رواية ذئاب من نار الفصل الحادي عشر 11 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

كان تميم يوجد في غرفته وهو يفعل الكثير من المكالمات لكي يبدا ان يرمم الشركه من جديد يريد ان يجعلها بنفس التصميم الذي كانت تصممه الملكه لا يريد ان يغير بها شئ وهذا صعب بعد الذي حدث لشركة فهي تدمرت بكامل يغلق اخر هاتف ويترمي بجسده علي السرير بتعب شديد فهو تعب وارهاق بشدة من الذي حدث ويحدث ويفكر بوتين فهو يريد أن يسمع صوتها ويطمئن عليها ليبتسم ويقول وهو يدق اليها.صح لو ايهم عرف ده مش بعيد يقتلني بس مش مشكله اهو اطمن علي أميرة الجارحي القمر
نهي كلامه ويبتسم ويدق اليها ويسمع التي تقول بعد قليل.ايه يا عم ده انا لو كنت قطه كنت هتخاف وهتسال عليها اكتر من كده ايه الاصل ده يا عم
يضحك تميم بخفه ويقول.والله كان نفسي اتصل بيكي من زمان بس خايف لا اخوكي يعرف ويكون اخر عمري بسببك انتي وانا واحد عايز اكمل حياتي
وتين بخبث شديد.ما تكمل نص دينك يا تيمو اهو احسن ما انت قاعد وقرفنا كده
تميم بغيظ شديد.ما انتوا عطيني فرصه اقدر اعمل حاجه يا اميرة انا معرفش هتروحوا من ربنا فين بسبب اللي بتعملوا فيا
وتين بغيظ أشد.ليه يا بابا معلقين حبل المشنقه ليك ولا ايه ده انت فاضي معندكش حاجه تعملها غير القعده علي المكتب بتاعك وتدي الاومر لكل اللي عندك
يبتسم تميم ويعلم بأنها لا تعلم التي حدث لشركة ليقول وهو لا يريدها تعلم شئ.مقبوله منك يا اميرة سهله لما اشوفك هشلوحك يا بت الجارحي
تبتسم وتين وتقول.مش هتقدر تعمل حاجه يا ابن عمي انا واريا جيش يا حبيبي
ينهض تميم ويقول وهو يذهب الي الخارج.طب والله وحشتني بجد يا توته والبيت ملهوش طعم من غيرك ما ترجعلي يا بت وكفايه صياعه لحد كده
يخرج باسل من غرفته علي حديثه اليها وتقول وتين بغرور.ولا هعرف الاشكال اللي زيكم يعني انا ما صدقت ان اسيبكم ارجعوكم تاني مجنونه انا علشان اعملها
يضحك تميم بخفه ويقول.يا بنتي اتلمي وارجعي حتي علشان امك دي وبعدين ابقي امشي زي ما انتي عايزه بس ارجعي طمنينا عليكي بس
تبتسم وتين بحزن وتقول.مش عايزه ارجع يا تميم انا قصر الملكه مش هرجعلوا تاني وانتوا اطمنوا عليا انا والله كويسه
ينظر تميم أمامه ويقول.هو في حاجه حصلتلك غير موضوع مراد يا وتين
يخاف باسل بشدة من ان تقول اليه شئ ويستخب وهو يستمع الي الحديث وتقول وتين وهي لا تريد ان تكون السبب في مشاكل في العائله.لا محصلش حاجه يا تميم بس مش حابه اني ارجع للمكان ده تاني
يتنهد تميم بقوة كبيرة ويقول.المكان ده انتي اتربيتي في يا وتين وعاشتي طول عمرك في المكان ده دلوقتي بقي وحش
تبتسم وتين وتقول.المكان بالناس اللي في يا تميم ولما تكون علاقتك باناس دي مفهاش واحد في الميه ثقه يبقي احسن اني مرجعش وانا واخده قراري اني مش راجعه قصر الملكه تاني وهكمل حياتي بعيد عنه
ينظر تميم أمامه ويقول.طب وماسه يا وتين امك قلقانه عليكي اوي وحالتها بقت وحشه
تنفخ وتين وتقول.اقفل هتصل بيها واكملها الوليه دي يلا امشي من هنا هنرش مياه
تميم بغيظ متصنع.اتصدقي ان انا غلطان اني بكلم واحده زيك غلطه ومش هعدها تاني
