رواية ذئاب من نار الفصل التاسع عشر 19 بقلم بيري الصياد – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

.عجبك تصرفات ابنك دي يا ماسه هانم اتمني تكوني راضيه دلوقتي.كان هذا صراخ مراد العالي بشدة وهو يقول ذلك لماسه التي نهضت وقالت.اهم حاجه عندي ان بنتي كويسه يا مراد ميفرقش معايا حاجه تاني
نهت كلامها وتذهب إلى الاعلي ينظر خلفها مراد بغضب شديد وكان ان يتحدث لاكن يقول مالك.اهده يا مراد وبلاش العصبيه دي بنتك مع اخوها مش مع حد غريب اهده واطمن عليها
ينظر اليها مراد وينفخ بقوه كبيره ويذهب الي الاعلي وتنهض كارما وتقول.طيب عن اذنكم انا هروح انام
تنظر اليها روان وتقول.بدري كده ليه
تبتسم كارما وتقول.بقالي كتير منمتش وحاسه اني تعبانه شويه هروح انام هرتاح واكيد هكون كويسه تصبحوا علي خير
الجميع عاده رؤي التي نظرت إليها بخبث وغل شديد.وانتي من اهله
تذهب كارما الي الاعلي وتدخل غرفتها وتنظر اليها وهي تشتاق ان تبقي بها لاكن لم تشتاق الي لحظاتها بها فهي لا تريد ايهم يتغير ويعود كما كان في السابق تره بالذي تدخل عليها الغرفه لتنظر اليها بغضب شديد وكانت ان تتحدث لاكن تشير اليها رؤي وتقول.قبل ما تتكلمي انا عايزه مصلحتك يا كارما اهدي واسمعني كويس
كارما بغضب وسخريه.لا وانا كده المفروض اصدق مش كده
تبتسم رؤي وتقول.طيب عايزه مصلحتي ومصلحتي دي هتخليكي متكونيش واحده مغفله ومضربه علي قفاها
كارما بغضب شديد.رؤي اطلعي بره ومتتكلميش معايا تاني اطلعي يلا
تبتسم رؤي وتذهب تتسطح علي السرير وتقول بخبث شديد.انتي ليه مش مصدقه ان ايهم خانك معايا مره قبل كده وكان بيجيلي علي طول ليه يا كارما
كارما بصوت عالي.علشان انا واثقه في ايهم يا رؤي ومش واحده زيك اللي هتهز الثقه دي
تضحك رؤي بقوه وسخرية شديده وهي تنظر الي سطح الغرفه وتقول.طب والله طلعتي هبله فعلآ
وتلف اليها وتقول.ايهم ايه اللي تثقي في ده انا لما كنت معاه مكنتش بثق في بجنيه حتي وكنت متوقعه منه الخيانه في ايي لحظه جايه انتي دلوقتي وتقوليلي بثق في يا رب ثقتك دي تكون نفعتك في حاجه يا كوكو
نهت كلامها وتضحك بقوة شديدة تنظر اليها كارما وقلبها يدق بعنف شديد من الخوف بأنه يفعلها بفعل سوف تموت إذا فعل ذلك تحاول ان لا تصدق شئ وتقول.اطلعي بره وملكيش دعوه بحياتي انا واثقه في ايهم اكتر من ما تتخيلي وعارفه ومتاكده ان عمره ما يخوني
تبتسم رؤي وتقول.طب لو اتاكدتي انه خانك فعلا هتعملي ايه
كارما دون تفكير لحظه واحده.مش هقعد علي ذمته ثانيه واحده ومش هخلي يشوف وشي تاني
تنظر اليها رؤي وهي تتمني ذلك بشدة وتنهض وتقول.تمام انا هخلي بنفسه يعترف انه خانك معايا يا كارما بس انتي هتنفذي كلامك وهتطلعي من حياته بعد ما يعترف بكده
تنظر اليها كارما وتقول بغضب شديد.انتي واحده زباله اوي يا رؤي بجد
تقف رؤي وتقول بصوت عالي.رجعتي في كلامك علشان خايفه وعارفه ان ايهم يخونك عادي جداً مش كده يا كارما
كارما بصراخ شديد.لا مش كده ايهم لو خاني فعلآ زي ما انتي بتقولي هيطلع من حياتي نهائي انا مش عايزه واحد خاين في حياتي ولا هقبل بي معايا حتي
تبتسم رؤي وتقول.تمام ايهم هيعترف بأنه خانك معايا وانتي هتطلعي من حياته تمام
تنفخ كارما بقوه كبيره وتقول.اطلعي بره يا رؤي ولحد ما تعملي ده ابقي تعالي ووارينا هتعملي ده ازاي ايهم مش خاين ولا بيخون
تضحك رؤي بسخريه شديد وتقول.نبقي نشوف وشك بعد ما تعرفي الحقيقه وان ايهم بيغفلك من زمان اوي وانتي علشان هبله مصدقه كل حاجه
نهت كلامها وتذهب الي الخارج تنظر خلفها كارما وتشعر بوجع شديد في قلبها من حديثها وبأن ايهم يخونها مع هذه الفتاه تذهب وتتسطح علي السرير وهي تحاول ان لا تصدق هذا الحديث ولا تريد ان تصدق بأنه خانها تتذكر بانه يتغير لأجلها وتتذكر معاملته معها الايام الاخيره لتمسح دموعها التي تنزل وتقول.هو بيتغير علشاني وعلشان نبقي حياتنا حلوه اكيد مش هيعمل ده لو بيخوني زي ما هي بتقول ايهم مش خاين هو مخنيش اكيد ايوه صح هو مش خاين
كانت تقول حديثها وهي تحاول ان تقنع حالها بهذا الحديث وهي لا تريد ان تصدق بأنه فعلها بالفعل

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية هوس الكينج الفصل الخامس عشر 15 بقلم بيري الصياد - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top