رواية ذئاب من نار الفصل الثاني 2 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

وتخرج تسرح شعرها وتقول كارما بغيظ شديد.ما كفايه يا ست وتين مش رايحه تتجوزي انتي
تنظر اليها وتين وترمي الفرشاة امام المراه وتنظر الي حالها وتبتسم وتقول وهي تنظر الي كارما.يلا ياختي علشان ترتاحي
تبتسم كارما وتمسك يدها كما يفعلون منذو الطفوليه ويذهبون الي الأسفل يرون جميع كبار العائله يجلسون علي طاولة الافطار لتذهب وتين وتقبل مراد وتقول.حبيبي انا صباح الخير
يبتسم مراد ويقبلها ويقول.صباح القمر يا قلبي
تذهب وتين الي سيف وتقبله ايضا وتقول بستفزاز الي تاليا.حبيبي اللي لسه شباب لحد دلوقتي ما تجي نجوزك يا سيفو
يبتسم سيف وينظر الي تاليا التي قالت بغضب شديد.ايه يا حبيبي عجبك الموضوع ده اوي
سيف بغمزه وقحه.علي الطلاق ما في حاجه عجباني غيرك انت يا قمر
تبتسم تاليا بخجل وتقول وتين بغيظ شديد.ايه الشغل ده يا سيف مكنش العشم يا راجل
يغمز سيف اليها ويمسك يدها ويسحبها ويقول بصوت لا يصل سوا اليها.يا بت اتهدي دي ممكن تقتلنا لو عرفت بالكلام ده خلي سر بيني وبينك واتجوز عليها عادي
تضحك وتين بقوه وتقول وهي تخبط علي كتفه.هو ده الكلام يا سيادة اللواء
يبتسم سيف وتقول تاليا بغيظ شديد منها.طب اقعدي يا بت يلا
تنظر اليها وتين وتقول وهي تنظر الي كارما.هي بتعملني كده ليه يا كوكو
تضحك كارما وتقول.غيرانه منك يا روح الروح
تعود وتين شعرها الي الخلف وتقول.كلها غيرانه ياختي معرفش ايه الناس دي طب غيرانين اعملوا زيي وكونه حلوين
يضحكون الجميع عليها وتقول روان.انتي يا بت طالعه لمين كده
وتين بغمزه الي جاسر.زي عمو القمر
ييتسم جاسر ويرسل اليها قبلة لتقول روان بغيره شديده.ايه اجيب شجره واتنين لمون
وتين وهي تنظر الي كارما.لمون ولا مانجو يا كوكو
كارما وهي تجلس.لا مانجو احنا مش ناقصين حموضه دلوقتي
تغضب روان منهم وتقول بغضب.بس يا حيوانه منك ليها مش عايزه اسمع صوتكم
تجلس وتين بجانب كارما وتقول بهمس اليها.الحقي يا كوكو امك المفتريه هتقتلنا قبل ما نفرح بشبابنا يا بت
يدخل الغرفه باسل الذي نظر الي وتين باعجاب شديد ويجلس امامها دون ان يتحدث ام يقول كلمه وتقول كارما بضحك وهمس الي وتين.عندك امك هتساعدها بس اطمني يا بت اكيد مراد وجاسر مش هيسمحوا انها تقتل بناتهم كده
تنظر وتين الي باسل وتقول.ارمي السلام وادفعلك تمنه يا ابن عمي
يبتسم باسل ويقول.معاكي اللي يكفي سلامي
. معاها اللي يكفي موتك يا روح امك.كان هذا صوت ايهم الذي دخل علي الغرفه ينظر اليه باسل وينظر امامه دون ان يتحدث فهو يخاف منه بشدة تنظر وتين الي ايهم وتبتسم يذهب ايهم ويقبل شعرها وهو ينظر الي باسل الذي اخاف منه أكثر وينظر الي الطبق الخاص به ليبتسم ايهم ببرود شديد وتقول ماسه بغيظ أشد.انت معندكش غير البت دي يا ايهم يعني لا امك ولا مراتك فكرت فيهم
