رواية ذئاب من نار الفصل الثامن 8 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

ينظر اليها ببرود شديد وكان ان يستكمل طريقه لاكن يرها تضع يدها علي كتفه وتلف اليه بسعاده شديده وتقول.انت جاي هنا علشاني يا ايهم مش كده
ينظر اليها ايهم ويمسك يدها ويقول.لا يا بت وسيم جاي علشان غزل اوعي
نهي كلامه وهو يبعدها عن طريقه وكان ان يذهب لاكن تضمه رؤي بقوه من الخلف وتقول.حبيبي انت وحشاني اوي تعالي اقعد شويه معايا علشان خاطري
يمسك ايهم يدها ويلفها اليه ويقول بغضب.رؤي اتلمي ومش عايز شغل ال$$$$$ ده انا مش فاضي ليكي
تمسك رؤي يده وتسحبه معها الي غرفتها وتدخل وتغلق الباب وتقترب منه بشدة وتضع يدها على رقبته وتقول بدلع شديد.زمان كان كل همك تكون فاضي لرؤي يا ايهم
ايهم ببرود شديد.اديكي قولتي كان يعني فعل ماضي خليكي فالحاضر
تقترب رؤي منه أكثر بوقحة شديده وتقول.وماله يا حبيبي خلينا فالحاضر انت وحشاني اوي يا ايهم كل حاجه فيك وحشاني اوي وحاسه انك مبقتش بتاعي زي زمان
ايهم ببرود.متحسيش يا رؤي اتاكدي علي طول
تقبل رؤي شفتيه بوقحه وخفه وتقول.طب ما تخليك معايا انهارده يا ايهم متنساش اني مبقتش زي زمان انا مطلقه وكل حاجه بقت مباحه دلوقتي
يمسكها ايهم بقوه كبيرة من خصرها ويسحبها اليه ويقول بغضب شديد.انتي بقتي $$$$$ كده امتي يا رؤي من امتي وانتي بقتي مبتفكريش غير في $$$$$ كده
تبتسم رؤي وتضع رأسها علي كتفه وتقول.من يوم ما سيبتني يا ايهم انا بقت واحده تاني انا محرومه منك يا ايهم ونفسي في يوم من بتوع زمان لما كنت معايا ولما كان نفسك تدخل عليا بس كنت ماجل ده لحد ما نتجوز وانا دلوقتي بقولك عايزك يا ايهم عايزك معايا اوي
يرفع ايهم حاجبه من وقحتها الشديده التي تذيدد بشده وترفع رؤي وجهها اليه وتدفشه علي السرير ليقع ايهم عليه وينظر اليها يرها تنزع ملابسها ببطئ شديد وترميها علي الأرض وتنظر اليه تره ينظر الي جسدها بوقحه وبرود شديد لتهبط عليه وتقبل شفتيه بوقحه شديده وتقول بهمس اليه.رؤي بين ايدك يا ايهم اعمل فيها اللي انت عايزو ومفيش حاجه هتقدر تمنعك دلوقتي
ينظر اليها ايهم ولا يتحدث ام يفعل شئ لتقبل رؤي وجهه وتمسك ازار قميصه وتنزعها بوقحه وتضع يدها على عضلاته وتحركها عليه وتجعل بحركتها نيران تشعل داخل ايهم لاكن نظر اليها ولم تتغير نظرة البرود التي به وتهبط رؤي وتقبل صدره وتطبع قبلات عديدة علي كامل صدره وتنظر الي ايهم وتقبل شفتيه بخفه وتقول.ايهم علشان خاطري المره دي خليك معايا انا محتاجك اوي المره دي بس علشان خاطري
