رواية ذئاب من نار الفصل الثاني عشر 12 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

رواية ذئاب من نار الفصل الثاني عشر 12 بقلم بيري الصياد

 

البارت الثانى عشر من ذئاب من نار 🐺🔥
بقلم: بيرى الصياد✍️
__________________________________

كانت تسندها وهي تنزلها معه بهدوء شديد وتقول كارما بغيظ شديد.كان ضرورة تطلعي من اوضتك يا وتين ما كنتي قعدتي مكانك احسن من ده انتي كده ممكن تتعبي
تنظر اليها وتين وتقول.لا مش هتعب بس يلا اخلصي
تسندها كارما وهي تخاف بشدة من ان يحدث اليها شئ وتحاول ان تنزلها بهدوء شديد وتنظر وتين الي باب القصر وتصراخ بصوت عالي وهي تقول.عددددددددددددددي
ينفزع عدي التي دخل الي القصر وتنفزع كارما بشدة ويركض عدي بسرعه الي وتين ويضمها بقوه لتبتسم وتين وتضمه بقوه وتدفن رأسها بين الاحضانه وتقول.ااه يا شقيق الدنيا غدره
.زي الخياره.كان هذا صوت حلا التي دخلت خلف عدي وتنظر الي كارما وتقول وهي تفتح يدها.حبيب قلب اخوك ليك وحشه يا غالي
تركض كارما بسرعه اليها بعد ان تركت وتين الي عدي وتضمها بقوه لتعود حلا الي الخلف قليلاً وتقول وهي تضمها بقوه اكبر.الدنيا وحشه اوي يا كوكو كده تبعدنا عن بعض بالطريقه الوحشه دي
تضحك كارما وتقول.يا بت ده انا شايفكي من يومين ايه الدراما دي كلها
تبتعد حلا عنها وتقول بغيظ شديد.لا غوري يا بت ملقتش فيكي الحضن الحنين
كارما وهي تصم سيلا بقوه.لا وانتي وش حنيه يا بت ده انتي حيوانه وعايزه اللي يضربك كل يوم
تذهب حلا الي وتين التي حملها عدي ونزل بها الي الأسفل وتقول وهي تضع يدها على شعرها.انتي كويسه يا توته
وتين بغيظ شديد.خليني اقعد وبعدها نشوف يا بت الهبله
تتغظ حلا منها بشده وتبتعد عنها ويجلسها عدي علي الأريكة ويعود ظهرها الي الخلف وتذهب ريماس تجلس أمامها وتقول بخوف ودموع تستعد لنزول.انتي حاسه بوجع يا وتين
تبتسم وتين وتضمها بقوه وتقول.لا يا قلبي مش حاسه بايه حاجه
تضمها ريماس بقوه كبيرة وتقول.يعني العمليه مش وجعكي ولا حاسه بيها
حلا بغيظ شديد.دي زايده يا ريماس حد قالك انها ولادة
تنظر اليها وتين وتقول بغضب شديد.حد يبعد عني الحيوانه بتاعت تميم دي
يفتح عدي عينيه بصدمه وينظر الي حلا ويقول.انتي طلعتي بتاعت تميم
تغضب حلا من وتين بشدة وتنظر إليه وتقول.طبعآ لا تميم اخويا بس اختك تاثير المخدر لسه عليها ومخليها تخرف
تبتعد ريماس عن وتين التي قالت بصوت عالي.انا بخرف يا حيوانه ليه ياختي شايفني بت
قطع كلامها عدي التي وضع يده على فمها بسرعه وقال.يخربيتك اتهدي يا بت ده انا قاعد حتي
تمسك وتين يده وتقول بغضب.وانت مكنتش قاعد والكلبه دي بتغلط فيا
ينظر عدي الي حلا ويقول.انتي يا بت مالك ومال تميم
تتوتر حلا بشدة ولا تعرف ماذا تقول لتقول كارما.انت بتنساه ولا ايه يا عدي ده تميم ابن عمك واحد من العيله انت نسيت ولا ايه
ينظر إليها عدي ويبتسم ويقول.مش تقولوا ان القمر واقف ازاي مخدش بالي منك يا قمر
تضحك كارما بقوة وتقول.علشان انت مفكرتش فيا يا حبيبي ودخلت علي اختك علي طول
يضمها عدي ويقول.اخص عليا ازاي اعمل حاجه زي دي لا انا طلعت وحش فعلاً
