رواية جنان في بيت صعيدي الفصل التاسع 9 بقلم اسماء حبيب – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

حسام بتنهيده وبقفل الجهاز،،، يا بنتي هو انتي جايه تهزئيني ولا تنكدي علي الي جبوني.

زهره بزهق،،، يا عم زهقانه وجهاد مجتش باين عندهم عريس كدا وقولت اتسلي عليك لحد اما نروح.
حسام،،،، لي شيفاني قرطاص لب ، و وجهاد اتقدملها عريس.
زهره بتمثيل وبتلعب في قلم قدمها،،، باين كدا والله اعلم يا ابن روحيه ان البت كدا شكلها مدلوقه علي الجواز وانا بقول اهو التعليم مش بنفع اخرتنا قعده علي حله محشي ولا اي يا ابو حوسه.
حسام،،، دي نظريه عقيمه و…
زهره وبتخبط علي صدرها بصدمه،،،، نزريه عقيمه يعني مش هتووولد لاءىلاء يا خويه نعملها عمليه انابيب مطبخ وهتخلف توئم ان شاء الله بس متحشرش بوزك فيها.
حسام بغباء،،، هي اي دي معلش.
زهره،،، النظريه يا ابن روحيه مين واخد عقلك.
حسام بسخريه،،،، والله ودي هتولد طبيعي ولا قيصري.
زهره بمشاكسه وضحك،،، لا هنزل البيبي بفلاشه.
حسام قام وقف وزهره راحت نطه من علي المكتب بسرعه ومسكه ازازه المياه،،،، وربنا لو قربت مني لهغرق نفسي ووديك في دهيه انا بقولك اهو.
حسام بيقرب ببطء،،،، والله يا زهههره لو ما سبتيني في حالي لكسر نفوخك.
زهره سابت الكوبايه علي الارض وحولت تجري وحسام وراها ولاتنين دول اشبه Tom and Jare.
الباب خبط زهره قعدت علي الكرسي بسرعه هي وحسام الي فتح الجهاز ولبس النضاره،،، احم اتفضل.
العميد بتاع الكليه دخل وحسام وزهره وقفوا.
‏حسام،،، اتفضل يا فندم اتفضل.
‏العميد بابتسامه،،، انا ك….
‏وهنا العميد اتلعبك في الكوبايا الي زهره كانت حطاها علي الارض ووقع.
‏حسام جري وسنده،،، اسف يا فندم واللله اسف.
‏العميض بضيق نوعاً ما،،، اي الي جاب الكبااايه دي هنا!
‏زهره بتلعسثم،،، ا اص يا فندم كان في نمله عطشانه ف ف فقولت اخد فيها ثواب سقايه نمله، احم وعادي با فندم محصلكش حاجه وعادي بتحصل في احسن العائلات يعني.
حسام بص لزهره بغضب وقعد يعتذر للعميد بشده والعميد قعد وبدا يتكلم مع حسام وزهره متنحه ولا هي فهمه حاجه وبتهز رسهه.
العميد بابتسامه مع بعض الجديه،،،، فهمت يا دكتور حسام لازم الدفتر يكون كامل وتبعتلي الاحصائيه علي الحساب الشخصي.
حسام،،، تمام يا فندم حاضر.
العميد خرج وزهره بصت لباب بضحك،،، دا عليه حته وقعه انما اي اشبع بـ ذكر البط الفطسان.
حسام وضربها علي افاها من فوق الطرحه،،،، انتي اصلا قليله الزوق وكمان بتغلطي فييييه بابا ربانا علي كدا يا محترمه انطقي قووولي.
زهره بمشاكسه وضحك،،، خلاص يا عم خلي البساط احمدي، وغلط يا عم خلاص وبلاش قفشه حارمي الشباشب دي ابوس ايدك.
حسام،،، يلا ورايه حسبنا في البيت.
زهره،،،علفكره مكنش خمسين جنيه اختهم منك يعني هدهوملك علي الجزمه يلا قدامي.
حسام شدها ليى،،، خمسين جنيه اي يا معفنه دنتي منفضي محفظتي اول باول.
زهره،،، الله لو انا منفضكش مين هينفضك غيري يا حوسه قوولي يا ابن روحيه ميين ولاااا شكلك بتخوني يالااا.
حسام بدهشه،،، هي وصلت لي يالااااا كمان.
زهره بابتسامه،،، وبأذن واحد احد بحضر لقرص جديد مع شطله الصياعه الجامعيه لتدريس اللغه العربجيه لو حابب تنضم لينا هات فلوس وانا ادخلك.
حسام رافع ايده بجنون،،، زهههههههره.
زهره بهدوء وبتدعي البرئه،،،،، نعم يا حوسه.
حسام ولسه علي وضعه،،، منننك لله يا زهره.
~💥 في سراياااا حمدان الجبلاوي 💥~
جنان نزلت تتسحب بعد ما لبسه بنطلون جيبا واسع وطرحه وجاكت جنس ومسكه الكاميرا في اديها،،، يااارب استرها علي الغلابه يااارب.
جنان خرجت من السرايا ووصلت للجنينه،،، امممم اي المتاها دي هخرج ازاي انا كدا ياربيييي.

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية 120 كيلو الفصل الرابع عشر 14 بقلم جمانة السعيدي - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top