ينظر اليها ايهم ويقلبها علي السرير بقوه كبيرة وينظر اليها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويمسك شفتيها ويمصها بوقحه شديده لتبتسم رؤي وتضع يدها على رقبته وتقربه منها بشده وهي تحاول ان تبدله القبله بوقحتها الشديدة لاكن يقوه ايهم اكثر ويمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليهم بقوه كبيرة اوجعتها بشدة ويترك شفتيها وينزل على مقدمه صدرها ويقبلها بقوه ووقحه شديده لتطير رؤي فوق السحاب من التي يفعله ينظر اليها ايهم ويبتسم ببرود شديد وهو يشعر برغبتها الشديدة وينهض من عليها ويقول بجمود شديد.قولتك مش انا اللي اخون البيت اللي كلت في عيش وملح يا رؤي روحي شوفي غيري
تفتح رؤي عينيها وتنظر اليه بغضب شديد وتنهض وتقول بصوت عالي.علي اساس انك كده مخونتش يا ايهم متعصبنيش وكفايه بقي كده حرام عليك اللي بتعمله معايا واللهي
نهت كلامها وهي تضع رأسها علي كتفه ليقول ايهم وهو يبعدها عنه.وانا مش هعمل ده يا رؤي انتي عايزاه شوفي غيري يعملك اللي انتي عايزه انا لا
ويرميها علي السرير ويذهب الي الخارج وهو يغلق ازار قميصه يسمعها تصراخ بإسمه بصوت عالي ليغلق الباب وهو يعلم بأن لا احد يسمعها بهذه الطريقة فالحائط كاتم للصوت ينظر الي دياب التي كان يقف وهو يميل علي الحائط ويشرف من سيجارته ببرود شديد ليذهب اليه ويقول بغضب.انت بتعمل ايه هنا يالا
يبتسم دياب وينظر الي ازار قميصه المفتوح وهو كان يغلق بها ويقول بجمود شديد وهو ينظر اليه.ليه يا ايهم ما عندك كارما احلي من رؤي بمليون م
قطع كلامه ايهم التي لكمه لكمة قوية بشدة وقال بغضب عارم.ما تتلم يا ابن ال$$$$$ ايه الهبل ده
يبتسم دياب ويمسح بجانب شفتيه وياخذ نفس كبير من السيجاره وينفخه في وجه ايهم ويذهب وهو يبتسم ببرود شديد ينظر خلفه ايهم بغضب شديد وينفخ بقوه كبيرة ويغلق ازار القميص ويذهب الي الغرفه التي يعلم بأنها غرفه غزل ويدق علي الباب ويره بالذي تفتح اليه بعد مدة قصيرة تنظر اليه وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيرة وتنزل دموعها غصب عنها ويقول.ايه اللي حصل يا غزل
غزل بدموع شديده.بتشكك في نسب سلينا يا ايهم وبتقول انها مش بنت حمزه
ينظر ايهم أمامه بغضب شديد ويغلق عينيه لكي يهده قليلاً ويدخل بها الي الغرفه ويجلس علي السرير وهي مازالت بين الاحضانه ويقول.ممكن تهدي يا غزل خلاص محصلش حاجه دي واحده مجنونه سيبك من كلامها
غزل بين شهقتها.انا تعبت يا ايهم والمشكله ان حمزه كويس اوي وكان معايا انهارده وقالي انه هيجي ياخدني لما امه تمشي من عنده وانا مقدرش اسيبه علشان امه هو كويس اوي
يبتسم ايهم ويقول.ومين قالك انك تسيبي يا غزل حمزه راجل جدع وميتسبش يا بت عمي
تبتسم غزل وتبتعد عنه وتقول وهي تمسح دموعها.حقك تقول كده يا حبيبي هو علي طول بيغطي عليكم وعلي اللي بتعملوا
يبتسم ايهم اليها ويقول.حد عرف باللي قولته الست دي
تنفي غزل وتقول.مفيش غير ملك بس
ينهض ايهم ويضع يده على شعرها ويقول.تمام متقوليش لحد تاني واللي يسالك توهي علي الموضوع وسيبي كل حاجه عليا ومتشليش هم حاجه تمام
اومالت لهو غزل وتبتسم وتقول.شكرآ انك حسيت بيا وجيت يا ايهم بجد شكرا