تبتسم وتين وتقول.تبقي كلب وابن كلب لو عملتها تاني يا تيمو يلا يا بيبي باي
نهت كلامها وتغلق الهاتف بسرعه قبل ان يصرخ بها وتضحك بخفه وهي تعلم بأنه بتأكد يعود يدق ويطمئن عليها ولا يفرق معه شئ فهو يعشقها بشدة ولم يتركها بتأكد تنظر الي رقم ماسه التي تضعه في الخطر وكانت تضع كل العائله علي الخطر لاكن نزعت عن القليل مثل عدي وتميم والفتيات والقليل من العائله وتنزع من علي الرقم الخطر وتدق اليها قبل ان تأتي كارما التي تفعل التحضيرات لجلوس مع الفتيات تنظر امامها وتسمع التي تقول بلهفه شديده.وتين انتي كويسه يا حبيبتي
تبتسم وتين وتقول.مكنتش اعرف انك بتحبني يا وليه ايه كل اللي عمله ده
تنزل دموع ماسه بغزاره شديده وتقول.انا بحبك اوي يا وتين بحبك اكتر من اخواتك وفي الدنيا كلها بس انتي اللي كلبه وبتغظيني اوي
تنفخ وتين بقوه وتقول.كان ضرورة تبوظي الكلام في الاخر يا ماسه انتي يا وليه متقدرتش تسيبي حاجه حلوه تكمل وبعدين ايه كل ده يا حجه حد قالك اني مو
قطعت كلامها ماسه التي قالت بغضب ودموع شديده.اسكتي يا وتين اسكتي انتي لو حصلك حاجه انا اموت فيها اوعي تقولي كده تاني علشان خاطري
وتين بهدوء شديد.ماما اهدي شويه وانا كويسه في ايه لكل الدموع والخوف ده
تمسح ماسه دموعها التي لم تتوقف وتقول.قوليلي انتي فين يا وتين انا عايزه اشوفك واطمن عليكي علشان قلبي يرتاح قوليلي علشان خاطري
تبتسم وتين وتقول.اطمني وخلي قلبك يرتاح يا ماما وانا بنفسي هاجي اشوفك بس بعد شويه ممكن تهدي انتي والا احلف اني مجيش خالص
تنفي ماسه بسرعه وتقول.لا يا وتين لا علشان خاطري انا ممكن اموت كده تعالي والنبي علشان اشوفك
وتين وهي تنظر الي كارما التي دخلت الغرفه.حاضر يا ستي بس اديني يومين وهتلقيني قدامك علي طول بس اهدي وكوني كويسه علشان تعرفي تهمتي بيا ماشي
تنزل دموع ماسه وتقول.ماشي بس انتي كويسه بجد
وتين بغيظ متصنع.واللهي كويسه يا وليه ولو مش كويسه هقدر اكلمك كده ازاي ما تفكري شويه يا ماسه في ايه
ماسه بغضب.اهو لسانك ده اللي مفهم الكل علاقتنا غلط انا غلطانه اني خايفه علي كلبه زيك يا ام نص لسان
تشهق وتين بقوه وتقول.انا بنص لسان يا ماسه
اومالت ماسه وقالت.ايوه ي
قطعت كلامها وتين التي قالت بغضب شديد.طب شوفي ام نص لسان هتجيلك ازاي يا ماسه سلام ياختي
نهت كلامها وتغلق الهاتف تنظر ماسه الي الهاتف وتبتسم بسعاده بأنها تحدث معها ترفع رأسها وتنظر الي مراد التي يقف علي الباب لتقول بسعاده شديده.وتين جايه بعد يومين يا مراد وهتعيش معانا تاني زي الاول
ينظر اليها مراد ويبتسم ببرود وحزن ويقول.طب كويس يا مدام ماسه
ويذهب الي الخارج لتفهم ماسه بانه يحزن منها بشدة علي فعلتها لتغلق عينيها بقوه كبيرة وهي لا تعرف ماذا تفعل معه فهي بفعل لا تستطيع ان تعيش دون وتين ومن حزنها الشديد عليها قالت اليه كلمات جرحه بشدة وهي لم تفكر بأنه يعشق وتين اكثر منها وبأنه والدها ولا يريد سوا مصلحتها تفتح عينيها وتنظر أمامها وهي لا تعرف ماذا تفعل الآن.

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية انتقام مجهولة النسب الفصل التاسع 9 بقلم شيماء رضوان - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top