رواية جنان في بيت صعيدي الفصل العاشر 10 بقلم اسماء حبيب – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

حميده بغيظ،،، ادامه معتعرفيش تطبخي يا بنت البندر اي الي دخلك.
جنان بتتكلم في سرها،،، لاء كدا هاروح في ابو بلاش.
جنان وبتمثل انها ديخه،،،، اااه منصور راسي بتوجعني.
حمدان بخضه،،، جري اي بسى.
منصور وشال جنان وكأنه شايل بنت اخته وجنان لفت اديها حولين رقبه منصور وبكلم ابوه،،، اني هطلعها ترتاح وجاي يا بوي.
اما جنان فطلعت لسنها لفاطمه وغمضه عنيها تاني وسنده علي كتف منصور.
فاطمه بغيظ اكبر،،، ماشي يا بنت الدهشوري اما وريتك.
منصور طلع جنان الاوضه ونزلها علي السرير وجاب فوطه مبلوله وبمسح وشها.
جنان بابتسامه،،، شكراً.
منصور بغيظ،،، انتي تكتمي خالص.
جنان بأسي،،، المنحوس منحوس حتي لو حطوا علي راسوا فنوس، دا بدل متقولي كلمه عدله يا اخ منصور وااا وكستاااه.
منصور بضيق،،، اي الي نزلك تحت ومتقوليليش.
جنان،،، ودي كمااان يا منصووور هقولهالك ناقص استأذن منك علشان ادخل الحمااام.
منصور بضيق،،،، يعني عجبك الي عملتيه ده.
جنان بتنهيده،،، لاء بس انا عملت كدا فكرت هتصالحني بقي اعمل اي منمتش اليل وبفكر في حل اصلحك وملقتش غير الاكل اصل عرفاكر انتي بكرش.
منصور بغيظ،،، كرش ايييي.
جنان بتوضيح،، لاء مش قصدي انك عندك كرش بس اقصد مفجوع وعلي رئس الست فاطمه عيد قلب الراجل معدته.
منصور بحيره،،، اني مش عارف اربطك بجنزير ولا اعمل فيكي اي.
جنان،،، وهون عليك يا ابو الصرصير كدا دا انا مراتك يا جدع دا داااا انا فكرت فيك وغدرت بيا عشمتني بالجواز وفلسعت يا حنفي اعااااء.
منصور بغباء،،،، بتقولي اي مفهمش.
جنان،،، الحمد الله انك مفهمتش، المهم صالحتني!
منصور،،، ولو قولت لاء.
جنان بخبث،،، خلاص افكر في حاجه تانيه اصلحك بيها.
منصور بسرعه،،، عظيم بيمين منتي مفكره تاني اني خلاص امسامحك.
جنان،،، ههههه اييييح رجاله مبتجيش غير بالعنف والمصايب، احم شكرا يا منصور.
منصور بتأكيد،،، مهتعمليش مشاكل تاني صوح.
جنان،،، اممم هفكر.
منصور،،، جنااااااان.
جنان بتمثل الببرئه،،، نحم.
منصور،،، اتعدلي.
جنان،،، لي هو انا معووجه!
منصور،،، اتعدلي في كلااامك.
جنان وبتأدي التحيه العسكريه بتمثيل.،،، حاااضر يااا فندم، ها كدا حلو.
منصور سبها ونزل…..
جنان بزهق ولتتمشي في الاوضه،،، لاااء مش قااادره لازم اعمل حاااجه هدني قعده كدا اسلم علي الحطااان.
~ اما عند زهره….
زهره بتلبس هدومها وبعدين جهزت كتب الجامعه وطلعت،،، حوووسااا ياااا حوووساااام، مش برد لي، يااا ابن روحيه انتَ فيين!
حسام خارج من اوضته وبيظبط الملفات،،، ها عيزه اي!
زهره،،، يلا علشان نمشي مش نتأخر علي الجامعه.
حسام،،، شيفك عنتي بتهتمي بمحضراتك اهو بجد برافوو عليكي.
زهره،،،، اتنيل جتك خيبه دنا بروح اغير جو واكل وبكمل نومي في المحاضره.
حسام وشعلقها من افاها،،، بت انتييي اعمل فيكي اي!
زهره بضحك،،، ادخل بيا جمعيه وقبضني الاول ههههه.
حسام بفرسه،،، ياااا جنابي الي هتفرجع منك يااافرستي.
زهره،،، الي مفروووس مننا يعمل زينااا اااه، المهم صحيح هات فلوس.
حسام،،، مش هديكي شلن عرفاااه.
زهره،،، لا خلهولك انا عيزه 500 علي السريع ونجز اخلص.
حسام،،، شحاته رزله وأتمه لا مش مديكي.
زهره قربت منه وبتخن صوتها،،، طلع ياااض بالحسناااا لعمل معاك القلاشه وام علي وبلحه الشااام.
حسام بسرعه،،، الله ويسلام بقي لو البتاعه الي فيها كريز ده يااااه تحفه.

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية لين القاسي الفصل الثامن عشر 18 بقلم اماني المغربي - للقراءة المباشرة والتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top