رواية ذئاب من نار الفصل الثالث عشر 13 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

يصل بعد قليل الي المكان الذي يريده ينزل من السياره وينظر اليه وما سوا الملهي الليلي التي يجلسون به أكثر أوقاتهم ويذهب الي الداخل ببرود شديد ويمسك زجاجه ويفتحها ويشرف منها وهو يسير في طريقه ويصل الي الغرفه يره ايهم يجلس وهو ينظر أمامه بشرود شديد ليشرف من الزجاجه ويذهب يجلس بعيد عنه ينظر اليه ايهم ويشعر بأن به شئ ويقول.مالك يالا فيك ايه
ينظر اليه دياب ويشرف من الزجاج ويقول ببرود شديد.سمعت انك طالع مهمة جديده
اومال لهو ايهم ويتنهد بقوه ويقول.هامن علي البنات كويس وهخلي عدي يفضل معاهم وهطلع اسبوعين لمهمه دي
يبتسم دياب بجمود شديد ويشرف من الزجاجه ولا يتحدث لينظر اليه ايهم ويقول.مالك يالا في ايه
ينظر اليه دياب ويعود بظهره الي الخلف وينظر الي الاعلي ويقول بجمود شديد.انا هتجوز رؤي يا ايهم
ينزل حديثه كصاقعه قويه بشدة علي ايهم التي قال بصوت عالي.احاااااا تتجوز مين يا حيلتها
يبتسم دياب ببرود ويقول.شكل السمع بقي خفيف عندك يا ايهم بقولك هتجوز رؤي واضحه هي مش محتاجه اعاده
ينهض ايهم ويقول بغضب شديد.انت بتقول ايه يا دياب رؤي مين اللي تتجوزها انت فاهم كلامك ده كويس
يضحك دياب بخفه وسخريه ويقول.معلش يا ايهم بس انت مينفعش تتجوزها وانت علي ذمتك واحده تانيه يبقي حظ اوفر ليك حول بقي تنساه حبيبت القلب الاولي وخليك في مراتك احسنلك
ايهم بصوت عالي.انت بتقول ايه يا حيوان ما تتلم شويه وتشوف انت بتقول ايه
دياب بغضب شديد.انا عارف انا بقول ايه كويس اوي يا ايهم حبك لرؤي واضح اوي وواضح انك مش عايزني اتجوزها علشان ترجعلها انت براحتك بس طول ما هي مرات صاحبك مش هتبص ليها باصه واحده حتي رؤي لحد دلوقتي معلمه علي قلب ايهم الجارحي بالقلم الأحمر يا ايهم
ايهم بغضب أشد.لا يا دياب رؤي تولع ولا تغور في داهيه هي متفرقش معايا في حاجه بس اللي يفرق انت يا غبي رؤي متنفعش ليك يا دياب وانساه موضوع جوازك منها ده نهائي
يبتسم دياب ببرود وينهض ويقول.للاسف يا ايهم جاي في الوقت الغلط خلاص رحيم أعلن علي خطوتي انا وهي بعد اسبوع من دلوقتي وانا مش هقدر الغي حاجه
يلكمه ايهم بقوة كبيرة ويصراخ به بصوت عالي وهو يقول.افهم يا حمار مينفعش تتجوز رؤي انا مرضهاش عليك تتجوز واحده ممكن تشوف غيرك عادي جداً في يوم من الايام ولو لزم الأمر تكون في سريره في لحظه واحده هتبعيك ع
قطع كلامه دياب التي رد الي اللكمه بقوه كبيرة وقال بغضب شديد.اخرس يا ايهم واوعي تنساه انها حتي لو كانت ايه في الاول وفي اخر بنت عمي
ينظر اليه ايهم ويمسح بجانب شفتيه مكان اللكمه ويبتسم ببرود شديد ويقول.افهم من كده انك هتتجوزها بجد يا دياب
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويقول.معنديش غير الحل ده يا ايهم رحيم حط علاقتي بالكل علي المحك بسبب الجوازه دي وكمان مقدرش اصغر ابويا واخلي عيل في اني اعمل حاجه
ينظر اليه ايهم ويخبط علي كتفه ويقول.يبقي بشفا عليك يا دياب يا سويسي البسها انا كده عملت اللي عليا معاك وملكش حاجه تانيه عندي يا صاحبي
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ينظر خلفه دياب ويغلق عينيه بوجع شديد ويقول في داخله.كل حاجه وافقه ضد علاقتنا يا وتين القدر واهلك وحتي انتي كل حاجه وافقه في وشي وللمره التانيه يا وتين هختار البعد وباللي هعملوا ده هحط الف حاجز بيني وبينك يا رب تقدري تتخطي بسرعه المره دي

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية حبه عنيف الفصل الخامس 5 بقلم ضي القمر - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top