ينظر ايهم اليها ويقول وهو ينظر الي كارما.مراتي فهي كانت معايا فوق يا حرم الجارحي
تبتسم ماسه وتخجل كارما بشدة ويستكمل ايهم وهو ينظر الي مراد.وبنسبه لامي فا لو قربت منها دلوقتي هتحصل مشاكل كتير وانا مش عايز يحصل مشاكل دلوقتي
تفهم ماسه بأنه يتحدث عن غيرة مراد التي بفعل تسبب مشاكل بينه وبين ايهم في أكثر الأوقات وتبتسم ماسه وتقول وتين وهي تنظر الي ايهم.تعالي اقعد وشوف روان اللي عايزه تقتلنا انا والغلبانه التانيه مراتك
.لا وانتي الغلبانه الاولي يا قلب عمتك.تسمع وتين الصوت لتنظر خلفها بسرعه كبيره وتنهض وتركض الي تاج التي ضمتها بقوه كبيرة وتقول.وحشتني اوي يا توته
تضمها وتين بقوة وتقول.لو كنت وحشتك كنتي سالتي يا تاج مش تسيبني كده
تنظر تاج الي رحيم وتقول بغيظ.عمك رحيم السبب يا توته انا مليش دعوه
تبتعد وتين عن تاج وتذهب الي احضان رحيم الذي ضمها بقوه كبيرة فهو يعتبرها ابنته الصغيره وتقول وتين.كلامها صح يا حيمو
يبتسم رحيم ويهمس اليها.عمتك نفسها مبتدلعنيش كده يا بت
تدفن وتين رأسها بين احضانه اكتر وتقول بنفس الهمس.دي علشان هي عمتو يا حيمو بس انا حبيبتك
يبتسم رحيم ويقبل رأسها ويقول.طب بيني وبينك علي الاقل مش قدام الكل كده
تخرج وتين من احضانه وتره دياب يدخل الغرفه لتنظر اليه ينظر دياب اليها ويبتسم ببرود لتنظر بعيد عنه وتقول بغمزه الي رحيم.لا كده حلو
يضحك رحيم بخفه عليها وتره وتين حلا تدخل الغرفه وتصرخ من أن ترها لتضحك وتين ضحكتها الرائعه والتي تظهر بها غمزتها وتركض اليها حلا وتضمها بقوه وتضمها وتين بقوه اكبر وتقول حلا.وحشتني يا شقيق الزمن ده بيفرق بيني كتير اوي
تضحك وتين بخفه وتقول.ما انتي لو تسمعي مني هنكون مع بعض علي طول بس انتي الغبيه
تبتعد حلا عنها وتقول بغيظ شديد.يعني طلعت انا الغبيه بعد كل ده
اومالت لها وتين لتقول حلا وهي تنظر الي كارما.اتكلمي يا بت ولو هتتكلمي لصلح وتين كالعادة متتكلميش احسن
تضحك كارما بخفه وتقول.يبقي خليني ساكته
حلا بغيظ أشد.خليكي معاها يا كوكو انتي أصلا بتحبيها هي اكتر مني
تنهض كارما وتضمها بقوه وتقول.لا متقوليش كده يا حلا ده انتي اختي زيها يا بت اطمني
تخرج حلا لسانها الي وتين وهي تضم كارما بقوة لتغضب وتين وتقول وهي تنظر الي ايهم.طلق البت دي يا ايهم دي بتبيع اختك قدامك
ينظر ايهم الي كارما وكان ان يتحدث لكن تصرخ ماسه بصوت عالي وهي تقول.لاااااا سيبهم يجيبوا ليا عيل العب بي يا كلبه
تنظر كارما الي ايهم وتبتسم بحزن شديد ويبتسم ايهم ببرود وينهض ويقول وهو ينظر الي دياب.تعالي عايزك
اوما لهو دياب ويمسك تفاحه ويقطم منها وهو ينظر ببرود شديد الي وتين التي تنظر بعيد عنه وهي لا تريد ان تلتقي عينيها بيعينه يبتسم دياب ببرود شديد ويذهب الي الخارج تنظر وتين الي حياه ووسيم الذي يدخلون الغرفه وتذهب الي احضان وسيم التي ضمها بقوه وقال.قلبي انا اللي وحشاني اوي
