رواية ذئاب من نار الفصل التاسع عشر 19 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

تخرج من الغرفه وهي تفكر في ايهم التي لم يدق اليها الي الآن لا تعرف ماذا حدث ليتركها كل ذلك قال اليها مراد بأنه سوف يأتي لأخذها الصباح لاكن هو تأخر بشدة الآن لماذا لم يأتي الي الان تتنهد بقوه كبيره وكانت ان تذهب الي الأسفل لاكن تره الذي تقف في وجهها لتنظر اليها وتنفخ بضيق شديد وتقول.خير يا رؤي عايزه ايه تاني
تبتسم رؤي وتقول بخبث وغل شديد.عايزكي تجهزي هدومك وحاجاتك من اوضة ايهم علشان هتتنقلي منها قريب اوي يا كوكو وافري وقتك يا حبيبتي
تنظر اليها كارما وتقول.ما توفري وقتك أنتي يا رؤي وابعدي عني انا مش ناقصه هبلك ده
نهت كلامها وتذهب إلى الأسفل تنظر خلفها رؤي وتقول بتوعيد وشر.ماشي يا كارما انا هوريكي مين فين اللي هبله فينا
نهت كلامها وتذهب إلى غرفتها وهي تخطط ماذا تفعل لكي تجعل هذه الفتاه تعرف بالذي فعله ايهم معها لكي تتركه وتتزوجه وتبقي معه هي