تضمه كارما وتنظر الي حلا وتغمز اليها بأنها تهده لتتنفس حلا بقوه وتنظر الي وتين التي تضمها سيلا بقوه واشتياق وكانت ان تتحدث لاكن يسمعون التي تقول بغضب طفوليه.انتوا سيبتوني لوحدي اشيل الحاجات دي ودخلتوا علي طول ليه
تبتعد وتين عن سيلا وتنظر الي صاحبة الصوت ترها سلينا وهي تحمل أكياس في يدها لتفتح اليها يدها وتقول.يا حبيبتي يا بنتي معقول عملوا فيكي كده ولاد الكلب دول
ترمي سلينا الاكياس وتركض اليها بسرعه كبيره وتضمها بقوه وتقول.شوفتي يا توته دول ناس زباله اوي
تضحك وتين وتنظر الي عدي التي قال بغضب.اتلمي يا حيوانه احنا اكبر منك
سلينا بغضب طفوليه وهي مازالت بين الاحضان وتين.طالمآ عارف انكم اكبر مني بتخلوني اشيل الحاجات دي ليه لا وتسيبوني وتدخلوا كمان مخفتوش عليا اتخطف
نهت كلامها وتبتعد عن وتين وتقبلها وتبتسم وتين اليها ويقول عدي بغيظ شديد.يا بت ده انا اخاف علي العالم كله منك انتي هو في حد ناقص هم قال يخطفك قال
تنظر سلينا الي وتين وتقول.عجبك اللي اخوكي بيقوله ده يا توته
تضع وتين يدها على شعرها وتقول.ولا يهمك يا قلبي سيبك منه ده مش بيعرف حاجه
ينظر إليها عدي بغضب شديد ويقول.انا مش بعرف حاجه يا وتين
تنظر اليه وتين وتمسك يده وتسحبه الي الأسفل وتقترب من أذنه وتهمس اليه بعدة كلمات ينظرون اليهم الجميع بفضول شديد عاده سلينا التي ضحكت بقوه بعد ان استمعت وينظر عدي الي وتين ببرود شديد وينظر الي سلينا ويتعدل ويقول.تعالي يا وتين علشان اغيرلك علي الجرح واشوف العمليه
تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول.كويسه يا عدي مفيش داعي انك تعمل د
قطع كلامها عدي التي حملها وقال وهو ينظر الي كارما.فين اوضتها يا كوكو
تبتسم كارما وتشير الي غرفة وتين الي الاعلي ليقول وهو يذهب اليها.تمام هاتي علبة الاسعافات وتعالي واريا يا كوكو
تنظر حلا الي سيلا وتقول.وتين قالت ايه لعدي يا سوسو
تنظر اليها سلينا وتضع قدام علي الاخره بغرور تأخذه من وتين وتقول وهي تشير الي الاكياس التي علي الأرض.واحده فيكم تتحرك وتجيلي كيس شيبسي يلا
تنظر اليها ريماس بغضب وتضحك كارما وتركض بسرعه الي غرفة وتين وتقول سيلا بغيظ شديد وهي تنظر الي حلا.عجبك ياختي اهو خليتي القرود تتنطط علينا كان ضروري تسالي يعني
تجلس حلا بجانب سلينا وتقول وهي تمسح علي كتفها.بس يا بت وروحي نفذي لسلينا هانم اللي هي عايزه يلا
تنفخ سيلا بقوه وتذهب تمسك الاكياس وتخرج منهم بطاطس مقليه وتعطي الي سلينا التي فتحت الكيس وتأكل منه وتبقي تأكل منه فهي تعشق هذه البطاطس بشدة تنظر إليهم ترهم ينظرون اليها جميعاً لتبتسم ببالها وتقول.هو طريق الاوضه كان منين
نهت كلامها وتركض بسرعه كبيره الي الاعلي وهي تقول بصوت عالي.انا مش هبيع توته يا بت منك ليها دي الاساس وكل اللي تقوله هتفضل معايا
ينظرون خلفها الفتيات وتركض ريماس خلفها وهي تقول بغضب شديد.واللهي ما هسيبك يا حيوانه يا كلبه
تركض سلينا الي غرفة وتين وتدخل بها بسرعه وتقول دون ان تنتباه.توته دول عا…عاااااااااااا
صراخت بقوه بعد ان رأت وتين تتسطح علي السرير وبجانبها عدي يكشف علي الجرح وهو يعقم به لتلف بسرعه وخوف شديد وتقول.خالو انت بتعمل ايه حرام عليك تعمل فيها كده دي وتين يا خالو سيبها والنبي