تنظر وتين الي رؤي بشمزاز وبرود وتنظر بعيد عنها وتقول.وانت كمان وحشني اكتر يا سماسيمو
يضربها وسيم علي رأسها بقوة ويقول.اتلمي يا كلبه عيب كده
تبتعد وتين بعيد عنه وتقول وهي تنظر الي ماسه.اخوكي بيضربني يا ماسه
ماسه بستفزاز.اخويا يعمل اللي هو عايزو يا حبيبتي وتين بصوت عالي.يبقي روحي لي وخليكي عنده هو ياختي احنا خلاص استغننا عن خدمتك روحي لاخوكي
تنظر ماسه الي مراد التي يكتم ضحكته وتقول بغضب شديد.شايف بنتك بتقول ايه يا مراد
يضع مراد يده علي شعرها ويقول.بنتك بتحبك وبتهزر معاكي يا حبيبتي
تنظر ماسه الي وتين وتقول.قولها انك عايزني معاك هنا يا حبيبي خليها تفهم ان انا اهم منها عندك
تنظر وتين الي مراد الذي في مزنق شديد الآن وينقذه تميم الذي قال وهو يدخل.ايه الزحمه دي كلها وسعوا طريق
قال هذا وهو ينظر الي رؤي بستفزاز شديد لتبتعد رؤي بعيد عنه ويدخل تميم ويقول وهو ينظر الي الجميع.انتوا لو في فرح مش هيبقى عايزين معازيم واللهي انتوا تملوا الفرح وهيكون زياده كمان
تاليا بسخرية.وهو فين الفرح يا حبيبي يعني مفيش كلب ناوي يفرحنا بفرح حتي
يرفع تميم حاجبه ويقول.ليه يا تولي ما انتي لسه حضره فرح من قريب اوي
تنهض تاليا وتقول بغضب.اخر فرح كان فرح ايهم وكارما يا حبيبي وده عدة عليه سنتين تقربيآ وانا عايزه افرح
ينظر تميم الي وتين ويقول بغمزه اليها.ما تيجي نفرحها ونتجوز انا وانتي يا توته
يشهقون الفتيات بصدمه وينهض مراد ويقول بغضب شديد.ما تتلم يا حيوان ياللي مشفتش تربيه
ينظر اليه تميم ويقول بغيظ.طب لاحظ انك بتكلم جوز بنتك يا مراد عيب كده
كان مراد ان يقترب منه لكن يمسكه يزن بسرعه وتضحك وتين بخفه وتضع ذراعها علي كتف تميم وتقول.حلوه جوز بنته دي يا تيمو
ينظر اليها باسل بغضب شديد ويقول مراد بصوت عالي جمع عليه جميع من في القصر.وتين اتلمي
تنفزع وتين بشدة وتبتعد عن تميم بسرعه وياتوا ايهم ودياب وسيلا وحسام علي صوته وينظر ايهم الي مراد ويقول بغضب شديد.في ايه بتزعق فيها كده ليه يا مراد
تذهب وتين الي احضانه بسرعه وينظر مراد اليها وينظر الي تميم الذي ابتسم بأنه يصمت ولا يقول شئ ليقول مراد وهو ينظر الي ايهم.اعتقد ان دي بنتي انا يا ايهم وانا ا
قطع كلامه ايهم الذي قال بغضب شديد وصوت هز اركان الغرفه.حتي لو كنت ابوها مسمحلكش تزعق فيها كده يا مراد مجبتهوش امه اللي يعالي صوته عليها وانا عايش
تنظر وتين الي دياب وهي بين احضان ايهم ينظر اليها دياب بجمود شديد لتدفن وتين وجهها في احضان ايهم مره اخرى ويقول مراد بغضب شديد.ايهم اتلم شويه وافتكر اني ابوك ودي بنتي وانت مش هتخاف عليها اكتر مني
كان ايهم ان يتحدث لكن يقول تميم.خلاص يا جماعه اهدوا كده ده اكيد شيطان ودخل بينكم
ينظر اليه رحيم ويقول.ده مش ايي شيطان ده كلب وابن كلب كمان
