بغمزه.تبدي تعلي اللعب شويه كمان وتشتغلي الدلع والانوثه اللي عندك علي ايهم الجارحي
تنظر كارما الي ملابسها وتقول وهي تنظر الي وتين.اكتر من كده
تضحك وتين وتقول بغمزه.كده بس بافعال يا كوكو عايزين ايهم الجارحي يكون خاتم في صوبعك وعمرك ما هتجبي بعناد ايهم هيجي بدلع
نهت كلامها وتضحك بخفه لتنهض كارما بسرعه وتقول.بت انا حاسه انك هتوديني في داهيه واللهي قولي عايزه ايه واخلصي
تبتسم وتين وتبدا ان تسرد عليها التي تفعله في الخطوه القادمه لتتصدم كارما بشدة وتقول.احلفي
تضحك وتين علي صدمتها وتقول.واللهي
تنظر كارما أمامها وتقول.لا لا انتي شكلك اتجننتي يا وتين ده انا لو عملت معاه كده مش بعيد يقتلني ده كده ومش مستحمله ما بالك لو عملت اللي بتقولي عليه ده
تلف وتين وجهها اليها وتقول بغمزه.هيكون خاتم في صوبعك يا كوكو وزي ما انتي عملتي ده علشان تفرحي هو اكيد هيعملك اللي انتي عايزاه علشان يبسطك انتي كمان
تمسك كارما يدها وكانت ان تتحدث لاكن تدق الباب الخادمه وتدخل وتنظر اليهم وتقول.الفطار يا هوانم
تنظر اليها وتين وتقول.حطتي هنا
قالت هذا وهي تشير علي طاوله وتنظر الي كارما التي تفكر في الذي تفعله مع ايهم وتذهب الخادمه وكانت وتين ان تتحدث لاكن يدخل ايهم بعنف الي الغرفه ويقول بصوت افزعهم بشده.دياب كان بيعمل ايه هنا يا وتين
تنظر اليه وتين وتبتسم ببرود شديد وتقول.كان جاي يطمن يا ايهم
كان ايهم ان يغضب اكثر لاكن تنظر اليه كارما وتنفي براسها وهي تلاحظ حالة وتين لينظر اليها ايهم وينظر الي وتين التي نظرت أمامها ليذهب ويجلس بجانبها ويسحبها الي الاحضانه لتنزل دموع وتين بغزراه شديده ليغضب ايهم من دياب بشدة ويمسح علي شعرها ويقول.هو عملك ايه يا وتين
وتين بحزن شديد.قرب منها يا ايهم وجاي يقولي أن ده حقها وقالي ان دي الفرصه الاخيره معايا علشان نرجع وانا رفضتها يا ايهم مش عايزه تاني في حياتي هو شايف وحب واحده غيري وبعد ما ماتت جاي يقولي انه محبش غيري ده كداب يا ايهم صاحبك كداب اوي
يضمها ايهم بقوه وهو يرها تبكي بقوه وينظر الي كارما التي نزلت دموعها بحزن عليها لينظر امامه ويغلق عينيه بقوه ويقول.انتي مش عايزه دياب يا وتين فكري كويس ولو عايزه تكوني معاه خليكي يا وتين وملكيش دعوه بحد وانا هقنع الكل بده انتي عايزاه تاني
تغلق وتين عينيها بقوه وتنزل دموعها وتقول.مش عايزه يا ايهم دياب انتهي بنسبالي من زمان اوي
يبتسم ايهم ببرود ويقبل رأسها ببطئ ويقول.طب وانتي زعلانه ليه دلوقتي يا اميرة
تفتح وتين عينيها وتمسح دموعها وتقول.لا انا مش زعلانه بس انت اللي هتزعل دلوقتي
يرفع ايهم حاجبه ويقول.هزعل ايه
تبتعد وتين عنه وتقول وهي تنظر اليه.علشان عدي والبنات جايين دلوقتي
ايهم بغضب شديد.بنات مين اللي جايين
وتين بنفس الغضب.صحابي يا ايهم انت عايزني اعيش من غيرهم هنا وبعدين انت بتزعقلي ليه دلوقتي
ايهم بغيظ شديد.اتصدقي ان انا غلطان لما سمعت كلامك وجبتك هنا يا وتين كان المفروض افهم انك مش هتسيبي سر وهتفضحي الدنيا بصحابك دول
وتين بغضب.مالهم صحابي يا ايهم وحشين وبعدين هما لازم يكونوا معايا في كل حاجه
ينهض ايهم ويقول.طالما كده كنتي عشتي معاهم ياختي ومن غير ما تخليني اهربك واعمل الفيلم الاكشن ده
تبتسم وتين وتقول.الله وكنت هعيش المغامره دي ازاي يويو
ينفخ ايهم بقوه كبيرة وينظر الي كارما ويقول بغضب.روحي غيري الزفت اللي لبسه قبل ما حد يجي
تنظر كارما الي وتين التي قالت بخبث.صح يا بت روحي البسي حاجه مريحه اكتر من ده علشان نعرف نلعب
ينظر ايهم الي كارما بغضب شديد ويقول.روحي البسي حاجه زي الناس يلاااااااا
تنهض كارما وتركض الي الخارج بسرعه وهي تعلم بأن نهايتها سوف تكون علي يد أفعال وتين التي نظرت الي ايهم وتضع يدها أسفل وجهها وتقول.انتي بتغيري يا بيضه
يضربها ايهم علي رأسها ويقول.بيضه في عينك يا كلبه وبعدين عايزه اخوكي يركبهم ولا ايه متنسيش ان كارما مراتي وتصرفتها دي بتتسحب عليا انا في الاخر
تبتسم وتين وتميل براسها وهي تعلم بأن يوجد شئ غير هذا التي يقوله الان ينظر اليها ايهم وكان ان يتحدث لاكن يدق هاتفه يخرجه ايهم ويره المتصل وليد ليفتح عليه وهو يذهب الي البلكون التي توجد في غرفة وتين ويسمعه يقول بسرعه.ايهم انت فين انا عايز اشوفك بسرعه
يرفع ايهم حاجبه ويقول.في ايه يالا مالك
وليد.عايز اشوفك وبعدين هقولك يا ايهم انت فين
يستغرب ايهم بشدة ويقول.تعال علي طريق $$$$$ هعدي من عليه بعد نص ساعه تعال علي هنا
ينزل وليد علي الدرج ويقول.ماشي يا ايهم هستنيك سلام
يغلق ايهم الهاتف وهو يستغربه بشده وينظر أمامه ويذهب الي الداخل ويقبل رأس وتين ويقول.همشي انا يا حبيبتي دلوقتي وانتي خدي الدوا بتاعك وخلي بالك من نفسك وكمان خلي عدي يشوف العمليه دي واتصلي بيا علي طول تمام
اومالت لهو وتين ويذهب ايهم الي الخارج وكان ان يذهب الي الأسفل لاكن يرها تنزل علي الدرج وهي ترتدي

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية دوبلير الفصل العشرين 20 والاخير بقلم فاطمة علي - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top