مدونة كامو – رواية عشقي الأبدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة ناصر – قراءة وتحميل pdf

رواية عشقي الأبدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة ناصر

رواية عشقي الأبدي الجزء الثاني عشر

رواية عشقي الأبدي البارت الثاني عشر

عشقي الأبدي
عشقي الأبدي

رواية عشقي الأبدي الحلقة الثانية عشر

في شركه الألفي
حازم بصوت ارعب الموظفين كعادته… ال بيحصل ده تهريج يابشمهندسين الصفقه لاما لينا لاما لينا مفيش ؤبشن تاني عندكم احنا مش بنهزر انتوا لازم تعرفوا
انتو بتشتغلوا فين دي امبراطوريه عز الدين الالفي
لتكونوا قدها لاما تتفضلوا توروني عرض أفادكم
الموظف/ يافندم المقاول مش عاجله اليوميه حد قومه علينا
حازم بصله بعصبيه/ تشوف غيره في داهيه هو المهم شغلنااا ميتعطلش ثانيه واحده انا بقولك اهو انت مسؤول قدامي ع الموضوع ده انا مبحبش العطله
اتفضلوا ع مكاتبكم
حازم خرج من ؤضه الاجتماعات ودخل مكتبه وعقاريت الدنيا كلها بتتنطط قدامه
– جميله
جميله دخلت بسرعه بمكتب حازم وهي خايفه
– نعم يابشمهندس
جميله/ عمر وصل ولا لسه
جميله بتوتر / بشمهندس عمر لسه موصل
جميله مكملتش كلمتها كان عمر واقف وراها زقاطعها
– مو اي ياجوجوو روحي جهزيلي الفطار
حازم بصله بغضب
عمر بغمز/ قصدي القهوه القهوه ياجميله
حازم قعد ع مكتبه وبصله بعضبيه/ هتبطل استهتار امته عرفني بجد هتبطله أمته
عمر بهزار/ مالك كده يازوما شايط ومش طايق نفسك ليه
كانت كنت بطلع فراشات امبارح
حازم بنفس الغضب/ يابني ادم شغلك اهم من هزارك ده ممكن افهم حضرتك مستهتر ومهمل ليه
عمر /مانت موجود اهو ربنا يخليك ليا
حازم/ عمر لازم تهتم بشغلك زياده عن كده
عمر/ في صفقه بمسكها بتخسر
حازم / مش موضوع صفقات يعاني
عمر / لا في صفقه يمسكها بمخسرها
حازم/ لا كل صفقاتك تمام بس لازم تكون ملم بكل حاجه
انت سيادتك تعرف ان مشروع التجمع واقف بقاله يومين بسبب المقاول
عمر / لا معرفش بس انت موجود اهو
حازم/ اتفضل انزل الموقع بنفسك وتخلص الشغلانه دي
لازم الصنايعيه يشوفوا ان صحاب الشغل مش نايمين ع ودانهم
عمر / انا انزل الموقع انت اكيد بتهزر صح
حازم بصله بجديه/ ومتنزلش الموقع ليه مش مهندس مدني ولا احنا بنتبلي عليك
عمر قعد وحط رجل ع رجل /, اه انا شهادتي مهندس مدني بس انا شكلي طيار ضابط حاجه في الرنج ده
انا مكاني جانب الموضيفات العسلات مش جنب عم بيومي الصنايعي ولا عم صابر النقاش انت بتهزر صح
حازم/ او مكانك جنب المجرمين برضو قوم واخلص
قدامك ساعه والاقيك في الموقع
عمر/ بس
حازم شاورله بإيده وحظره يتكلم.. مفيش نقاش اتفضلللل
عمر بصوت عالي/ جمييله اقفلي ع الفطااار وجهزيلي الصن بلووك بتاعك
حازم/ امشي يلا صن بلوك اي ياارب اهديه او خدوو علشان حرام ادخل السجن في عز شبابي عليه
عمر بغمز/ تقدر تستغني عني
حازم بضحك/ اع عادي غور من وشي وياريت ترجع بالتقارير النهائيه
عمر خرج وهو بيتأفف وحازم فضل باصص ناحيته
-يارب يهديك ياعمر يارب واشوفك شخص مسؤوول قبل ماموت بقه
عمر من بره/ بعد الشر عليك ياحبيبي
حازم بضحك حدف الملف في وشه وعمر خده منه
– خدي ترمي الشغل ال جميله تعبانه في ع الأرض
حازم قام برقله/ انت بتخلي البت تعملك شغلك يخربيتك
جميييييله تعالي هنا
جميله بتوتر/ ايوا يابشمهندس
حازم/ انتي بتعملي شغل عمر
جميله بصت لعمر ورجعت بصت لحازم… لا طبعاً كله بتعليمات بشمهندس عمر ده بشمهندس شاطر جدااا
أصلا لولا تعليماته مش هوصل للي انا في ده
