رواية غيرت حياة الشيطان الفصل السادس 6 بقلم ندا الشرقاوي – للقراءة المباشرة والتحميل pdf

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل السادس 6 بقلم ندا الشرقاوي

غيرت حياه الشيطان (6)مصطفي……. عرفت مكان شاهي
كمال بصدمه وقعت الشوكه من ايده …………. ايييه
مصطفي…….. شاهي نزلت مصر ياكمال ومعاها بنت
كمال……. انت فين
مصطفي…… انا في الشركه تعال
كمال بسرعه….. مسافه السكه سلام
قفل مع مصطفي
وطلع جري علي فوق من غير ما يكلم ريسيليا حتي
طلعت ورا وكان بيلبس بسرعه
ريسيليا بقلق….. هتروحلها
كمال……. اه
لبس بسرعه ودخل غرفه الملابس وكان في خزنه وطلع السلا*ح الشخصي بتاعه
ريسيليا بخوف….. انت بتعمل اي
كمال بغضب……. اوعي من وشي
ريسيليا بخوف عليه…… مش هسيبك تنزل بالمسد*س دا سااامع
كمال بغضب وعصبيه…… اوعي من وشي متخلنيش اعمل حاجه اندم عليها غورررري
ريسيليا وقفت قدامه وبعند….. مش هبعد هتضر*بني يعني عادي اتعودت منك علي كده
كمال بدا يضعف….. ريسيليا ابعدي بيقولك نازله ومعاها بنت اكيد بنتي خليني اروح اشوفها لو ليا خاطر عندك
صعب عليها جدا
ريسيليا برجاء….. طب سيب السلا*ح وانزل
رما كمال السلا*ل ونزل
رنت ريسيليا علي مصطفي
ريسيليا……. مصطفي خلي بالك من كمال كان نازل بالسلا*ح وانا منعته خلي بالك ليحصل حاجة
مصطفي…… متقلقيش ان شاء الله خير ربنا يعدي اليوم دا علي خير
بقلم ندا الشرقاوى
ريسيليا…… تمام
قفلت ريسيليا ونزلت لمت الاكل من علي السفره وغسلت الاطباق وبترن علي كمال مبيردش لحد ما تلفونه اتقفل
ريسيليا……. يارب
عند كمال في الشركه
كمال بلهفه…… فين البنت
مصطفي…. اهدي ياكمال واقعد لو سمحت
كمال…….. فين البنت وشاهي يامصطفى
مصطفي بخوف من هيئته……. شاهي نزلت من امريكا من اسبوع وقعده في شقه في الزمالك
كمال مسرع…… طب ياله
مصطفي…….. طب ما
قاطعه كمال…… اما قولت ياله
ونزلوا من الشركه متجهين الي شاهي
وصلوا ونزل كمال بسرعه
كمال….. شقه كام
مصطفي…… شقه 10
سابه كمال وطلع جري حتي مسمعش كلام البواب
فضل يرن الجرس
……… اي الهمج*يه دي مين اللي علي الباب
وفتحت الباب
بقلم ندا الشرقاوى
شاهي بصدمه وخوف…….. كمال اااه
في اقل من الثانيه كانت في الارض بسبب ضربه كمال لها
نزل لمستواها ومسكها من شعرها…… انتي وحده وس*** وزبا**له وحلال فيكي المو*ت يارخي*صه. فين البنت
شاهي بخوف….. بنت اي
كمال بعصبيه وصوت جمهوررري…. بقولك انطقي فين البنت
…… سيب مامي يامتو*حش ياشر*ير
افلت شاهي من يده ونظر الي الفتاه
وركض اليها يضمها اليه بشوق واشتياق وكان روحه بعيده عنه
الطفله ببكاء……… ابعد انت شرير ابعد
يونس بلهفه……. لا ياقلبي انا مش شرير انا بحبك
شااهي بشر…… سيب البت ياكمال
كمال بشر وغضب…… من عيوني
شاور لمصطفي ياخد البنت وينزل والطفله تصرخ
كمال مسك شاهي من شعرها وضر*بها بالام…… دا علشان وهمتيني بحبك وضربها تاني ودا علشان حرمتيني من بنتي 4سنين ورماها في الارض ونزل
في العربيه اخد كمال البنت وفضل يحضنها
كمال…… انتي جميله اوي
البنت تضربه بيداها الصغيره …… ابعد عني انت وحش
اتنرفز كمال وزعق….. اسكتي بقا
مصطفي…. كمال في اي دي طفله
قعدها ورا ومن كتر البكاء نامت وصلوا لحد الڤيلا وطلعت ريسيليا جري ولم تدرك ماذا ترتدي
ريسيليا بقلق…… كمال
دار مصطفي وجهه سريعا فهي لم تردتي حجابها حتي
كمال بغضب…… انتي غب*يه اي اللي انتي طالعه بيه دا وغباها ورا ظهره لينظر الي الحرس الذين اخفضوا راسهم سريعا
بقلم ندا الشرقاوى
دخلوا جوه وجريت ريسيليا فوق لبست اسدال
مصطفي بحرج…… معلش ياكمال هيا مش قصدها
كمال بارهاق…… مش قادر
وحضن الطفله بحب….. شكلها جميل اوي يامصطفى
مصطفي….. عندك حق انا هستاذن وياريت متزعلش المدام
كمال….. تمام

نُرشح لك هذه الرواية المميزة:  مدونة كامو - رواية وصية حب الفصل الثلاثون 30 بقلم نسرين بلعجيلي - قراءة وتحميل pdf

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top