رواية ذئاب من نار الفصل الثامن 8 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

يدخل الغرفه بعد ان وصل الي القصر يرها تتسطح علي السرير وتنظر الي هاتفها يرفع حاجبه فهي لم تنتباه اليه من انشغالها بالهاتف ليغلق الباب بقوه عن قصد لتنظر اليه كارما وتنفزع وتنهض بسرعه كبيره ينظر اليها ايهم وهو يستغرب فزعتها الغير مبرره بالنسبه اليه ويقول ببرود شديد.كنتي بتعملي ايه
تتوتر كارما بفعل فهي لا تعرف ماذا تفعل الآن وتقول بتوتر شديد.مفيش كنت بالعب بس
يرفع ايهم حاجبه ويقول.ورينا كنتي بتلعبي في ايه
تتوتر كارما أكثر وتقول بصوت متقطع.ااا…ايهم دي لعبه عاديه مش ضروري تشوفها
تسود عين ايهم بشدة وهو يشعر بأن يوجد شئ في الهاتف ليذهب اليها لتقف كارما أمامه بسرعه وهي تضغط علي الهاتف غصب عنها من الخوف ويرفع ايهم يدها ويمسك الهاتف منها وينظر اليها يرها تنظر اليه بتوتر وخوف شديد لينظر الي الهاتف يره يوجد كلمة سر ليقول بغضب شديد.ايه الكلمه
تخاف كارما بشدة وتقول.ايهم كف
قطع كلامها ايهم التي رمي الهاتف علي السرير بغضب شديد ويمسكها بقوه كبيرة ويقول بصوت افزعها بشده.كفايه ايه انتي كنتي بتعملي ايه يا كارما ودي اخر مره هسالك
تخاف كارما بشدة وتنزل دموعها غصب عنها وتقول.ايهم اهده ش
….كارممممممما قولي كنتي بتعملي ايه وانجزي.كان هذا صراخ ايهم العالي بشدة تنظر اليه كارما وهي حقا تخاف منه بشدة وتقول بتوتر وخوف شديد.مكنتش بعمل حاجه يا اي
قطع كلامها ايهم التي قال بصوت هز اركان الغرفه.بت متستعبطيش عليا اومل مالك خايفه كده ليه الا إذا كنتي بتعملي حاجه غلط
تبلع كارما ريقها بصعوبه شديده وهي الآن تتساه كل ما قالوا اليها دياب وجميع خطته التي لم تفعل منها شئ الي الآن سوا انها كانت تتحدث في الهاتف وكانت ان تتحدث لاكن يدق الهاتف لينظر اليه ايهم وهو لا يره امامه من الغضب الشديد فمن الذي يتحدث معها في وقت كهذا ويمسك الهاتف يره رقم ليست مسجل ويره من خارج البلاد ليفتح عليه ويفعل الهاتف علي مكبرة الصوت ويسمع ريما وهي تقول.انتي روحتي فين يا كارما كنت بكلمك وفاجي قفلتي
يرفع ايهم حاجبه بعد ان هدي تماماً وينظر الي كارما ويشير اليها بأنها ترد عليها وتقول كارما بصوت حاولت ان يخرج طبيعي.النت عندي قطع يا ريما وانا معنديش رصيد
يبتسم ايهم ببرود شديد وتضحك ريما وتقول.مرات ايهم الجارحي وبنت جاسر الجارحي معندهاش رصيد يا كوكو
تنظر كارما بغيظ شديد الي التي يبتسم ببرود شديد ويعطيها الهاتف ويذهب الي الحمام وتغلق كارما المكبره وتذهب الي البلكون وتتنفس براحه شديده وتقول.كان هيموتني ابن ماسه
تضحك ريما بقوه كبيرة وتقول.كويس يا بت كده ضمنتي الدنيا
كارما بغيظ شديد.بقولك كان هيموتني تقوليلي ضمنت يا ريما انتي مجنونه ياختي
ريما بغيظ اشد.بت اتلمي وبعدين مش احسن ما يطلع مبحبكيش وتطلعي قاعده معاه علي الفاضي
تبتسم كارما وتقول.علي اساس اني كده ارتاحت يا ريما انا بعكس المفروض ازعل اكتر والصراحه الحوار ده مش داخل عقلي ايهم الجارحي مبيحبش غير نفسه ووتين بس غير كده لا حتي ماسه اشك انه بيحبها بجد
تبتسم ريما وتقول.كلهم بيكونوا في الاول كده يا كوكو حتي عمك سيف كان كده مع تاليا وكان اسوا كمان وبعدين ربنا هديه ادعي انتي ربنا وان شاء الله هيتهد وانتي حولي معاه يا قلبي
تنظر كارما الي الاعلي وتقول.ماشي يا ريما المهم كلمي انتي دياب وقوليله علي اللي حصل علشان مش هقدر اكلمه انا دلوقتي
ريما.ماشي يا قمر يلا بقي روحي نامي وخلي بالك من نفسك كويس يا كوكو
تغلق كارما عينيها وتقول.تمام يا ريمو يلا بقي باي وابقي اطمني عليا الصبح
تضحك ريما وتقول.حاضر يا قمر يلا باي
كارما بابتسامه باهته.باي
تغلق ريما الهاتف وتنظر كارما الي الهاتف وتتنهد بقوه كبيرة وهي لا تعرف ماذا تفعل فهي لم تصدق بأن ايهم يحبها لو واحد في المئه فهي الوحيده التي تره قسوة قلبه معها فهو قاسي بشدة وهذه القسوه تدل علي كرهه وليست حب كما يقولون تغلق كارما عينيها بقوه كبيرة وتسمع التي يقول.كارممما خدي
تلف كارما وتنظر اليه تره يريدي سروال قصير فقط لتشعر بخجل وتذهب الي الداخل وتغلق الباب الخاص بالبلكون وتلف وتقول وهي تنظر الي كل الغرفه الا هو.ايه