يبتسم ايهم اليها ويقبل رأسها ويقول.بس يا هبله مفيش داعي تقولي كده انا همشي دلوقتي ومع بعض علي تلفون تمام
اومالت غزل اليه ويذهب ايهم الي الخارج وتتحاول نظرته الي الغضب الشديد ويذهب الي الأسفل ويخرج خارج القصر ويركب سيارة دياب ويقودها بتهور شديد وهو يفكر في حديث غزل الكافي ان يغضبه بشدة ويجعله لا يره أمامه ويصل بعد قليل الي منزل حمزه وينزل من السياره ويدق علي الباب بقوة كبيرة تجعل كل ما في المنزل ينفزعون بشدة وتأتي الخادمه بسرعه وتفتح وتنظر إليه وكانت ان تتحدث لاكن يدفشها ايهم بعيد عن طريقه ويقول بصوت هز اركان المنزل بشدة.فوزييييييييييه فوزييييييييييييييه تعااااااالي هننننننا فووووورآ
ينزل حمزه وينظر الي ايهم ويقول.في ايه يا ايهم مالك
ينظر ايهم الي فوزيه التي تخاف منه بشدة وهي تقف امام غرفتها التي توجد في الأسفل ليذهب اليها ويقول بغضب شديد.اللي تخلف من غير جواز دي واحده تربيها انتي يا فوزيه مش واحده من عيله الجارحي اسمعي يا ست انتي انا اللي مخليني ساكت علي تصرفتك ال$$$$$ دي غزل وبقول علشان بيت اختك ميتخربش بس لحد الشرف وانا انسي امي حتي مش اختي اللي تخلف من غير جواز يا فوزيه وابنك عارف ده كويس والا مكنش جاه وخبط علي بيت الجارحي علشان يتجوزها شغل ال$$$$$ ده ميتعملش علينا احنا فاهممممممممه
تنزل دموع فوزيه وهي تنظر الي حمزه التي لم يتحدث ام يقول شي وتنظر الي ايهم التي تخاف منه بشده وتقول بتوتر وخوف شديد.انا مكنش قصدي الل
قطع كلامها ايهم التي خبط الباب بقوة كبيرة ويقول بصوت عالي.قصدك ولا مش قصدك النتيجه واحده عندي وانا لو هسكت دلوقتي وهعدي الموضوع فعلشان ابنك ده غير كده انا ممكن انساه انك ست حتي عند اختي وبلاش تيجي يا فوزيه علشان الوحيده اللي هتندم انتي مش انا تمام
اومالت لهو فوزيه بخوف شديد ليسحب ايهم يده من علي الباب ويقول ببرود شديد وكأنه لم يكون غاضب قبل قليل.بكره اول ما النهار يطلع تروحي تعتذري من غزل وتطلبي منها السماح وبعد كده عايزه تيجي بيت ابنك تتصلي بيا اجي اخد بت عمي من هنا علشان مش هخليها تفضل مع واحده زيك في مكان واحد بعد كده
نهي كلامه ويذهب الي خارج المنزل دون كلمه اخره تنظر فوزيه الي حمزه التي كان يتابع ببرود لتذهب اليه وتقول بغضب شديد.انت ازاي تسكت علي كل كلامه ليا يا حمزه
يبتسم حمزه ويقول.ايهم عمل ليا الاحترام اللي انتي مفكرتيش في لما كنتي قاعده بتطعني في شرف مراتي قدمي انتي مفكرتيش حتي شكلي هيكون عامل ازاي قدمها لما امي تقول الكلام ده وانا واقف
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي تنظر خلفه فوزيه وتنزل دموعها وتقول.ماشي يا حمزه مش انت عايز مراتك هرجعها ومش هتشوفني تاني هنا يا ابن بطني

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية صفقة الظهور والاستعادة الفصل الخامس 5 بقلم هاجر نورالدين - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top