رواية جنان في بيت صعيدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم اسماء حبيب – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

حسام ومسكها من البلوزه وقدها بغضب ليه وبصوت واطي ممزوج بالغضب،،،،، انتي لي عيزه تجيبي اجلي عيزه تموتيني مشلووول يا زهره انطقي.

زهره بتوتر شديد،،، ل لاا والله مش بحب اجيب اجلك بس هو الي بيجري ورايه وعايزني اجيبه اعمل اي حظك نحس وبعد لصوت وفضحك في الشقه.
حاتم طلع من اوضته بزعيق،،،، اييي منك ليها مش عارف انام يا شويه بهايم.
زهره بتبص بطرف عنها لحسام،،، شوفت علطول كاسفنا وجايبلنا التهزيئ.
حسام بضيق،،، يا بابا دي ك…
حاتم بعصبيه،،، مش عايز اعرف وكل واحد علي اوضته ومفيش غدا يلاااا بقي انا هعلمكم الادب من اول وجديد يا عيال روحيه.
روحيه من وراه،،، ايوووه يا حج اديهم علي دمغهم.
زهره بهمس لحسام،،، شوف الوليا امك بتحامي لبوك احنا لازم نرفع عليهم قضيه استحواز.
حسام بنفس الهمس،، معاكي حق دي ولا تقوليش جيبانا من الشارع ولا مربيانا سبيل لله في لله .
حاتم بغضب،، يلااا انتم لسا وقفين.
حسام اتنهم ودخل اوضته بضيق نوعاً ما من اخته الي ضيعت هبته خالص وبعد دقايق سمع تخبيط علي الباب.
حسام بتنهيده،،، ادخل.
زهره دخلت بسرعه وقبل ما تقفل بتبص يمين وشمال وبعدين قفلت،،،، حوووساااا حبيب الملايين وحشتني الدققتين دول.
حسام بمسح وشه بغضب وقفل الجهاز الي بشتغل عليه،،،، نعم اي المصيبه الجديده يااااا جلابه المصايب.
زهره طلعت قعده جمبه علي السرير وبتنهيده،،، انا اسفه يا حوسه قلبك طيب صح وهتسامحني اش كدا برضو ولا اي.
حسام بيبصلها بطرف عينه،،،، ايوه يختي تلبسيني مصيبه وتجبيلي التهذيئ وقله القيمه وفي الاخر تضحكي عليا بكلمتين.
زهره بضحك،،، يا ابن روحيه لو مضحكتش عليك هضحك علي مين بس، وبعدين دا انا جايه احكيلك اي الي حصل معايه النهارده.
حساب بفضول،،، هااا هااا احكي.
زهره بقربت اكتر،،، شوف انا كنت سايقه العربيه وخير اللهم اجعله خير يارب لبست في عربيه واحد لا اعرف اصله اي بتكلم لغه معشر قريش وبعدين يتعلم زي الناس عادي المهم واحد متقلب لاحوال الجويه ولما خبط فيه حاولت اني البسه التهمه علشان مش يزعقلي انتي عارف محبش حد يزعقلي ابداً الي انت بس يا حوسه …
حسام باستمتاع ،،، ها وبعدين.
زهره،،، وعينك ما تشوف الي النور صوت ولميت عليه الناس والواد يعيني اتكوم زي اشوال البطاطس علي الارض يستاهل مفكرني اييي هسكتله.
حسام،،، وبعدين يا جلابه المصايب.
زهره،، ولا حاجه كلمت جوجو ودخلت المحاضره بعدها.
حسام بتذكر،،، زهره هو انتي مش كلمتي جهاد.
زهره بتنهيده زعل،،، لاء هروح اكلمها شكلي زودتها حبتين.
حسام بسخريه،،، حبتين يا زهره.
زهره بتنهيده،،، خلااص يا عم زودتها اوي اما اروح اصالحها.
حسام بابتسامه،، شطوره يا زهره.
زهره بسخريه،،، شطوره اي بتكلم بنت اختك.
حسام وبيجيب كتاب من جمبه وبحدفه علي زهره،،، غوري الزوق مش ينفع مع امثااالك ابداً والله.
زهره خرجت وقبل ما تقفل الباب دخلت رسها،،،، منك لله يا ابن روحيه روح يا اخي وانتي شبك الفسيخه الحمضانه.
~ غي بيت عمار….
دنيا بتعب وبطبطب علي جهاد،،، اي يا بنتي مش كفايه كدا طيب اعيط بدالك شويه ونعمل ورديه بدل ما تتعبي وتفرفري مننا.
نرجس بتنهيده،،، يا بت مالك بس حد زعلك.
جهاد وكانت بتعيط في حضن خالتها،،،، انا والله كنت عيزه مصلحتها بس.
دنيا بسرعه،،، ايييوه مين… ما هو اسم الجاني؟ عللي مع التوضيح

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية عشقي الأسود الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ملك أحمد – مدونة كامو - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top