ينظر اليها ايهم ويقول.اتوترتي ليه لما دخلت الاوضه وليه مقولتليش انك بتكلمي ربما
تنظر اليه كارما وتعود شعرها خلف اذنها وتقول بتوتر.انت خوفتني لما دخلت مره واحده وكمان صوتك كان عالي اوي
ينظر اليها ايهم ويبتسم ببرود ويقول.خدي هنا
تنظر كارما الي ابتسمت البارده بشدة وتذهب تتسطح علي السرير وتسحب عليها البطانيه وتقول وهي تغلق عينيها.انا عايزه انام دلوقتي يا ايهم
يغضب ايهم منها بشدة ويذهب اليها ويمسكها من ذراعها بقوه ويقول بغضب شديد.انتي مالك يا بت ايه الطريقه دي اللي بتتعملي بيها دي
تنظر اليه كارما وتمسك يده تنزعها من عليها وتقول بصوت عالي.الطريقه دي جات بسببك انت يا ايهم انت وصلت بيك انك تشك فيا بالطريقه دي
ايهم بصوت هز اركان الغرفه.صوتك يا $$$$$ وبعدين اشك في ابوكي عادي لو كانت طريقتك دي ايه اللي غيرك من يوم وليله كده في ايه
تنظر اليه كارما وتنزل دموعها وتنهض وكانت ان تذهب لاكن يسحبها ايهم بقوة كبيرة علي السرير ويهبط فوقها بغضب ويقول بصوت عالي.ردي عليه ومتعصبنيش يا كارما
تنظر اليه كارما وتقول.لما تتكلم زي الناس ابقي ارد عليك يا ايهم ام بالطريقه دي لا مش هرد
يمسك ايهم يدها ويضعها خلف ظهرها ويسحبها بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.والهانم عايزني اتكلم ازاي ولا هي دلوقتي طريقتي بقت وحشه ومش عجبكي
كارما بصوت عالي.ده لفظ تقوله لمراتك يا ايهم لما تحسن الفاظك وتتكلم بهدوء ابقي ارد اوعي بقي وسيب
قطع كلامها ايهم التي هبط علي شفتيها وياكلهم بقوه بين أسنانه ويقطم عليهم بقوه ويمصهم بقوه كبيرة بعد ان شعر بطعم دمائها في فمه ويقطم علي شفتيها الاسفلي بقوه كبيرة وهو يمص دمائها بتلذذ شديد تتوجع كارما بشدة وتغلق عينيها بقوه ووجع وتنزل دموعها التي كانت تحاول تكتمها من خوف والم شديد داخل قلبها ويترك ايهم شفتيها وينزل علي رقبتها ويقبلها بقوه كبيره وهو يرفعها رأسها بقوه بيده ويقطم بين أسنانه بقوه ويضع علي جميع رقبتها علامته ويمسك ملابسها ويشقهم عليها بقوه كبيرة ويهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بقوة وعنف شديد وينظر اليها يره دموعها تنزل وهي مازالت تغلق عينيها ليقوه في قبلاته ويقبلها بوقحه شديده ويبتعد عنها قليلاً وكان ان ينزع جميع ملابسها لاكن تنهض كارما بسرعه وتمسح دموعها وتقول.مينفعش يا ايهم
ينظر اليها ايهم بغضب شديد ويقول.ايه اللي مينفعهوش يا كارما هانم
تمسك كارما ملابسها وتحاول ان تخفي جسدها عنه وتقول.انا تعبانه انهارده ومش قادره علي حاجه سيبني انام دلوقتي وبكره ابقي اعمل اللي انت عايزو
يمسكها ايهم بغضب شديد ويقول بصوت عالي.انتي فيكي ايه يا بت ايه كل الهبل ده من امتي وانتي بترفضي حاجه انا عايزها
تبتسم كارما بوجع وحزن شديد وتقول.وعلشان كده انت مقدر ده يا ايهم ومقدر ان عمري ما قولت لا علي ايي حاجه انت عايزها
ينظر اليها ايهم ويقول بغضب شديد.كارما اتلمي وبطلي الطريقه ال$$$$$ دي
تبتسم كارما وتقول.الحقيقه دايما بتزعل يا ايهم مش كده انت بدل ما تحفظ علي ده بتسوق فيها كل يوم من التاني وانا خلاص مبقاش فيا حيل ليك تاني
يتركها ايهم ويقول ببرود شديد.وماله يا بت عمي مش انتي مش عايزه في غيرك عايز ويتمني ده
تنظر اليه كارما وتتعدل وتتسطح في مكانها وهي تعطي ظهرها وتغلق عينيها بقوه وتقول.يبقي روح ليهم يا ايهم انا مش عايزك تقرب مني تاني بعد كده
يلفها ايهم بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.انتي شكلك شايفلك شوفه تانيه يا كارما
تنظر اليه كارما وتبتسم وتقول.لتاني مره بتغلط في نفسك وانت مش واخد بالك يا ايهم اوعي تفكر ان كلامك ده انك بتهني انا تؤ انت بتهين نفسك متنساش اني مراتك ولو انا زي ما انت بتقول يبقي العيب فيك انت مش فيا انا
يتركها ايهم بعنف شديد وهو يرميها علي السرير بقوه ويذهب الي غرفه الملابس فهو يعلم اذا بقي معها دقيقه اخره سوف يقتلها بتأكد تنظر خلفه كارما وتنزل دموعها بغزاره شديده وهي تتعب بشدة منه بفعل ويخرج ايهم وهو يرتدي

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية وداد الادهم الفصل التاسع 9 بقلم سمسمه - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top