ينظر اليها عدي وينظر الي وتين التي ابتسمت وقالت.خلص يا ع
قطعت كلامها الذي دخلت وهي تقول بصوت عالي.خدي هنا يا هب
توقفت عن الحديث وهي تنظر بصدمه شديده الي جرح وتين وتلف بتوتر شديد فهي تتوتر بشدة من هذه الأشياء تنظر اليها وتين وتنظر الي عدي التي بدأ ان يضع علي جرحها شاش اخر ويبدأ ان يضع عليه اللصق بعد ان اطمن عليه تفتح كارما عينيها وهي تجلس بجانب وتين وتمسك يدها وتنظر الي الجرح تره لا يظهر لتتنفس براحه شديده وتقول وهي تضع يدها على شعر وتين.انتي حاسه بحاجة يا وتين
تنظر وتين الي سلينا وتقول.لا مش حاسه تعالي يا سوسو في ايه يا بت
تلف سلينا وتنظر إليها وعيونها تلمع بدموع وتقول.هو بيوجعك مش كده
تنظر وتين الي عدي التي انزل ملابسها ونهض لتذهب اليها سلينا وتترمي بين الاحضانها وهي تجلس بجانبها وتبكي لتضمها وتين بقوه وتقول.في ايه يا سوسو مفيش حاجه وجعني ده جرح صغير اوي خلاص بقي
تنفي سلينا وتقول.لا مش صغير وهو بيوجعك يا وتين وانتي بتكدبي عليا
تضربها وتين بخفه علي رأسها وتقول.انا كدابه يا حيوانه
تبتعد سلينا عنها وتاكل من البطاطس وتقول بدموع شديده وهي تأكل.ايوه انتي بتكدبي عليا علي طول وانا زعلانه منك ميكلمنيش تاني
تنظر وتين الي كارما وتقول.مين دي
تضحك كارما وتقول.ولا اعرفها انتي الوحيده اللي معترفه بيها
ينظر اليهم عدي ويقبل رأس وتين ويقول.همشي انا دلوقتي علشان عندي عملية ضرورة هاجيلك بكره اطمن عليكي خلي بالك من نفسك تمام
اومالت لهو وتين بابتسامة ويبتسم اليها عدي ويسير الي الخارج وكان ان يخرج لاكن يره بالذي تلف بسرعه كبيره لتخبط به بقوه وكانت ان تقع لاكن يسحبها بقوه كبيرة ويمسكها لتقع بين الاحضانه وهو يمسكها بقوه ويميل عليها قليلاً ويضع يده علي خصرها وينظر اليها وما سواها ريماس التي نظرت الي عينيه وتغلق عينيها بقوه وهي لا تريد ان تنظر اليه وتنظر اليهم وتين وتنظر الي كارما التي ابتسمت ووضعت يدها أسفل وجهها وهي تنظر إليهم بابتسامة وتخرج سلينا هاتفها بسرعه وتلقط هذه الصوره بسرعه كبيره ويسمع عدي التقاط الصوره لينظر الي الهاتف وتلقط سلينا هذه الصوره أيضا وينظر عدي الي ريماس التي بين يده وهي مازالت تغلق عينيها ليبتسم ببرود ويلفها بسرعه ويعدلها وينظر اليها ويبتعد عنه تنظر اليه وتين وهي تشعر بأن يوجد شئ ليست مريح اليها وينظر عدي الي سلينا ويذهب الي الخارج تنظر خلفه وتين وتنظر الي ريماس التي وضعت خصلاتها خلف اذنها ويدخلون حلا وسيلا وكل فتاة تحمل صنيه وتنظر حلا الي ريماس بستغرب وتقول.مالك يا بت قابله علي الوان الطيف كده ليه
تنظر اليها ريماس وتذهب تجلس بجانب وتين وتقول وهي تنظر إليها.انتي تعبانه يا وتين
تنظر اليها وتين وتبتسم وتقول.لا كويسه اوي
قالت هذا بنبرة توترت ريماس منها بشدة وتنظر بعيد عنها لترفع وتين حاجبها ويبدأون الفتيات أن يتبدلون الحديث ويتحدثون في عدد كبير من الأشياء

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية لا اعرف الطريق الفصل الثاني 2 بقلم جمانة السعيدي - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top