سيف بغضب.وانا مالي يا عم
رحيم بغضب اشد.مش ده ابنك اللي بسببه حصلت كل المشكله دي يا سيف
ينظر ايهم الي تميم ويسحب وتين معه الي الخارج ينظر خلفه دياب ويذهب فهو يعلم بأن ايهم غاضب بشدة الآن ومن الممكن ان يفعل شئ بوتين يره يقف في الحديقه ومازالت وتين بين احضانه ينظر اليه ايهم ويقول.ايه اللي حصل جوه يا وتين
وتين بتوتر.محصلش حاجه يا ايه
قطع كلامها ايهم الذي قال بصوت عالي.وتين مش عايز كدب
تبتعد وتين عنه وتقول بغيظ شديد.هو انت وابوك عليا يا ايهم ولا ايه
ينفخ ايهم بقوه كبيرة ويقول.قولي ايه اللي حصل بينك وبين تميم يا وتين واخلصي
تبتسم وتين وتقول.كنا بنهزر انا وهو وابوك قلب الموضوع يا ايهم الموضوع مش مستاهل كل ده
ينظر اليها ايهم وهو يحاول ان يكتم غضبه الشديد منها وينظر الي دياب الذي ابتسم بجمود شديد لينظر ايهم الي وتين ويقول ببرود شديد.ادخلي جوه يا وتين
تشعر وتين بأنه يحزن منها لتقبل وجهه وهي لم تنباه الي الذي يقف خلفها وتقول.انت مش زعلان مني يا ايهم صح
ينظر ايهم الي دياب وينظر اليها ويقول.ادخلي يا وتين يلا
تنفخ وتين بغضب شديد وتقول.انتوا مكبرين الموضوع اوي يا ايهم تميم اخويا زيك بظبط ليه بتعمل كده
ايهم بغضب أشد.علشان ده مش اخوكي بجد يا وتين وانا لسه مركبتهومش علشان تتصرفي كده يا هانم تميم ابن عمك مش اخوكي
وتين بصوت عالي.لا اخويا يا ايهم اخويا وكل شباب العيله كده مفيش واحد فيهم اعتبرته غير اخويا وكلهم عارفين ده كويس اوي انت ليه مش فاهم ده
يبتسم دياب ببرود شديد ويلف رقبته بخفه ويمسك ايهم وتين من ذراعها ويقول.ده اللي انتي بتعتبري يا وتين بس هما لا افهمي بقي ومتثقيش في حد بالهبل ده
تنظر اليه وتين وتنظر بعيد عنه وتسمع التي يقول ببرود شديد.حتي انا يا ايهم اختك المفروض متثقش فيا
تلف وتين وتنظر الي صاحب الصوت تره تميم وتنظر الي دياب الذي لم تنتباه اليه وتنظر بعيد عنه ببرود ينظر ايهم الي صاحب الصوت ويقول بصوت عالي.انت اخويا انا يا تميم هي بت عمك ومش اختك واحنا لازم نحط ده قدامنا
ينظر تميم الي دياب وينظر الي وتين ويبتسم وتقول وتين بغضب شديد.دي مش عيشه علي فكره
تميم بغمزه اليها.خلاص يا قمر ده الاحسن لينا علشان لما نتجوز محدش يقدر يتكلم ولا يقول اني زي اخوكي
كان ايهم ان يصراخ به لكن يذهب تميم الي سيارته ويقودها بسرعه كبيره الي خارج القصر وتضحك وتين بخفه وينظر اليها ايهم ويقول.عجبك اوي
اومات لهو وتين وتقول وهي لم تلاحظ هذه النيران التي تشعل.تيمو عسل وانا بحبه اوي
نهت كلامها وتركض الي الداخل قبل أن يتحدث ايهم الذي نظر خلفها بغضب شديد وقال.يا بت ال$$$$
وينظر الي دياب الذي تظهر عروق رقبته بطريقه تخف كل ما ينظر اليه ليرفع ايهم حاجبه ويقول.مالك يالا