عمر بص لجميله وبعتلها بوسه في الهوا … عليااا النعمه
انتي اصلييي اجدع انثي في المكان ترقيه وعلاوه
حازم ربع أيده وبصله/ هترقيها تمسك مكانك ياعني ولا اي لو كده معنديش مانع
عمر بص لجميله/ لا مش للدرجه ياجوجو علاوه ومكافأه
عمر رفع كف ايده وجميله رفعه كف ايدها والاتنين خرجوا من قدام حازم
حازم/ ده هيجنن الموظفين حتي السكرتيره العاقله جننها
منك لله ياعمر
في بيت هنا
هنا لبست وجهزت نفسها علشان تروح الجامعه
وخرجت سلمت علي بابها واداها تعليماتها كالعاده
وهنا نزلت وقررت تتمشي شويه
وبعدين تطلب ؤبر
فجأه تليفون هنا رن وكان والدها
– الو ايوا يابابا
فريد/ انتي فين ياهنا
هنا/ بتمشي شويه يابابا مخنوقه قولت اتمشي
فريد/ طيب اول متوصلي الكليه طمنيني ياحبيبتي
هنا/ حاضر يابابا اول موصل هعرفك اكييد
وليان في بيتها كانت بتجهز علشان ترجع جمعتها وتشوف المحاضرات ال فاتتها
ليان/ صباح الخير يادادا
رجاء/ صباح النور رايحه فين بدري كده
ليان/ رايحه الكليه انا قربت ع الإمتحانات ولازم اخلص بقه
رجاء/ تماما بس لازم تفطري حازم منبه عليا مخرجكيش من غير متفطري
ليان/ انا وهنا متفقين هنفطر سوا وادي الدوا هاخده قدامك اهو يلا بقه علشان هتاخر كده
رجاء/ لازم تفطري حازم هيزعل
ليان/ ياا عليكي يادادا انا هتصل لحازم واعرفه اي رايك
رجاء/ ماشي
حازم كلن قاعد في مكتبه مركز في شغله وملامحه ظتعصبه جداا سمع تليفونه بيرن واول مشاف اسم ليان
ملامحه هديت وابتسم ابتسامه خفيفه
ورد بلهفه/ ألو صباح الورد
ليان/ صباح الفل
حازم/ وحشتيني صدقي
ليان بخجل/ مانت لسه سايبني
حازم بإبتسامه/ اعمل اي بتوحشيني كل ثانيه دي حاجه مش بإيدي المهم في حاجه متصله ليه دلوقتي
ليان/ انا نازله رايحه الكليه
حازم/ طب فطرتي اهم حاجه
ليان/ متفقه انا وهنا هنفطر سوا ماشي
حازم/ طيب بس ضروري تفطري لو عرفت انك مفترطيش هزعل وضروري هعاقبك
ليان ضحكت بخجل وقفلت الخط
حازم ابتسم وشال التليفون وجنيله كانت واقفه بعيد
– سبحان مغير الأحوال الموضوع ده في أن اكيد
ده بشمهندس حازم ده ال راعب اكتر من الف موظف
انا لو غفلته مش بعيد بشمهندس عمر يتبسط مني اوي
جميله فعلاً كانت بتصور حازم وهو بيكلم مع ليان وازاي ملامح حازم بتتغير بسرعه كده من القسوه والحده للين وابتسامته ال تقريباً مش بتشوفها كتيير
في الموقع
عمر كان لابس خوذته وومشمر قميصه وواقف وسط العمال وعمال يسب في حازم ان نزله في الحر ده
عمر بغضب/منك لله يا حازم حسبي الله ونعم الوكيل فيك انا اتبهدل كده انا عمر السويدي اترب كده
انا لو حد شافني هيتمسخروا عليا
عمر فاق من كلامه علي صوت المقاول
– محتاجين مونه زياده
عمر بتأفف/ عم بيومي اتصرف جيب ال عايزه هو انا هقولك لأ
بيومي/ بس لازم تبقي عارف برضو ده مالك يابني
عمر/ لا انا واثق فيك يا راجل يابركه انت اعمل ال انت شايفه المهم أن الشغل يخلص وع اعلي مستوي متشمتوش حازم فياااا يلا يارجاااله
بيومي ضحك علي عمر لانه عارف مدي علاقته بحازم وقد اي هو بيحبه وميقدرش يستغني عنه
عمر قضي وقت كبير مع الصنايعيه لغايط اخر اليوم
وانجز الشغل كله ورجع ع الشركه. تاني
دخل مكتبه قعد يستريح وطلب من جميله قهوته
جميله

1 2الصفحة التالية
نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  رواية حنين طفلة مكسورة الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم سعاد – مدونة كامو - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top