يدخل من باب الشقه بعد ان فعل الذي يريده وجعل هذا الحقير يتمني الموت لاكن لم يعطي اليه الآن بتأكد سوف يتركه يتعذب كما تتعذب هي وسوف يجعله يتمني ان لا كان يره وتين في حياته يره ايهم يقف في المطبخ وهو يفعل طعام ليقول بغضب شديد.انت سيبها لوحدها كده ازاي يا ايهم
نهي كلامه ويركض الي الغرفه ويدخل بها بسرعه كبيره وهو يخاف بشده من ان يفقدها ويرها كما تركها تتسطح علي السرير ومازالت تنام ليذهب اليها وينظر الي وجهها الشاحب بشدة وينظر اليها ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد وهو لا يعرف الي أين تذهب بهم هذه الحياه يدخل ايهم الغرفه وينظر اليه ويقول.حاول تصحيها يا دياب هي مصحيتش لحد دلوقتي والدكتوره قالت إن ده من آثار الصدمه حاول تصيحها لحد ما اجيب ليها اكل
وكان ان يذهب لاكن يقول دياب بحزن ووجع شديد.استني يا ايهم يمكن تحتاجك معاها
ينظر اليه ايهم وهو يشعر بوجعه الشديد ليغلق عينيه بقوه كبيره ويبدا دياب ان يحاول يفيق وتين ويهزها بخفه شديده وهو يقول.وتين وتين قومي وتين قومي يا حبيبتي
تفتح وتين عينيها ببطئ شديد وتنظر اليه وتنهض بسرعه كبيره بعد ان تذكرت التي حدث ليمسكها دياب بسرعه ويقول.اهدي يا حبيبتي خلاص اهدي
تحاول وتين ان تبعده عنها وتصراخ وهي تقول.ابععععععتند عننننننننننننني ايهههههههههههههههههم ديااااااااااااااااااااااااب تعال شيله عننننننننننننني دياااااااااااااااااااااااب
يمسكها دياب بقوه اكبر ويصراخ في وجهها بصوت عالي وهو يقول.بببببببببببببببببببببببس ياااااااااااااا وتيييييييين كفايه خلاص محدش هيقرب منك تاني خلاص انا معاكي دلوقتي ومفيش انسان علي وش الدنيا هيقرب منك خلااااااااااص
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها بغزاره وحرقه شديده وتقول.مش هتخلي يقرب مني تاني صح
يضع دياب يده علي شعرها ويقول.اوعدك محدش هيقرب منك طول ما انا عايش خلاص اهدي
تترمي وتين بين الاحضانه بقوه كبيره وتقول بدموع ووجع شديد.دياب اوعي تسيبني والنبي اوعي تسيبني انا بحبك وعايزك معايا والله انا معملتش حاجه متسبنيش علشان خاطري
يضمها دياب بقوه يكاد يكسر عظامها من قوة ضمتها اليها وهو لم يصدق بأنها تفكر بهذه الطريقة تفكر بأنه يتركها بعد الذي حدث لا تعرف هذه الفتاه بأنه لم يتركها الا وان كانت روحه تتركه معها ينظر اليهم ايهم ويبتسم ويذهب الي الخارج لكي يعطي اليهم فرصه قليلاً برغم غيرته الشديدة لاكن يعلم كل العلم بأن شقيقته تحتاج الي دياب بشدة الآن يقبل دياب شعرها بعشق ووجع شديد ويقول.بعشقك يا غزال الوحش بعشقك وهفضل اعشقك طول ما انا بتنفس في الدنيا دي يا وتين
تبكي وتين بوجع شديد وتصراخ بصوت عالي وهي تتألم بشدة داخل قلبها ليضمها دياب بقوة اكبر ويقول.هششششششش بس يا حبيبي بس خلاص انسي كل حاجه خلاص
ترفع وتين رأسها اليه وتقول بدموع شديدة وصوت متقطع.ه.ه و ه و ق رب من ي وش ال هد وم ي ك لها يا دي اب وك مان ق رب م ني و
(هو هو قرب مني وشال هدومي كلها يا دياب وكمان قرب وو) قطع كلامها دياب التي هبط علي شفتيها ويمصها بقوه وهو لا يريدها تستكمل وتقول اليه كل ذلك لا يريد ان يسمع أكثر من ذلك تنزل دموع وتين بغزاره وألم شديد ويبتعد دياب عنها ويمسح دموعها ويقول.مش عايز اسمع حاجه تانيه يا وتين كفايه وكل اللي راح هننساه احنا الاتنين محدش فينا هيفتكر حاجه من دي تاني فاهمه
تنزل دموع وتين بغزاره ووجع شديد وهي تنظر اليه ليبتسم دياب ويمسك رأسها ويقربها منه بشدة ويضع جبهته علي جبهتها ويغلق عينيه بقوه وهو ويقول بخبث متصنع لكي يخرجها من حالتها.ما تيجي اخطفك تاني يا غزال اخوكي وبقي زي القرد اهو تعالي نرجع ومحدش يعرف عننا حاجه تانيه
تبتسم وتين بوجع وحزن شديد ولا تتحدث لينظر اليها دياب وكان ان يتحدث لاكن يسمع التي يقول.قرد في عينك يا حيوان كفايه وابعد عن البت احنا مش عايزين امثالك يقرب من الاميرة بتاعتنا
نهي كلامه وهو يسحب وتين منه لتنظر اليه وتين وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيره ليضعها ايهم بقوه وهو ينظر الي دياب التي نظر اليها بحزن شديد ويضع راسه بين يده وهو لم يعرف ماذا يفعل معها بعد الآن ويغلق عينيه بقوه كبيره وتنزل دمعه بحزن عميق وهو يشعر بأنه يتربط الآن ولا يعرف ماذا يفعل في كل ذلك يقبل رأس وتين ويقول.يلا يا اميرتي تعالي علشان تأكلي
تنفي وتين برأسها بعنف شديد بأنها لا تريد شئ ومازال يوجد خوف كبير داخل قلبها وتبحث عن الأمان بين الاحضانهم تريد ان يذهب هذا الوجع والخوف الشديد من كل شئ لاكن لا احد منهم يفهم ذلك فالاثنين يفهمون بأنها تتوجع وتحزن بشدة لاكن لا يفهمون هذا الخوف التي بيداخلها ويقول ايهم بصرامة شديدة.وتين حياتك متنفعش كده احنا خلاص خسرنا حاجه مش هنموت عليها خلاص انسي كل اللي حصل وعيشي حياتك تاني
تبكي وتين بغزاره ووجع شديد وتقول بعدم وعي.هو هيجي تاني يا ايهم هو مش هيسيبني كده وهيجي تاني هو قال انه مش هيسيبني وقال انه هيقتل دياب علشان هو جبني هو هيقتله يا ايهم هيقتله وانا هموت بعده اااااااااااااااااه اااااااااااااااه
تصرخ وتين بوجع شديد وهي تبكي بحرقه وقوه شديد تجعل كل ما يرها يتقطع قلبه عليها يمسح دياب دموعه التي نزلت غصب عنه بحزن شديد عليها وينهض ويسحبها من ايهم ويضع يده على شعرها ويقول.بس يا روحي بس انا معاكي ومش هسيبك تاني ثانيه واحده بس خلاص علشان خاطري انا تعبت من دموعك دي كفايه يا وتين علشان خاطري انا بموت كفايه عليا كده
تترمي وتين بين الاحضانه وتبكي بقوة شديدة ينظر اليها ايهم ويلكمه الحائط بقوه كبيره وغضب شديد ويذهب الي الخارج ينظر خلفه دياب ويغلق عينيه بوجع شديد ويقبل رأس وتين ويحملها بين يده ويتسطح وهي بين الاحضانه ويضمها بقوه كبيره ويشعر بها تنام او لنقول بأنها فقدت الوعي للمره التي لا نعلم عددها يضمها دياب بقوه اكبر وهو لا يريد يخسرها ام يرها كهذا فقلبه يتفتت من الداخل من الوجع عليها وهو يرها بهذه الحاله يتمني ان لو كان يمنع كل ذلك يتمني ان كان يموت قبل ان تشعر بكل هذا الوجع لاكنه سوف يفعل كل شئ لأجل ان يجعلها تتنساه كل ما حدث سوف يعوضها علي كل ما رأت كان هذا تفكير دياب التي يرهق بشدة فهو يشعر بنار جهنم تشعل بداخله ولا يعرف ماذا يفعل لكي تطفئ هذه النار لا يعرف ماذا يحدث بهم وماذا يحدث بهذه العلاقات التي لا احد يعلم الي أين يذهب بهم القدر

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية حبيب عينيا الفصل الثالث 3 بقلم إيمان شلبي - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top