رواية ذئاب من نار الفصل الثاني 2 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

تتنفس بقوه وراحة شديده وتقول.منك لله يا ابن ماسه
وتذهب الي غرفه وتين تفتح الباب بسرعه لا ترها توجد في الغرفه لتستغرب بشدة وتذهب الي غرفه توجد داخل غرفتها وتنظر اليها تره وجهها وملابسها البيضاء يوجد بها الكثير من الألوان وهي تجلس علي كرسي وترسم علي اللوحه التي أمامها تنظر كارما الي الغرفه التي يوجد بها الكثير من اللوحات وتنظر الي الرسمه التي امام وتين وتبتسم وتقول.طب حطتي الوقت اللي بترسمي في الحاجات دي في انك ترسمي تصميم لشركتك لو عملتي كده شركتك هتكون عالميه بسرعه اوي
تبتسم وتين وتنظر اليها وتنظر إلى اللوحه التي أمامها وتبتسم ابتسامه رائعه حقا وتقول.اولآ انا شركتي عالميه بفعل ومش محتاجه وقت علشان ده ثانيا وده الاهم دي حاجه من الحاجات اللي بفصل بيها وانا مش محتاجه تصميم والتصميم اللي انا عايزه اعملها بتكون جاهزه اول ما افكر فيها يعني انا مش مقصره فاهمتي يا اذكي اخواتك
قالت هذا وهي تنظر الي كارما التي ابتسمت وتذهب تضمها من الخلف وتقول وهي تنظر الي الرسمه بخبث.ما تيجي نلعب لعبة حلوه يا توته
تنظر اليها وتين وتضع يدها علي يدها وتقول.اممم قولي
كارما بغيظ شديد.بت متقعديش مع اخوكي ده تاني علشان طريقتك دي بتاعته وطبعت عليكي اوي وده مينفعش
تنظر وتين أمامها وتبتسم وتقول.طب وانتي ايه اللي مديقك اوي كده
كارما بغمزه.محدش هيحب يتجوز واحده شبة ايهم الجارحي يا مزة ابعدي عنه احسنلك وخليكي وتين البت القمر الرقيقه وقتها هتلاقي كتير اوي بيحبوكي
تبتسم وتين وتقول.بس يا حيوانه انا مش عايزه اللي يحبني ولا احبه حتي انا مبسوطه اوي في حياتي كده
تبتسم كارما وتقبلها وتقول.يلا هنلعب لعبة ونتسلي بدل ما احنا قاعدين كده
تستغرب وتين بشدة وترها تسحب رابطه حمراء من التي يوجدون لتغليف اللوحات وتنظر اليها وتقول بخبث.انتي هتحطي دي علي عينك وهتستخدمي قلبك وهتبدي رسم وهترسمي الشخص اللي هتيجي صورته في خيلك يا وتين ايه رايك
تنهض وتين بسرعه كبيره وتقول.لا انا مليش في الحاجات دي وانتي عارفه ده كويس هروح اخد شاور علشان ننزل ونشوف هنعمل ايه في الاجازه دي
وكانت ان تذهب الي الخارج لكن تمسكها كارما وتقول بخبث.خايفه لا مشاعرك تفضحك يا وتين
تبتسم وتين ببرود شديد وتقول.انا معنديش مشاعر لحد اصلا يا كارما
تضع كارما يدها على شعرها وتقول بابتسامه.طالما قولتي كارما لا تكوني زعلانه يا متعصبه يا وتين واحنا بنتكلم في حاجه لا فيها عصيبه ولا زعل في ايه دلوقتي
تنفخ وتين بقوه وتقول.لا اتعصبت ولا زعلت يا كوكو بس انتي كلامك مستفز اوي يعني هيكون عندي مشاعر لمين وانا وسط العيله المبقعه اللي مفهاش حد زي الناس دي
تشهق كارما بصدمه وتقول.كل الموجودين مش زي الناس يا وتين دي العيله فيها طلقات جوية يا بنتي
تنظر وتين الي اللوحه وتمسك الفرشاة وتبدا ان تعدل اشياء بها وتقول ببرود.اهو انا مش شايفه فيهم حد زي الناس يستاهل اني احبه يا كوكو دول فاضين يا حبيبتي
تبتسم كارما بخبث شديد وتقول.عايزه تفهميني انك مفيش حد بتفكري في كده ولا كده يا توته
تلف اليها وتين وتقول بغيظ شديد.وهو لو في انا هخبي ليه يا كارما ما لو في انتي اول واحده هتعرف الموضوع ده اكيد
تنفخ كارما بقوة وتقول.انا مش هاخد منك حاجه يا وتين صح
وتين وهي تذهب الي الخارج.لما يكون في حاجه كنتي هتاخدي يا كوكو غير كده اكيد مش هتاخدي
تذهب خلفها كارما وتقول وهي تجلس على السرير.طب يلا روحي غيري هدومك دي علشان ننزل مع بعض
تنظر اليها وتين وتبتسم وتذهب الي الحمام وتستحم سريعا وتخرج وهي ترتدي روب الحمام وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية اسد الصعيد الفصل الثالث عشر 13 بقلم ايمي عبده - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top