ينظر اليه دياب ويذهب الي سيارته ويقودها بتهور شديد الي خارج القصر ينظر خلفه ايهم ويبتسم بجمود شديد وكان ان يذهب الي الداخل لكن يره التي تخرج وتنظر إليه ينظر اليها بجمود شديد وتبتسم اليه وتقول.عامل ايه يا ايهم
كان الرد سريع من ايهم وهو يقول ببرود شديد.احسن منك يا بت المنشاوي
تبتسم رؤي وتقترب منه وتقول وهي تنظر اليه.احسن مني من غيري يا ايهم
ينظر ايهم الي عينيها ويقول ببرود اشد.ده انا احسن منك علشان من غيرك يا بت خالي
تنظر رؤي الي عينيه وتقول.بس ليه انا شايفه حاجه تانيه يا ايهم
ينظر ايهم بعيد عنها ويضع يده في جيب بنطاله ويقول بجمود شديد.يبقي محتاجه كشف نظر يا بت المنشاوي لو عايزه انا ممكن احجزلك عند دكتور كويس اوي وهدفعلك الحساب كمان
تقترب رؤي منه بشدة وتلف يدها علي رقبته ينظر إليها ايهم فهي تتعود علي فعل ذلك من الماضي وتقول رؤي وهي تنظر اليه.ليه حصل فينا كده يا ايهم ليه بعدنا انا وانت عن بعض
يبتسم ايهم ببرود شديد ويقترب منها ويهمس بجانب اذنها وهو يقول.علشان طلعتي واحده $$$$$ يا رؤي وانا مينسبنيش الصنف ده
تغلق رؤي عينيها لكي لا تغضب عليه وتقول.تعال نرجع تاني يا ايهم انا لسه بحبك وانت كمان لسه بتحبني زي زمان
ينظر ايهم اليها ويضحك بخفه وسخريه شديده ويقول.بحب مين معلش علشان مفهمتش دي
تنظر اليه رؤي ولا تتحدث لينزع ايهم يدها من عليه ويقول بنبرة حاده بشدة.روحي حبي الواد اللي روحتي اتجوزتي يا رؤي اه صح هو فين دلوقتي مش شايفوا معاكي يعني
تنظر اليه رؤي ولا تقول.انا اطلقت وسيبته يا ايهم سيبته علشانك ان
قطع كلامها ايهم الذي قال بغضب.مش علشاني انا يا رؤي علشان انتي واحده زباله بس وهو مطلعش زيك علشان كده سابك متجيش تصيعي عليا يا بت وسيم انا اصيع علي بلدك كلها
رؤي بغضب شديد.ماشي يا ايهم المهم دلوقتي ان انا حره دلوقتي ومفيش ايي علاقه في حياتي وانا متاكده انك بتحبني تعالي نرجع وننساه اللي فات
ينظر اليها ايهم بشمزاز شديد ويقول.انا واحد متجوز يا بت خالي ومش بفكر اخون مراتي لما افكر اوعدك هتكوني خيار من الخيارات اللي عندي بس هيكون اخرك ليله واحده
رؤي بغضب اشد.عايز تقنعني انك حبتها يا ايهم هتكون كداب علشان انت محبتش في حياتك غيري انا
ايهم بجمود شديد.زيك زيها يا رؤي انتوا الاتنين صفر علي الشمال بنسبالي بس هي ليها بونط زياده هي في الاخره مراتي يا بت المنشاوي
نهي كلامه وكان ان يذهب الي سيارته لكن تقول رؤي بصوت عالي.انت اتجوزتها علشان تغيظني بيها يا ايهم وانا رجعتلك دلوقتي يبقي طلقها ونتجوز انا وانت
ينظر ايهم أمامه ويبتسم ببرود شديد ويلف اليها وكان ان يتحدث لكن يره بالذي تنظر اليهم بصدمه شديده وعيونها تلمع بدموع بشدة بعد أن استمعت لحديثه

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية قدر صبا الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم سمية رشاد – مدونة كامو - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top